Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Har du sett perlekjedet mitt?"

Hvorfor har ikke dama noen armer?!

fordi hun har spist dem opp, dekket av flytende smash.

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de reklamene hvor han ene programlederen (bonusmaterialet du finner på TV3 play) fra Paradise Norge, er med i.. Han er IKKE morsom?? Han er visstnok en komiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reklamene for Nabolaget er så teite! 

Det ser så sykt latterlig ut med den påtatte og unaturlige "dansingen" i diverse situasjoner. Han der bonden som hopper som ei småjente, han ved postkassen så tydelig føler seg dum der han står og vogger frem og tilbake.... Hvis det er noe trøst så ser han nøyaktig så dumt ut som han ser ut til å føle seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Har du sett perlekjedet mitt?"

Hvorfor har ikke dama noen armer?!

 

Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs?  :sjokkert:

Anonymous poster hash: f7581...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs?  :sjokkert:

Anonymous poster hash: f7581...cc5

 

Hun har spist armene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har spist armene sine :)

 

Rett og slett jævlig.  :laugh: Usj.

Anonymous poster hash: f7581...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Rett og slett jævlig.  :laugh: Usj.

Anonymous poster hash: f7581...cc5

 

Og usaklig o.O

 

Det er vel mye bedre å kjøpe en smash pose :P

 

Jeg trodde først det var en reklame for en ny smash pose med smash figurer av forskjellige ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette lurer jeg også på!! Friker meg ut hver gang! Er det liksom relatert til reklamebudskapet? Eller er skuespilleren tilfeldigvis armløs?  :sjokkert:

Anonymous poster hash: f7581...cc5

 

Jeg heller skjønte ikke den reklamen for de hadde ikke sent den første delen hvor de spiser opp alt i leiligheten. Det var første gang jeg så den i dag. Den uten armer har jeg sett lenge nå. Tåpelig reklame egentlig.

Anonymous poster hash: f86d3...7a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste teit med smash reklamen er at de har 3 reklamer

1. de finner ut at veggen dems lager smash, så de gjør om alt i hele leiligheten til smash. når dem er tom så spiser hun armasine fordi hun ikke klarer og slutte

 

2. en hvor de spiser lysestaker og hårfønere, der har begge armene sine

 

3. den hvor de spiser perlekjede og hun har ikke armer.. perlekjede er jo greit nok, for di reklamerer jo for kulesmash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de reklamene hvor han ene programlederen (bonusmaterialet du finner på TV3 play) fra Paradise Norge, er med i.. Han er IKKE morsom?? Han er visstnok en komiker.

Rasmus Wold. Så han på latter live på nrk, han skulle holde show, så fikk han ingen til å le  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ser jeg fotballkampene på Max. Og så har de sedapappa-maraton :sjokkert:

 

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa

 

:sinnatagg: :sinnatagg: :sinnatagg:



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld ser jeg fotballkampene på Max. Og så har de sedapappa-maraton :sjokkert: sedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappasedapappa  :sinnatagg: :sinnatagg: :sinnatagg:Anonymous poster hash: 7f840...46c

MEN I HÆLV** @#*☆■$&@### :kjefte:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nye fra rema1000  ..

Denne ungen som blir båret rundt og så sitter uten tilsyn i sofaen.Jeg venter bare på at h*n skal falle ut og smelle hodet i gulvet..Liker ikke reklamer der barn ikke blir helt passet på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der jævla Peppes pizza reklamen med han fyren som står og leser opp menyen som dikt.. :roll:
RØDLØØØK!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Trine eller trene? Trine eller trene? Trine eller trene? Aner ikke hva det er reklame for men jeg orker ikke høre på det maset og slår over med en gang den kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...