Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

er det fordi at ab logger inn som skjulte brukere men innimellom poster under nick ?

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Hvis man leser alt en bruker skriver under nick, så avtegner det seg et mønster.

Derfor vet man hvem de er når de skriver som AB og at de er med i dette nettverket.

Quite enkelt.

Edit: Stavefeil.

Endret av Buzz_Lightyear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Selvsagt. Etter å ha hengt her inne en stund, så er det tydelig for meg at hva man som kvinne bør gjøre for å behage en del KGere, særlig innen sex, mildt sagt er motsetningsfylt. Ja, jeg er faktisk veldig i tvil om hva som er lurest.

-Det er viktig å holde seg attraktiv for partneren. Samtidig må man ikke bedrive falsk markedsføring på noe som helst slags tidspunkt, ved å sminke seg, skjule skavanker som hengepupper med bh eller annet juks.

- Man må ikke spre beina for tyrkere i Tyrkia, da man er med på å opprettholde kvinneundertrykkingen i landet ved å gi disse mennene mindre motivasjon for kulturell holdningsendring, ettersom de får seg noe av vestlige dobbeltmoralister/feminister på knulletur (hobby nummer en for feminister, for øvrig, sikkert fordi de ikke får seg noe i Norge, styggingene), heller enn å godta at tyrkiske kvinner har tilfeldig sex. Samtidig er det viktig, ja nesten et tegn på empati og et godt menneskesyn, at man sprer nevnte bein for norske menn med hore-madonnakompleks, da disse er tapere på sexrelasjonsmarkedet. Hva dette gjør med disse norske mennenes motivasjon for holdningsendring vites ei. Som norsk kvinne kan man skape revolusjon i Tyrkia ved hjelp av å ikke gi (ja, gi) tyrkere sex, mens her i Norge duger visst ikke denne logikken og dette høytstående politiske virkemiddelet på samme måte.

- Løs vs. sexhater, ja. Slippery slope, igjen.... Som kvinne må man godta at en mann avviser henne som kjærestemateriale på grunn av antall sexpartnere, selv om mannen har ligget med flere. (Med mindre han er tyrker). Antall sexpartnere er for øvrig ovligatorisk info i datingfasen, og et viktig kartleggingsverktøy, som sier utrolig mye (om kvinner). Det er helt OK, og forståelig grunnet forholdene på sexrelasjonsmarkedet, og noe med biology og fugler som legger egg i x antall reir og noe fæncy greier, at en (norsk) mann har denne dobbeltstandarden. Man må dermed, som kvinne, vokte seg vel for tilfeldig sex om hun skal finne noen som rører henne med en sju meter lang kvist senere i livet. Men samtidig, så er norske kvinner noen forbanna pripne og kresne prinsesser, som søren ikke ligger med hvem som helst (oftest en uheldig trådstarter), enda menn oppfant hjulet og internett, og selv om han sikkert var sju hakk over henne på skalaen.

-... Men tro ikke at man ikke tar for seg også kvinners seksuelle atferd i faste forhold. Har man som kvinne gjort en seksuell handling tidligere i livet, så plikter man å gjennomføre dette i alle nye forhold også. Hadde du analsex med eksen? Da må din fremtidige mann kunne kreve at du har det med han og. Bedrev du Ass to Mouth en gang da du var 17? OK, men da er du prippen om du ikke vil det med den nye mannen du traff nå som du er 40+. Logikken er altså på en side at man må vokte seg for å eksperimentere seksuelt i fall man ikke skal ha lyst til å gjøre det igjen med en annen partner, siden dette vil være prippent og utrolig dårlig gjort. Samtidig er man jo så klart et helvete om man har grenser for hva man vil eksperimentere med også, da. Man kunne nesten spurt seg om hvor disse mennenes lojalitet til hverandre er, men den eneste lojale handlingen, seksuelt, disse mennene behøver å forplikte seg til, i noen som helst slags relasjon, er jo å spise ananas.

- Norske kvinner er for stygge, feite, ukvinnelige, late, løse, glade i godterier og joggebukser til å være pulbare (flaks sex i hovedsak handler om friksjon), samtidig som de søren meg ikke gir fra seg noe sex om det så står om liv.

Kan noen lage et offisielt rundskriv om hvordan man bør te seg, seksuelt, i alle faser av livet og i alle relasjoner, så en stakkar blir litt klokere?

Hahahahahaha! Herlig post geita! :) så fantastisk mye rart man kan lese her inne som får en til å lure på hva alle rare folk sitter med av frustrasjon og tanker...hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leser alt en bruker skriver under nick, så avtegner det seg et mønster.

Derfor vet man hvem de er når de skriver som AB og at de er med i dette nettverket.

Quite enkelt.

Edit: Stavefeil.

med mindre man er bevisst på det, og skriver annerledes :) eksempel, annen ending, ikke gjentar et ord man egentlig bruker ofte, evt annen slang, tegnsetting/skrivefeil, forkortelser, osv.

avansert trolling! neida, noen ganger ønsker man bare virkelig ikke å bli gjenkjent ! men er enig i at noen er veldig lette å forstå hvem er. meen. hørtes litt skummelt ut å lese absolutt en bruker skriver under nick!

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lært at hvis en brud ønsker å bruke alle pengene på brudekjole til seg selv i sitt og mannens eget bryllup istedet for åpen bar så er det fordi både hun og mannen er fæle, egoistiske og leker rike. og at det er
irriterende med personlige taler som kun er rettet til brud/brudgom

lærer jo noe nytt hele tia her !



Anonymous poster hash: c3228...8c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er løse OG hater sex? Fantastisk, haha.

Anonymous poster hash: a9182...0cb

Ja. Og de krever og krever og KREVER og KREVER!!!!!!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det er veldig få som vet hva google er, og som heller lager en egen tråd for å spørre "prisnivå i syden" osv.. kg er på mange måter en søkemotor (- bare at man får ekstremt mange ubrukelige svar).



Anonymous poster hash: 8bc07...5e4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har lært at ting fort kan bli brukt mot en her!

Som "men i en annen tråd så skrev du.."osv.

At det handlet om en helt annen sak ignorerer eller skjønner de ikke.

Har lært å sette pris på de som reflekterer her!

Har lært at mange er redde for å si det de egntlig mener,og henger seg på saueflokken. Til det er EN som kommer med et motsatt synspunkt. Og DA kommer alltid flere. Skjer SÅ ofte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjæresten din går i veska di og kaster snusen han finner der, er det snusen som er problemet, ikke kjæresten.

Anonymous poster hash: c8d10...507

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ting fort kan bli brukt mot en her!

Som "men i en annen tråd så skrev du.."osv.

At det handlet om en helt annen sak ignorerer eller skjønner de ikke.

Har lært å sette pris på de som reflekterer her!

Har lært at mange er redde for å si det de egntlig mener,og henger seg på saueflokken. Til det er EN som kommer med et motsatt synspunkt. Og DA kommer alltid flere. Skjer SÅ ofte :-)

Til og med; "Herregud så dobbeltmoralsk du er! Det var IKKE det du skrev at du mente for et par år siden!" Det finnes ingen grenser for hva og hvor lenge ting følger en her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg lært at det finnes en KG-elite som ruler hele kg. disse kontrollerer også hvilke nye brukere som kommer seg opp og frem her inne og antall plusser som blir delt ut. det er disse som har bestemt at AB skal utfryses. Og når man først er inne i den da kan man bli borte fra kg i lang,lang tid og fortsatt beholde sin plass. så once ur in, ur in. litt som mafia'n :smoke:

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Hvilken tråd er det?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Til og med; "Herregud så dobbeltmoralsk du er! Det var IKKE det du skrev at du mente for et par år siden!" Det finnes ingen grenser for hva og hvor lenge ting følger en her...

:-) Det pungterer ganske mye ja. Istedenfor å se sak så ser de "personer"/bruker.

Jeg ble litt overrasket over at det skjer så ofte. At folk ikke kan skille sak og person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(snip)

Nå er jeg skikkelig forvirra her, har i alle år trodd jeg var av hunkjønn, men etter å ha lest dette tro jeg at jeg må være i en helt egen kjønnskategori :glare:

Eventuelt har jeg bare skikkelig dårlig selvinsikt :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at man skal holde kjeft om alt man tenker og føler.

Det virker ikke sånn.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har lært at mange folk ELSKER å lese om temaer de virkelig hater! Desto sterkere de missliker det, desto mer blir de fristet til å hoppe inn å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om man svarer det man mener på spørsmålet som er stilt i overskriften så får man pepper om det ikke passer ts eller majoriteten av dem som er i tråden.



Anonymous poster hash: 12337...63a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...