Gå til innhold

Knulletur til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir som når kvinner skygger unna "manne-sluts"/"badboys"/løsslupne menn når de etterhvert ønsker noe mer seriøst enn et kjapt knull eller to.

Folk som nærmest gjør sex med forskjellige mennesker til en sport virker dessverre ofte lite trofaste og pålitelige generelt, enten de er kvinner eller menn.

Men det er jo ikke alle potensielle kjærester som er interessert i å vite om ens fortid, og noen klarer å stole på at en på et eller annet tidspunkt utvikler mer monogame tendenser enn hva man kanskje hadde i ung alder.

Om man virkelig ønsker å ha sex, og ikke skader seg selv eller andre ved å gjøre det, så er det bare å kjøre på. Hvorvidt man er kvinne eller mann er revnende likegyldig, vi er alle mennsker og vi har alle behov. :)

Anonym poster: d7e368e1673848a1e472932a77e1168d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ærlig sak å mene.

Problemet her er derimot at det virker å være fullstendig ok at kvinner i Norge har ONS, og knuller både 20, 30 og 40 menn før de slår seg til ro med langvarige forhold. Bare sjekk dette forumet, og du finner et 10-talls, kanskje 100-talls tråder om akkurat dette temaet. Jeg har hatt 30 sexpartnere, er dette for mye? - 99% svarer at det er helt ok og ingen har noe med det.

Da synes jeg det er direkte hyklersk at man møter en unison fordømmelse fordi man har sex i syden. Jeg ser faktisk ikke noen forskjell på ha sex med en kjekk spanjol eller en tyrker eleler 3 på sydenferie og å ha 2-3 ONS hver helg i Oslo. Og hva er så mye bedre med at en 25-årig norsk jente har hatt 30 sexpartnere enn at en ung jente har sex med kansje 5-6 stykker p en 14-dagers sydenferie?

Anonym poster: fbc8b6f201ab9b04eed6aea1510348ff

nå synes jeg du vrir virkeligheten litt for din egen skyld, det er mange som ser ned på og ikke støtter et så promiskuøst sexliv. De som mener at sånn er normalt er som regel sluts som selv lever slik, eller så er det menn med kallenavn om "fuckman", som av åpenbare grunner vil at kvinner skal være så løse som mulig

Anonym poster: ff7a96ead71b1b35ebac4b4e7cc3579c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn skremmes av frigjort ungsomstid. Kjedlig med jenter uten livserfaring og jeg har vel ingenting med om en potensiell kjæreste har hatt det moro i en tidligere periode, sålenge hun er sykdomsfri både mentalt og fysisk :)

pfft, "frigjort" og "livserfaring" er da veldig pene ord å bruke i kontekst om en tøs som drar på ferie for å bli pløyd av tyrkere hver eneste kveld.

Det må da være mye bedre å finne seg en fast mann/kjæreste som man kan pule på hver dag om man ønsker det.

Anonym poster: ff7a96ead71b1b35ebac4b4e7cc3579c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være mye bedre å finne seg en fast mann/kjæreste som man kan pule på hver dag om man ønsker det.

Anonym poster: ff7a96ead71b1b35ebac4b4e7cc3579c

Er ikke uenig, men det er har sjarm med jenter/gutter som har erfart flere partnere, og er ferdig med å være rastløs.

Bedre det enn en partner som har vært dydig hele sitt liv, for så plutselig slå i blomst etter 10 års ekteskap. Bare fordi de føler de ikke har opplevd og erfart deler av ungdomsårene .

Snakker ikke av egen erfaring i det eksemplet over altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uenig, men det er har sjarm med jenter/gutter som har erfart flere partnere, og er ferdig med å være rastløs.

Bedre det enn en partner som har vært dydig hele sitt liv, for så plutselig slå i blomst etter 10 års ekteskap. Bare fordi de føler de ikke har opplevd og erfart deler av ungdomsårene .

Snakker ikke av egen erfaring i det eksemplet over altså :)

Hva får deg til å tro at man "raser fra seg"? Det er vel heller motsatt. De som raser, fortsetter å rase...

Vil også si at det er en viss gråsone her. Ingenting galt med en jente i 20-årene som har en 8-10 partnere bak seg. Da er det langt verre (mer mistenkelig) med jomfruer eller jenter med 20+ partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg blir rett og slett FRUSTRERT når det kommer til SEX! Hvorfor i hellvette er det så mye værre om en jente har raset litt rundt? At dere gutter gjør det er jo helt ok, det skal vi akseptere. Men om VI gjør det? Vi har da for faen samme behovet for dere, og jeg har hatt min periode i livet hvor jeg hadde behov for å rase litt rundt, og teste ut sexlivet mitt... For meg har ONS vært helt awsome, da jeg har kunne sluppet meg løs og bare prøvd alt jeg har hatt lyst til - fordi jeg slipper å være redd for å møte mannen på butikken dagen etter, da jeg faktisk ikke VET hvem han var... At jeg har hatt denne perioden angrer jeg ikke noe på, og det har da vel for faen ingenting med om jeg kommer til å være trofast i et forhold ved en senere anledning eller ikke?

Nei vettu hva, ta dere sammen gutter! (Og slutt å flakse rundt med tissen ute, hvis ikke vi også kan få gjøre det!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir rett og slett FRUSTRERT når det kommer til SEX! Hvorfor i hellvette er det så mye værre om en jente har raset litt rundt? At dere gutter gjør det er jo helt ok, det skal vi akseptere. Men om VI gjør det? Vi har da for faen samme behovet for dere, og jeg har hatt min periode i livet hvor jeg hadde behov for å rase litt rundt, og teste ut sexlivet mitt... For meg har ONS vært helt awsome, da jeg har kunne sluppet meg løs og bare prøvd alt jeg har hatt lyst til - fordi jeg slipper å være redd for å møte mannen på butikken dagen etter, da jeg faktisk ikke VET hvem han var... At jeg har hatt denne perioden angrer jeg ikke noe på, og det har da vel for faen ingenting med om jeg kommer til å være trofast i et forhold ved en senere anledning eller ikke?

Nei vettu hva, ta dere sammen gutter! (Og slutt å flakse rundt med tissen ute, hvis ikke vi også kan få gjøre det!)

Det er forskjell på å "rase litt rundt" og det og dra på knulleturer til Tyrkia. Hvordan ser du på menn som reiser på knulleturer til Thailand? Ja der ser du. Nemlig...

Anonym poster: 07bcfb3e8bd410c3390c600ec0a37e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å "rase litt rundt" og det og dra på knulleturer til Tyrkia. Hvordan ser du på menn som reiser på knulleturer til Thailand? Ja der ser du. Nemlig...

Anonym poster: 07bcfb3e8bd410c3390c600ec0a37e45

Det er da helt i orden det, jeg har da ikke noe med det!! Hvis de har lyst på å reise til thailand på knulleferie så må de da få gjøre det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor ikkje leggje turen innom Vågå?

Anonym poster: 8d9371fb73255ea91519619107548c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mange fine ladyboys i Thailand også??

Rob

Anonym poster: 8ed1f5fa3dc4959fce818e801f9d222d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordentlige jenter/damer OG! Menn i Norge blir det bare færre og færre av... Hva skjer med Nordmenn nå dags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og norske jenter lurer på hvorfor de blir kalt horer..?

Hvilket land er du fra da?

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det relevant?

Siden du flere steder har uttalt deg om norske jenter og horer i samme setning, så blir jeg jo litt nysgjerrig på hvor du er fra da, og om "dere" er så veldig mye bedre.

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorable

Siden du flere steder har uttalt deg om norske jenter og horer i samme setning, så blir jeg jo litt nysgjerrig på hvor du er fra da, og om "dere" er så veldig mye bedre.

Anonym poster: f46e67358b4c0be42833e8dcf9744aed

Jeg er spansk. Og det har ingenting med meg å gjøre, er ikke jeg som sier norske jenter er horer. Men norske jenter klager HELE tiden på at de blir kalt horer, av utenlandske gutter. Og tilogmed gutter som BOR i tyrkia sier jo at jentene som kommer dit ligger rundt. Jeg mener at pga sånne jenter blir andre jenter kalt horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...