Gå til innhold

17 Mai Tarot (2014)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal snart på jobbreise med fyren jeg er interessert i. Bør jeg ta sjansen og fortelle han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal snart på jobbreise med fyren jeg er interessert i. Bør jeg ta sjansen og fortelle han det?

3/sverd.

52.jpg

Jeg ville ikke fortalt ham det, hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3/sverd.

52.jpg

Jeg ville ikke fortalt ham det, hvis jeg var deg.

:( ok, takk for råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser du korleis resten av mai vert for meg?

Stavknekten.

33.jpg

Har du noen eksamener i Mai?? Du hopper over dem. Det her går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjer det snart noe positivt i livet mitt?

Lest Hi? Spesielt den delen om 200 innlegg må ha blitt postet under nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ni minutter siden siste innlegg, så kanskje det ikke kommer noen andre spm enda?

Da tar jeg sjansen på å spørre om kjærligheten i samme slengen, jeg... hvordan ser det ut nå framover? (Blir'e no' på meg snart? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest Hi? Spesielt den delen om 200 innlegg må ha blitt postet under nick?

Beklager, så det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Stavknekten.

33.jpg

Har du noen eksamener i Mai?? Du hopper over dem. Det her går bra.

ingen slike fag-eksamener, men ein kan jo sei at eg har ein eksamen framfor meg når eg tenkjer meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det ni minutter siden siste innlegg, så kanskje det ikke kommer noen andre spm enda?

Da tar jeg sjansen på å spørre om kjærligheten i samme slengen, jeg... hvordan ser det ut nå framover? (Blir'e no' på meg snart? :fnise: )

Narren.

0.jpg

I Vanessa Tarot har vi i Narren Shania Twain i vidoen "That don't impress me much" stå ved landeveien etter haik, i Whimsical er Narren karakteren Scarecrow i the Wizard of Oz, pga han ikke har en hjerne så gjør han så veldig mye rart, bare hiver seg ut i det, uten tanke for følgene. Uansett så har Scarecrow en hjerne, men han bruker den ikke. Så du må bruke din. Du må pløye nytt territorium når det kommer til kjærlighet og er ikke det litt spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

7/Beger.

42.jpg

Du vil få vite at en avgjørelse har blitt tatt. Hvilken blir egentlig litt opp til deg selv, altså, hva vil du egentlig for noe. Aner ikke hva det her gjelder, men det blir positivt for deg.

Takk ! Vi skal samle et prosjekt som har fått leve litt 'i fred'.

Ting skal konkretiseres fra å ha vært 'flytende' til å skulle bli konkrete. min rolle i prosjektet vil bli definert på onsdag.

Vi samlet trådene i dag, og tar sats på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk ! Vi skal samle et prosjekt som har fått leve litt 'i fred'.

Ting skal konkretiseres fra å ha vært 'flytende' til å skulle bli konkrete. min rolle i prosjektet vil bli definert på onsdag.

Vi samlet trådene i dag, og tar sats på tirsdag.

Kult. så du blir altså da veien de her andre stiene i 7/Beger skal gå på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt notise av det siste kortet ditt til meg , at jeg må hoppe på " i hjulet" . Er mer åpen for det som skjer , men ellers intet spesielt og rapportere foreløpig.

Så- hvordan blir resten av 2014 for meg ?

Og takk om du tar deg tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har tatt notise av det siste kortet ditt til meg , at jeg må hoppe på " i hjulet" . Er mer åpen for det som skjer , men ellers intet spesielt og rapportere foreløpig.

Så- hvordan blir resten av 2014 for meg ?

Og takk om du tar deg tid :)

5/Staver.

26.jpg

Det ser ut som at det blir direkte Konkurranse mellom likemenn i resten av 20014 på deg. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...