Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der stemmer bra med mine erfarninger med spanske jenter også. Løsslupne vil jeg ikke si, men frigjorte :)

hehe, og hvor trekker man streken mellom løsslupne og frigjorte?det er nok også individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy fader hvor mange fordømmende mennesker her inne. Men tilhører man generasjonen hvor sex stort sett dreier seg om formering, og som foregår på soverommet, under dyna, med lyset avslått, er det vel ikke annet å forvente.

Jeg tipper det sitter en del bitre 50-årige kvinner i dette landet som bare har hatt sex med én mann, i misjonærstillingen, og ser hva norske frigjorte kvinner gjør i dag, og får problemer med å akseptere dette. I stedet for å glede seg over at samfunnet er blitt likestilt og kommet så langt, blir man i stedet bitter og misunnelig og omtaler unge jenter for horer.

Til de som påstår at "vanlige norske jenter er ikke slik", så er dette ekstremt naivt. Det er helt vanlig at en singel 25-år gammel kvinne i Norge har hatt 10-20 sexpartnere. For ikke lenge siden hørte jeg på et program på NRK P3 som hadde akkurat dette som tema. Der kom det fram at antall sexpartnere i Norge, både for kvinner og menn, er høyt. Det som også kom fram tydelig på dette programmet, hvor det for øvrig var en del gjester i panelet, var at det på ingen måte var negativt å ha hatt mange sexpartnere. Dette var en privatsak, og de som har ligget rundt i ungdomstiden skal ikke ses på som hverken horer eller andre nedsettende beskrivelser.

Hvis dere som tror norske jenter er så dydige, ta dere en tur på byen i Oslo i helga, så får dere se noe ganske annet.

Det jeg ser er at de som er mest fordømmende i denne tråden, fortsatt ikke har interesse av å svare på spørsmålet som er stilt flere ganger;

Hva er verre med å dra til syden å ha det morsomt, feste og ha sex med kanskje 6-7 forskjellige stk, enn å ha 20-30 sexpartnere og ONS på samvittigheten i Norge? Hva i svarte er forskjellen på å ha tilfeldig sex i Norge vs. utlandet???

Her er noen bilder av en del skandinaviske jenter som har det moro i syden:

img132.picfoco.com/showimg.php?id=1487976797&v=2841215621&ext=jpg&dt=1

img129.picfoco.com/showimg.php?id=1565079592&v=2918318418&ext=jpg&dt=1

img132.picfoco.com/showimg.php?id=1324903860&v=2678142693&ext=jpg&dt=1

img134.picfoco.com/showimg.php?id=1875604628&v=3228843464&ext=jpg&dt=1

img130.picfoco.com/showimg.php?id=1436836404&v=2790075242&ext=jpg&dt=1

img135.picfoco.com/showimg.php?id=1107954131&v=2461192972&ext=jpg&dt=1

Dere fordømmende vil sikkert si at dette er skammelig, og vil se på disse jentene som horer. Jeg ser kun unge frie jenter som nyter ferien og har det veldig morsomt. Jeg er heller ikke i tvil om at disse vil bli både gode mødre, ektemaker/samboere, og arbeidstakere. Sannsynligvis vil de, når de blir voksne, se tilbake til disse dagene med et stort smil om munnen.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kva med og heller ta ein knulleferie i Sogn? Ung norsk gut, veltrent og erfaren - du skal få meg kvar dag i 2 veker! Når som helst, kor som helst, berre å slå på tråden!

Anonym poster: 6b043e0c57239fe67ed01948bf9bde4c

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Kos dere :)

Jeg ville dratt til Tyrkia, var i Alanya i sommer og det var sjelden jeg fikk gå i fred hjem om kveldene, for å si det sånn. Koselig, men ikke noe for meg enda i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, fikk lyst å dra på tur selv :fnise: Har noen venninner som har gjort dette, og det var visstnok en stor suksess!



Anonymous poster hash: e443b...d23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de som påstår at "vanlige norske jenter er ikke slik", så er dette ekstremt naivt.

Hvis dere som tror norske jenter er så dydige, ta dere en tur på byen i Oslo i helga, så får dere se noe ganske annet.

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Ja, jeg påstår gjerne at vanlige norske jenter er ikke slik...

Og til den neste linja di har jeg følgende kommentar: Nei, jeg har null behov for å ta en tur på byen i Oslo i helga, for der vet alle at det du kaller "noe ganske annet" er svært utbredt.

Du vet, vanlige norske jenter er mer (mye mer) enn trashet som vanker rundt i drittbyen Oslo natterstid, Norge er heldigvis litt mer enn akkurat det hølet (noe dere dophuer i hovedstaden har en lei og stadig tilbakevendende tendens til å tro) :fnise:

Anonymous poster hash: 33c8c...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske jenter eier ikke selvrespekt.



Anonymous poster hash: 9e25e...04f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske jenter eier ikke selvrespekt.

Anonymous poster hash: 9e25e...04f

Men det gjør liksom norske gutter? Hva er forskjellen?

Anonymous poster hash: e443b...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Sunny Beach i fjor. Hadde sex med 7 stk, og flere av dem opptil flere ganger, og dette var bare over 2 ukers tid. Det er kjempelett å få seg noe. Du kan nesten bare gå bort til en random og spørre om han vil bli med ned til solsengen. Så lett er det.

Drar du til et partysted får du deg noe hvis du vil det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga sånne som ts at norske kvinner har horestempel i brorparten av middelhavslandene. Jeg gremmes.

Anonym poster: 07bcfb3e8bd410c3390c600ec0a37e45

Henger meg på den

Anonymous poster hash: 6b597...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke rart de stempler norske damer, ikke bra. Skamme dere dypt. Man gjør ikke slikt. Skikkelige damer driver ikke på slikt.

Anonym poster: fc9418a24b900c8b54737b6be2156903

Jo, det gjør vi. Vi bryr oss ikke om å være det du kaller skikkeligge damer uansett, vi bryr oss mest om å drikke og pule. Lever jo bare en gang.

Anonymous poster hash: 50d7d...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Helt ærlig tror jeg dere ofte bare kan gå bort til en fyr så kan dere pule her til lands også, men det er vel mye mer spennende og spesielt med disse i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...