Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søt! :ler:

Pjokken hadde òg eit par navneforslag før lillebror kom, og det var bl.a. Storebror og Elisabeth. Han fekk ikkje viljen sin på akkurat det, gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit! :) Problem solved! Jeg indisterte visst på at min lillesøster skulle hete Petter flr hun ble født, så skuffelsen var stor da hun ble introdusert som noe annet! Kalte henne Petter en stund etter hun var født likevel.. Kunne vært verre enn "storebror"! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Turnerose hadde ikke noe navneforslag til Snorkfrøken, men hun var fast bestemt på at det var en lillebror. Ikke en lillesøster, ihvertfall! Varte til Snorkis var et par-tre måneder gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... storebror ja! Vi spurte vår "storesøster" hva lillesøster skal hete, hun svarte raskt "Emma". Tror IKKE hun vet at det er navn nr 1 om dagen, hun er vel heller opptatt av Emma i sine elskede Emma bøker. (pluss navnet er ganske lett å si)... ;)

Tror ikke det blir Emma da..

Men har dere noen gode navneforslag, Pusilus? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, hvit pizza :sikle: Det er undervurdert og burde lages mye oftere!

Tror lillesøster blir den eneste i klassen med det navnet, gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit! :) Problem solved! Jeg indisterte visst på at min lillesøster skulle hete Petter flr hun ble født, så skuffelsen var stor da hun ble introdusert som noe annet! Kalte henne Petter en stund etter hun var født likevel.. Kunne vært verre enn "storebror"! :fnise:

:fnise:

Min søster ville gi meg bort til naboene hvis jeg ble gutt, for med to jenter og en gutt mente hun at de manglet en gutt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... storebror ja! Vi spurte vår "storesøster" hva lillesøster skal hete, hun svarte raskt "Emma". Tror IKKE hun vet at det er navn nr 1 om dagen, hun er vel heller opptatt av Emma i sine elskede Emma bøker. (pluss navnet er ganske lett å si)... ;)

Tror ikke det blir Emma da..

Men har dere noen gode navneforslag, Pusilus? ;)

Emma var et bedre forslag enn storebror da ;)

Foreslo jo rakbjørg for mayami, kanskje du skal slå deg på den bølgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, hvit pizza :sikle: Det er undervurdert og burde lages mye oftere!

Tror lillesøster blir den eneste i klassen med det navnet, gitt :fnise:

Blir nok eneste som heter storebror ja. Nei vi får se om vi blir enig om noe annet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. :opplyser: Ølborg! Det er jo så fiiiint!

:hoho: Og helt seriøst...jeg har flere oldemødre og tipp-oppover som heter det til fornavn. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. :opplyser: Ølborg! Det er jo så fiiiint!

:hoho: Og helt seriøst...jeg har flere oldemødre og tipp-oppover som heter det til fornavn. :spy:

Det var nuuuudelig Belle :Nikke: Det skal jeg foreslå for kjære :nigo: Det verste er at han sikkert hadde gått med på det :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakbjørg og Ølborg er da vel respektable og tradisjonsrike flotte norske navn - kanskje særlig med bindestrek mellom! :fnise: Har ikke lansert dem for kjære enda, venter på en anledning hvor han er sløv nok til å gå på den en liten stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange bra navn som blir foreslått må jeg si :lur:

Her har vi funnet navn og storebror er heeelt enig :) Håper det passer på frøkna når hun kommer også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en haug med nydelige, nesten glemte navn der ute også :Nikke:

Sånne som Baughild og finnbjørg :)

Vi ga storebror valget mellom to navn. Heldigvis valgte han det vi likte best ;)

Bra valg av storebror mao :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snerr, var på en bytur i går, første siden siste helg i april utenom OUL som ikke var noe annet enn frem og tilbake, kjøpte meg bl.a to ammesingletter på H&M - og der har de ikke tatt av alarmen :sinna: Nå det blir bytur igjen vet ikke jeg..... Ingen her ute har alarmer på klærne, så det er ikke noe hjelp å få uten en kjøretur på to timer hver vei :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du sender de til noen du kjenner som bor tre minutter fra H&M (hint hint ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så typisk!! Håper det var en stresset ferievikar i det minste! Fint med bytur, men kanskje ikke ønskelig med 2 timer kjøring hver vei... Sende til noen hørtes ut som en god ide! Bor forøvrig nesten vegg-i-vegg med h&m jeg også, hvis det hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...