Gå til innhold

Er dette OK? Daten lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, forpliktelse etter første date er ikke noe jeg forlanger. Men saken er den at vi hadde en hyggelig førstedate, vi gikk på pubquiz, det varte et par timer. Og så kjørte jeg ham hjem etterpå, klokka var halv elleve, (han hadde tatt bussen dit vi var). Og ikke spør hvordan jeg vet det, men han gikk da sporentreks i garasjen og kjørte og hentet pulevenninna si som kom til ham på overnattingsbesøk.

Hvordan ville dere reagert?

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Jeg hadde regnet med at han ikke vurderte meg som interessant fremtidig partner.

Foreslår han en ny date , er han bare snill og vil gi deg en ny sjangse. Men egentlig er det kjørt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde regnet med at han ikke vurderte meg som interessant fremtidig partner.

Foreslår han en ny date , er han bare snill og vil gi deg en ny sjangse. Men egentlig er det kjørt.

Det siste han sa før han gikk ut av bilen var at vi må jo treffes igjen, og det har vi gjort to ganger allerede.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig ble han sprengkåt av å være med deg den kvelden, men har kanskje såpass respekt for deg at han velger ikke å pule deg denne kvelden. Så henter han sin pulevenninne.

Men for meg hadde det der vært så totalt turn-off at jeg hadde droppa hele fyren.

Anonymous poster hash: 08809...8ed

Folk gjør som de vil, men man har lov til å kutte ut slike dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste han sa før han gikk ut av bilen var at vi må jo treffes igjen, og det har vi gjort to ganger allerede.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Og samtidig så har han seg en pulevenninne som han går til etter han har truffet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jeg ikke til å skrive, ikke er det viktig for tråden heller.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Spionerte sikkert på han.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og samtidig så har han seg en pulevenninne som han går til etter han har truffet deg.

Rettere sagt som han kjører og henter hjem til seg, umiddelbart etter at jeg har sluppet han av.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt som han kjører og henter hjem til seg, umiddelbart etter at jeg har sluppet han av.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Du vet hva du har å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Rettere sagt som han kjører og henter hjem til seg, umiddelbart etter at jeg har sluppet han av.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Og du synes det er helt greit, og fortsetter å date han? Hvorfor?

Fullstendig turn off for min del, hvert fall. Jeg hadde ikke brukt en kalori til på en sånn mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du synes det er helt greit, og fortsetter å date han? Hvorfor?

Fullstendig turn off for min del, hvert fall. Jeg hadde ikke brukt en kalori til på en sånn mann.

Nei, jeg visste det ikke før etter den tredje daten.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spionerte sikkert på han.

Anonymous poster hash: 92129...7a5

Niks.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Nei, jeg visste det ikke før etter den tredje daten.

Anonymous poster hash: decc3...5f7

Ok, jeg forsto det som du visste det etter første daten. Som sagt, ikke noe jeg ville synes var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken du eller han har vel egentlig forpliktet dere til noe. Hadde ikke blitt noe fjerde date om det hadde vært meg, for å si det slik :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke greit. Når jeg først dater forventer jeg at fyren holder seg avholds inntil vi vet om vi er sammen eller ei. Jeg ønsker hverken kjønnssykdommer eller plutselige graviditeter utenfor min livmor!



Anonymous poster hash: 57bbd...062
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette hadde jeg ikke giddet. Greit nok at han ikke har vært utro eller gjort noe galt, men en mann som synes slikt er greit er ikke kompatibel med meg.

Anonymous poster hash: b3987...ffe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig. Dere var på én date og han viser bare at han er seksuelt aktiv og glad i sex :) Han kutter nok pulevenninna si ut om det blir flere dater med deg :)



Anonymous poster hash: 7d004...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig. Dere var på én date og han viser bare at han er seksuelt aktiv og glad i sex :) Han kutter nok pulevenninna si ut om det blir flere dater med deg :)

Anonymous poster hash: 7d004...ce9

Denne tankegangen skjønner ikke jeg. Man skal synes det er greit at en man dater har sex med andre samtidig, helt til en finner ut om han vil fortsette med meg? Så lite verdt er ikke jeg, hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig. Dere var på én date og han viser bare at han er seksuelt aktiv og glad i sex :) Han kutter nok pulevenninna si ut om det blir flere dater med deg :)

Anonymous poster hash: 7d004...ce9

Ja det er jo en drømmemann - seksuelt aktiv og glad i sex. Hvilken mann er ikke det da? Og om han er ekstra glad i dette, hvor trofast vil han være i ettertid?

Anonymous poster hash: 08809...8ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du reagerer på det er det jo ganske tydelig ikke ok for deg, og det er det som betyr noe. Det er helt sikkert folk som ikke hadde brydd seg, men det har jo ikke en døyt å si for hva du føler. Kjenn på magefølelsen, fikk du skikkelig avsmak for han nå så sier du i fra at du ikke har lyst til å date han lenger, hvis ikke så fortsetter dere å date.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke skal spørre så får jeg bare anta at du satt i buskene og fulgte med. Jeg synes du skal gjøre ham en tjeneste å la ham være. Finn deg en du ikke trenger å stalke, blir bedre for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...