Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #101 Skrevet 16. mai 2014 Jeg vil lengte etter det som er nå, altså forvirrelse? Ja.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #102 Skrevet 16. mai 2014 Litt skummelt å spørre, men vil gjerne vite! Kommer det til å bli noe mer seriøst med han jeg dater nå, eller hvordan ser det ut framover? Paven. Ser pinadø slik ut ja.
Skilpadden Skrevet 16. mai 2014 #103 Skrevet 16. mai 2014 Når skal jeg bli forelsket igjen i en som gjengjelder følelsene? (Syns det er så koselig at du innimellom bruker tid på dette, jeg, Gjest )
Bloodflowers Skrevet 16. mai 2014 #104 Skrevet 16. mai 2014 Paven. Ser pinadø slik ut ja. Så spennende! Håper du har rett
Annie70 Skrevet 16. mai 2014 #105 Skrevet 16. mai 2014 Yeey, elsker disse trådene. Lener meg tilbake, spretter en øl og spør: er det noe kjærleik i sikte?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mai 2014 #107 Skrevet 16. mai 2014 (endret) fekk det ikkje til... Endret 16. mai 2014 av Stjerner og planeter
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #108 Skrevet 16. mai 2014 Når skal jeg bli forelsket igjen i en som gjengjelder følelsene? (Syns det er så koselig at du innimellom bruker tid på dette, jeg, Gjest ) 6/Sverd. Når som helst hvis du er klar for å flytte på deg.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #109 Skrevet 16. mai 2014 Yeey, elsker disse trådene. Lener meg tilbake, spretter en øl og spør: er det noe kjærleik i sikte? 7/Beger. Du har da en del som er interessert i deg, problemet er at du ikke er interessert i dem, men så lenge du ikke gir en klar avvisning så rydder du ikke veien for at det skal bli noen der som du kan bli like interessert i heller.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #110 Skrevet 16. mai 2014 fekk det ikkje til... Hva var det du ikke fikk til??
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mai 2014 #111 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hva var det du ikke fikk til?? eg skulle laga eit "right back at you"-onomatopoetikon når du spurte AB om han ville koma å gje deg kuk... Endret 16. mai 2014 av Stjerner og planeter
Polly Ester Skrevet 16. mai 2014 #112 Skrevet 16. mai 2014 To Tarotistas draws alike. Takk Og snart tør jeg å lage min egen tråd også og få prøvd meg og se om jeg kan bli noe god på å spå alle andre enn meg selv og venner og familie...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #113 Skrevet 16. mai 2014 eg skulle laga eit "right back at you"-onomatopoetikon når du spurte AB om han ville koma å gje deg kuk... Ok.
Skilpadden Skrevet 16. mai 2014 #114 Skrevet 16. mai 2014 Haha, wow. Du traff litt der, gjest. Men NÅR er det jeg skal finne min utkårede, da?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #115 Skrevet 16. mai 2014 Takk Og snart tør jeg å lage min egen tråd også og få prøvd meg og se om jeg kan bli noe god på å spå alle andre enn meg selv og venner og familie... Jeg gleder meg og håper du gir beskjed, sånn at jeg får legge inn et spørsmål. Er spent på hva du får ut av Vanessa Tarot. Er ikke stokken genial?? Jeg elsker den og den jeg bruker i dag like mye, og de blir så undervurdert, men gir alle som prøver seg på tarot et løft i riktig retning. Hvertfall hvis det er divinasjon de prøver på.
Annie70 Skrevet 16. mai 2014 #116 Skrevet 16. mai 2014 7/Beger. Du har da en del som er interessert i deg, problemet er at du ikke er interessert i dem, men så lenge du ikke gir en klar avvisning så rydder du ikke veien for at det skal bli noen der som du kan bli like interessert i heller. Denne må jeg gruble litt på.. Hvor mange er en del, tro? Joda, har noen interessenter, men de er gifte/samboende og får selvsagt klar tale. Kanskje det er noen interessenter her jeg ikke er klar over? Tiden vil vise Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #117 Skrevet 16. mai 2014 Haha, wow. Du traff litt der, gjest. Men NÅR er det jeg skal finne min utkårede, da? 8/Mynter. Må på forhånd gi beskjed om at jeg ikke er noe god på å gi eksakt tid, men når nettene begynner å bli lange igjen og du føler du jobber mer enn du lever, da vil du treffe ham. Siden jeg ikke aner hvor hen i lander du bor, kan det være alt fra seint i august til midten av oktober, lykke til.
Polly Ester Skrevet 16. mai 2014 #118 Skrevet 16. mai 2014 Jeg gleder meg og håper du gir beskjed, sånn at jeg får legge inn et spørsmål. Er spent på hva du får ut av Vanessa Tarot. Er ikke stokken genial?? Jeg elsker den og den jeg bruker i dag like mye, og de blir så undervurdert, men gir alle som prøver seg på tarot et løft i riktig retning. Hvertfall hvis det er divinasjon de prøver på. Skal gi et lite pip når jeg setter i gang, jeg. Ja, den stokken er utrolig fin. Veldig glad for at jeg kjøpte den. Takk
Purple Diamond Skrevet 16. mai 2014 #119 Skrevet 16. mai 2014 Stavesset. Nei, gjør noe uberegnelig som gjør at vedkommende ikke lenger føler at du går med på hva som helst. Takk! Har nok vært tålmodig lenge nok uansett
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #120 Skrevet 16. mai 2014 Skal gi et lite pip når jeg setter i gang, jeg. Ja, den stokken er utrolig fin. Veldig glad for at jeg kjøpte den. Takk Jeg er superstolt over at du stolte på meg og kjøpte den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå