Gå til innhold

17 Mai Tarot (2014)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Får jeg være med ?

Innfrir ihvertfall kravene dine :)

Vil min uflaks snu snart ?

Du mangler 68 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjebnehjulet.

10.jpg

Hmm, kan ikke gi noe entydig svar på ja/nei, men hvis det føles bra der og da når du må svare, så svar ja. For det her tror jeg kan bli utrolig artig for deg.

Hmm... Skal gi deg tilbakemelding over hva jeg velger. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Generalize me please, darling.

Stjernen.

17.jpg

Hvis du har noe langsiktige greier på gang, så ser det ut til å gå rette veien pr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/Mynter.

67.jpg

Vel, hunden måtte bare gi slipp på beinet sitt...

Aner ikke hva du mener med boligfronten, men må du flytte er det like greit å gjøre det nu som i oktober.

Aha! Jeg satt nettopp og lurte på hvilken dato jeg skulle sette for eventuell overtakelse av bolig! Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aha! Jeg satt nettopp og lurte på hvilken dato jeg skulle sette for eventuell overtakelse av bolig! Takk!!

Wow, jeg er dødsimponert over meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernen.

17.jpg

Hvis du har noe langsiktige greier på gang, så ser det ut til å gå rette veien pr i dag.

Det har jeg! Wooop! Dette føyer seg inn i en rekke av flere greier du har sagt som stemmer. Eneste du har bommet helt på er et med tidsaspekt å gjøre og det sier du jo selv at du ikke er best på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg! Wooop! Dette føyer seg inn i en rekke av flere greier du har sagt som stemmer. Eneste du har bommet helt på er et med tidsaspekt å gjøre og det sier du jo selv at du ikke er best på.

Må prøve å finne ett legg på tidsaspekt og øve, det får jeg gjøre før jeg tar sommerferie fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva vil tirsdag 20. gi meg?

7/Beger.

42.jpg

Du vil få vite at en avgjørelse har blitt tatt. Hvilken blir egentlig litt opp til deg selv, altså, hva vil du egentlig for noe. Aner ikke hva det her gjelder, men det blir positivt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Han som jeg dater nå: vil det bli oss?

Sverdkongen.

63.jpg

Mnja, du blir nødt til å bruke hjernen om det egentlig er han der du vil ha eller om du ikke skal søke noe smartere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Vil det skje noe spennende i kjærlighetslivet mitt i nær fremtid? :)

Myntesset.

64.jpg

Hmm, det kommer an på, spørs om du ser åpningen egentlig, fordi det vil ikke se ut som noe romlemantisk orientert ut, det vil se veldig tilforlatelig og forretningsmessig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...