Gå til innhold

17 Mai Tarot (2014)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil lengte etter det som er nå, altså forvirrelse?

Ja.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Litt skummelt å spørre, men vil gjerne vite!

Kommer det til å bli noe mer seriøst med han jeg dater nå, eller hvordan ser det ut framover?

Paven.

5.jpg

Ser pinadø slik ut ja.

Skrevet

Når skal jeg bli forelsket igjen i en som gjengjelder følelsene?

(Syns det er så koselig at du innimellom bruker tid på dette, jeg, Gjest :blomst: )

Skrevet

Paven.

5.jpg

Ser pinadø slik ut ja.

Så spennende! Håper du har rett :)

Skrevet

Yeey, elsker disse trådene. Lener meg tilbake, spretter en øl og spør: er det noe kjærleik i sikte?

Gjest Tingelinling
Skrevet

Ja.

Men jeg er ikke forvirret.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

fekk det ikkje til...

Endret av Stjerner og planeter
Gjest Gjest
Skrevet

Når skal jeg bli forelsket igjen i en som gjengjelder følelsene?

(Syns det er så koselig at du innimellom bruker tid på dette, jeg, Gjest :blomst: )

6/Sverd.

55.jpg

Når som helst hvis du er klar for å flytte på deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Yeey, elsker disse trådene. Lener meg tilbake, spretter en øl og spør: er det noe kjærleik i sikte?

7/Beger.

42.jpg

Du har da en del som er interessert i deg, problemet er at du ikke er interessert i dem, men så lenge du ikke gir en klar avvisning så rydder du ikke veien for at det skal bli noen der som du kan bli like interessert i heller.

Gjest Gjest
Skrevet

fekk det ikkje til...

Hva var det du ikke fikk til??

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Hva var det du ikke fikk til??

eg skulle laga eit "right back at you"-onomatopoetikon når du spurte AB om han ville koma å gje deg kuk...

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

To Tarotistas draws alike. :hug:

Takk :hug::blomst:

Og snart tør jeg å lage min egen tråd også og få prøvd meg og se om jeg kan bli noe god på å spå alle andre enn meg selv og venner og familie... :)

Gjest Gjest
Skrevet

eg skulle laga eit "right back at you"-onomatopoetikon når du spurte AB om han ville koma å gje deg kuk...

Ok.

Skrevet

Haha, wow. Du traff litt der, gjest. Men NÅR er det jeg skal finne min utkårede, da?

Gjest Gjest
Skrevet

Takk :hug::blomst:

Og snart tør jeg å lage min egen tråd også og få prøvd meg og se om jeg kan bli noe god på å spå alle andre enn meg selv og venner og familie... :)

Jeg gleder meg og håper du gir beskjed, sånn at jeg får legge inn et spørsmål. Er spent på hva du får ut av Vanessa Tarot. Er ikke stokken genial?? Jeg elsker den og den jeg bruker i dag like mye, og de blir så undervurdert, men gir alle som prøver seg på tarot et løft i riktig retning. Hvertfall hvis det er divinasjon de prøver på.

Skrevet

7/Beger.

42.jpg

Du har da en del som er interessert i deg, problemet er at du ikke er interessert i dem, men så lenge du ikke gir en klar avvisning så rydder du ikke veien for at det skal bli noen der som du kan bli like interessert i heller.

Denne må jeg gruble litt på.. Hvor mange er en del, tro? Joda, har noen interessenter, men de er gifte/samboende og får selvsagt klar tale. Kanskje det er noen interessenter her jeg ikke er klar over? Tiden vil vise :) Tusen takk!

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, wow. Du traff litt der, gjest. Men NÅR er det jeg skal finne min utkårede, da?

8/Mynter.

71.jpg

Må på forhånd gi beskjed om at jeg ikke er noe god på å gi eksakt tid, men når nettene begynner å bli lange igjen og du føler du jobber mer enn du lever, da vil du treffe ham. Siden jeg ikke aner hvor hen i lander du bor, kan det være alt fra seint i august til midten av oktober, lykke til.

Skrevet

Jeg gleder meg og håper du gir beskjed, sånn at jeg får legge inn et spørsmål. Er spent på hva du får ut av Vanessa Tarot. Er ikke stokken genial?? Jeg elsker den og den jeg bruker i dag like mye, og de blir så undervurdert, men gir alle som prøver seg på tarot et løft i riktig retning. Hvertfall hvis det er divinasjon de prøver på.

Skal gi et lite pip når jeg setter i gang, jeg. :)

Ja, den stokken er utrolig fin. Veldig glad for at jeg kjøpte den. Takk :blomst:

Skrevet

Stavesset.

22.jpg

Nei, gjør noe uberegnelig som gjør at vedkommende ikke lenger føler at du går med på hva som helst.

Takk! Har nok vært tålmodig lenge nok uansett :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal gi et lite pip når jeg setter i gang, jeg. :)

Ja, den stokken er utrolig fin. Veldig glad for at jeg kjøpte den. Takk :blomst:

Jeg er superstolt over at du stolte på meg og kjøpte den.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...