Gå til innhold

17 Mai Tarot (2014)

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kult. så du blir altså da veien de her andre stiene i 7/Beger skal gå på en måte.

I dag kunne det se slik ut, men om vi speiler veikrysset og ser bildet kortet viser som en vei som går inn mot den som ser.... da samles de 7 veiene...

Kan man se det på den måten? - for da handler det om å samle de 7 som har gått i sine egne retninger til 1.

- og det stemmer veldig bra.

Mulig jeg kan være katalysatoren som samler de kreftene som hittil har gått i sine egne retninger(?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I dag kunne det se slik ut, men om vi speiler veikrysset og ser bildet kortet viser som en vei som går inn mot den som ser.... da samles de 7 veiene...

Kan man se det på den måten? - for da handler det om å samle de 7 som har gått i sine egne retninger til 1.

- og det stemmer veldig bra.

Mulig jeg kan være katalysatoren som samler de kreftene som hittil har gått i sine egne retninger(?)

Det er også en måte å se det på. De må igjennom deg, at du blir den som prosjektmanagerene for de forskjellige prosjektene skal svare for/du skal koordinere de/du blir sjefen deres i et større prosjekt som de ikke har oversikt over.

Skrevet (endret)

Hva positivt vil skje i mitt liv i år? *Tar også sjansen på å spørre og endre spørsmål!*

Endret av Frk.K
Skrevet

5/Staver.

26.jpg

Det ser ut som at det blir direkte Konkurranse mellom likemenn i resten av 20014 på deg. Beklager.[/quot

Takk for kortet :) begynner og bli vant til slikt , så ingen problem ;)

Skrevet

Hvordan vil det gå med de eksamenene jeg skal ha nå før sommerferien?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan vil det gå med de eksamenene jeg skal ha nå før sommerferien?

Stavesset.

22.jpg

Det vil gå bra. Meget bra, du vil få fornyet energien din.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva positivt vil skje i mitt liv i år? *Tar også sjansen på å spørre og endre spørsmål!*

Begerpasjen

46.jpg

En graviditet vil skje deg i år. Ei svarthåret jente med lyse øyne. Veldig gode nyheter.. Gratulerer.

Skrevet

Stavesset.

Det vil gå bra. Meget bra, du vil få fornyet energien din.

Hmm, jeg frykter det verste, men vi får nå se. Kanskje det ikke blir så ille som jeg tror :) Takk for svar!

Skrevet

Begerpasjen

46.jpg

En graviditet vil skje deg i år. Ei svarthåret jente med lyse øyne. Veldig gode nyheter.. Gratulerer.

Gode og gode.. kommer an på øyet som ser.. Tror jeg holder meg unna sex i år! :laugh:

Takk for din tid! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gode og gode.. kommer an på øyet som ser.. Tror jeg holder meg unna sex i år! :laugh:

Takk for din tid! :)

Tror du skal si ja til sex i år.

Skrevet

Tror du skal si ja til sex i år.

Slik at jeg blir smelt på tjukken? :P yah, neitakk! :P Tja, med mindre det med en decent mann, og han blir værende i en eventuell graviditet og etter at barnet er født.. da kan det vurderes.

Gjest Gjest
Skrevet

Slik at jeg blir smelt på tjukken? :P yah, neitakk! :P Tja, med mindre det med en decent mann, og han blir værende i en eventuell graviditet og etter at barnet er født.. da kan det vurderes.

Det er din mening og ditt liv, men hadde jeg blitt gravid og jeg visste at barnet var en svarthåret jente med lyse øyne, så hadde jeg sagt greit. Da skulle jeg også blitt mor. Det er stas med jenter i vårt postmoderne samfunn.

Skrevet

Yay, tarot igjen!

Kommer jeg til å stå på eksamen?

Skrevet (endret)

Det er din mening og ditt liv, men hadde jeg blitt gravid og jeg visste at barnet var en svarthåret jente med lyse øyne, så hadde jeg sagt greit. Da skulle jeg også blitt mor. Det er stas med jenter i vårt postmoderne samfunn.

Hallo! jeg har angst! angst for søvnmangel, underlivsprolaps(!!! :O), sying, grining, oppkast og fødsel! :P

Ikke minst så har jeg 4 år igjen med skole som skal fullføres, lappen som skal taes og et sted å bo! :P

Endret av Frk.K
Skrevet

Hvordan vil det gå med meg og kjærligheten i år?

Skrevet

Skjer noe positivt i livet mitt snart?

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo! jeg har angst! angst for søvnmangel, underlivsprolaps(!!! :O), sying, grining, oppkast og fødsel! :P

Ikke minst så har jeg 4 år igjen med skole som skal fullføres, lappen som skal taes og et sted å bo! :P

Vel, er du under 35 år, så skjønner jeg veldig godt holdningen din.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan vil det gå med meg og kjærligheten i år?

Skjer noe positivt i livet mitt snart?

Les HI en gang til.

Gjest Gjest
Skrevet

Yay, tarot igjen!

Kommer jeg til å stå på eksamen?

8/Staver.

29.jpg

Ja, så lenge du ikke lar problemstillingen forvirre deg.

Skrevet

Vel, er du under 35 år, så skjønner jeg veldig godt holdningen din.

Det er jeg! Samtidig som jeg er i null økonomisk stand til å ta vare på en unge akkurat nå. Fattig student på lang avstand her :)

Den svarthårete lysøye piken min, får vente i 6-7 år til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...