Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Memorable

Hva er definisjonen på en ordentlig nordmann da? Gå i kirka hver søndag og er jomfru til bryllupsnatta?

Ehh. Snakk om to jenter som drar på ferie å knulle hver natt i 2 uker til du er utpult i fitta og ræva.. Det er drøyt, og ja horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er lett å få tyrkere med seg under dyna ;) hehehehe

Anonym poster: 1a41a421bd655cc7f4a934507f3f0133

tyrkere går på HVEM som helst, også har de seff kone, ei stakkars ei som bare må være hjemme med barna

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ehh. Snakk om to jenter som drar på ferie å knulle hver natt i 2 uker til du er utpult i fitta og ræva.. Det er drøyt, og ja horete.

Ja, det får jo bli deres problem at de går hjulbeinte og lykkelige hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får jo bli deres problem at de går hjulbeinte og lykkelige hjem.

Nei, problemet er at norske jenter ikke holder på slik i norge.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spansk. Og det har ingenting med meg å gjøre, er ikke jeg som sier norske jenter er horer. Men norske jenter klager HELE tiden på at de blir kalt horer, av utenlandske gutter. Og tilogmed gutter som BOR i tyrkia sier jo at jentene som kommer dit ligger rundt. Jeg mener at pga sånne jenter blir andre jenter kalt horer.

Ok, bare av ren nysgjerrighet, mener du at din sexmoral er bedre enn "de norske horene" sin pga av du er spansk? Tror du ikke det heller er kulturelt betinget?Og også såklart personlighet/moral? Jeg skjønner hva du mener med det du sier om knulling i syden, men jeg tror ikke norske jenter (hvis man snakker om etnisitet) er værre enn andre - hvertfall ikke her til lands. I min omgangskrets er dette helt individuelt, og det er norske så vel som utenlandske som har et utagerende sexliv. Likefult er det også motsatt vei, altså både norske og utenlandske som ikke "puler rundt".

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memorable

Det jeg mener er når norske jenter drar til andre land for å pule rundt, er det ganske så horete ja.

Så lenge de holder seg unna mitt land, er jeg fornøyd, vil ikke ha sånne jenter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er når norske jenter drar til andre land for å pule rundt, er det ganske så horete ja.

Så lenge de holder seg unna mitt land, er jeg fornøyd, vil ikke ha sånne jenter her.

Så med andre ord så er du ikke fornøyd da. Det er da ikke noe bedre i Spania, er jo samme tilstander der som i Tyrkia når det er ferietider. Det fins jo spanjoler her i Norge som puler rundt også, men det er greit det da eller?

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorable

Så med andre ord så er du ikke fornøyd da. Det er da ikke noe bedre i Spania, er jo samme tilstander der som i Tyrkia når det er ferietider. Det fins jo spanjoler her i Norge som puler rundt også, men det er greit det da eller?

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

Haha, ingen spanjolere kommer her på ferie for å pule rundt på norske gutter nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ingen spanjolere kommer her på ferie for å pule rundt på norske gutter nei..

Har ikke sagt at de kommer her på ferie. Det bor jo endel spanjoler her ;) Og det gjelder vel ikke bare jenter? Gutter som puler rundt er vel like ille, eller ikke? Og hva med spanjolene i Spania som puler disse jentene, de er ikke like horete i dine øyne?

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt at de kommer her på ferie. Det bor jo endel spanjoler her ;) Og det gjelder vel ikke bare jenter? Gutter som puler rundt er vel like ille, eller ikke? Og hva med spanjolene i Spania som puler disse jentene, de er ikke like horete i dine øyne?

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

Det bor ikke mange spanjoler her og de som bor her er ikke akkurat kjent for å hore rundt. Jeg skulle virkelig ønske at slike jenter fikk et fysisk merke slik at vi kunne unngå dem her i Norge. Jeg blir fysisk kvalm av jenter som knuller rundt svette tyrkere. Jeg ville aldri dyppa pikken min i et sånt høl.

Anonym poster: 07bcfb3e8bd410c3390c600ec0a37e45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes spanjolen har et poeng, det ER horete å dra på en knulletur til syden. Bare smak på ordet!

Anonym poster: ff7a96ead71b1b35ebac4b4e7cc3579c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne har planlagt 2 ukers tur til syden til sommeren. Legger ikke skjul på at hovedmotivet sex. Mye sex.

Antallet er ikke så viktig, men håper jo at hver natt blir lang, våt og heftig.... Vi ønsker å dra hjem til Norge, fornøyd og utpult og ikke oss i mot om vi er litt ømme i både fitta og analen på flyet hjem :fnise:

Og til dere som fordømmer dette, bare la være å svare. Vi er to jenter i ung alder som skal ha en "once in a lifetime" opplevelse før vi satser på å slå oss til ro med langvarige forhold. Ser ikke noe galt i at en jente i dagens samfunn kan ha det litt gøy! Jeg ser heller ikke noe galt i å dra på en aldri så liten "sexferie" til syden enn å knulle rundt i Oslo hver helg.

Skal jo selvsagt slikke sol på dagtid, så det er også viktig med flotte strener, og gode shoppingmuligheter, men jeg ønsker tips om hvilke steder dere anbefaler hvor det er lettest å få de lokale mannfolka til sengs? Har jo hørt at både grekere, spanjoler og franskmenn er adskillig bedre i senga enn nordmenn.

Erfaringer og tips?

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Hvorfor må man dra til "syden" for å ha sex? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Dette høres ut som en mann i 40 årene som sitter og tar seg på tissen i håp om å å få noen tirrende svar. EKKELT!

Nei. Det er vår kjære bitterpikk som er ts. Det er også han som har skrevet de tre neste innleggene. Oppegående fyr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og en venninne har planlagt 2 ukers tur til syden til sommeren. Legger ikke skjul på at hovedmotivet sex. Mye sex.

Antallet er ikke så viktig, men håper jo at hver natt blir lang, våt og heftig.... Vi ønsker å dra hjem til Norge, fornøyd og utpult og ikke oss i mot om vi er litt ømme i både fitta og analen på flyet hjem :fnise:

Og til dere som fordømmer dette, bare la være å svare. Vi er to jenter i ung alder som skal ha en "once in a lifetime" opplevelse før vi satser på å slå oss til ro med langvarige forhold. Ser ikke noe galt i at en jente i dagens samfunn kan ha det litt gøy! Jeg ser heller ikke noe galt i å dra på en aldri så liten "sexferie" til syden enn å knulle rundt i Oslo hver helg.

Skal jo selvsagt slikke sol på dagtid, så det er også viktig med flotte strener, og gode shoppingmuligheter, men jeg ønsker tips om hvilke steder dere anbefaler hvor det er lettest å få de lokale mannfolka til sengs? Har jo hørt at både grekere, spanjoler og franskmenn er adskillig bedre i senga enn nordmenn.

Erfaringer og tips?

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

Fortell meg hvor dere drar! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spansk. Og det har ingenting med meg å gjøre, er ikke jeg som sier norske jenter er horer. Men norske jenter klager HELE tiden på at de blir kalt horer, av utenlandske gutter. Og tilogmed gutter som BOR i tyrkia sier jo at jentene som kommer dit ligger rundt. Jeg mener at pga sånne jenter blir andre jenter kalt horer.

Shit....fuck....in hell, jeg er halvt norsk og halvt spansk, vil det si at jeg er halvt hore og halvt jomfru?

Ja, det er skammelig at norske kvinner får et stempel på seg for å pule rundt, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har hatt syden sex og jeg har reist flere ganger til såkalte sydenland på ferie. Har hatt noen i "crewet"mitt som har ligget med folk i utlandet, men de var ikke helt etnisk norske noen av dem.....

Uansett,så vet jeg at jeg blir sett på som hore av menn der nede, fordi jeg svarer "Im from Norway"når de spør om hvor jeg er fra, men det er ingen forskjell hvis en Thaidame spør en nordmann, da er han ikke hore, men minibank....Give me 5 dollar and I love you long time......

Men det bekymrer meg ikke så mye, for jeg vet jo med meg selv at jeg ikke ligger rundt, så om noen skal kaste en brannfakkel mot meg med betegnelsen hore så går det bra, jeg tar IKKE ansvar for hva andre norske jenter måtte finne på...

Og by the way, I Spania så er vi rimelig glad i fri sex og...alle vet at det er noe "konservativt" som henger igjen fra fortiden, men i de fleste storbyene er de nok så løsslupne.

Soy de Barcelona, el sexo, el alcohol y la marihuana:-) hehehehe:) fristad nr 1 i Europa omtrent det der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man dra til "syden" for å ha sex? :klo:

Spenningens skyld, og sånn at de kan slå ut håret skikkelig. Går vel mer på det psykologiske :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og by the way, I Spania så er vi rimelig glad i fri sex og...alle vet at det er noe "konservativt" som henger igjen fra fortiden, men i de fleste storbyene er de nok så løsslupne.

Soy de Barcelona, el sexo, el alcohol y la marihuana:-) hehehehe:) fristad nr 1 i Europa omtrent det der...

Det der stemmer bra med mine erfarninger med spanske jenter også. Løsslupne vil jeg ikke si, men frigjorte :)

Endret av Perrin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...