Gå til innhold

stressa mor brygger på nok en bekymring


Kvakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja!! FOR et hopp.

Skal koste på meg 3D ultralyd, men det er en goooood stund til mars ennå, ;)

Vi innrømmer jo at vi hååååper det er en jente, men er det en gutt så kommer vi fort over det.

Hva skal jeg si til han da, nå forteller jeg at han at han er mamma sin fineste gutt. Snilleste osv..

Nå som det har gått opp for meg at det er noe der inne. Om enn lite, så er det snart ikke meg og lillegutt lenger. Veldig dårlig samvittighet for at han snart må dele mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var faktisk nesten som å vinne i lotto. :D :D

høy party-faktor, gikk rett ut og tok meg ett glass sjampis.

(nei, jeg tok første toget til jobben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Du må roe ned nerven litt kvinne. Kjenner ikke din bakgrunn, men bare at du sier og er nevrotisk i forhold om du tror vil beholde barnet sier alt. Ro deg ned ganske mange hakk. Jeg er selv gravid i tredje runde med mitt tredje barn og har andre bekymringer enn deg som jeg kan si er mer alvorlig. Ellers så sliter jeg mer nå med kvalme, og angst i forbindelse med situasjoner som oppsto før jeg ble gravid. Husk, demp uroen din, den kan påvirke kvalmen din mye. Det skjer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må roe ned nerven litt kvinne. Kjenner ikke din bakgrunn, men bare at du sier og er nevrotisk i forhold om du tror vil beholde barnet sier alt. Ro deg ned ganske mange hakk. Jeg er selv gravid i tredje runde med mitt tredje barn og har andre bekymringer enn deg som jeg kan si er mer alvorlig. Ellers så sliter jeg mer nå med kvalme, og angst i forbindelse med situasjoner som oppsto før jeg ble gravid. Husk, demp uroen din, den kan påvirke kvalmen din mye. Det skjer meg.

hei,

jeg tror du har misforstått og tatt tittelen litt vel seriøst. Og jeg har ikke under noen omstendigheter vurdert noe annet enn å beholde barnet. Det er både planlagt og ønsket.

Jeg er derimot bekymret for hvordan jeg skal få delt nok av meg selv til begge når den tid kommer. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu!! fødeplass og dato for oul!!

slipper hjemmefødsel, for jeg ville virkelig ikke føde på ahus.

måtte handle klær igår, har sett ut som et takras på jobben, det er jo ingenting som passer

farvel 3000 kroner, hallo ... uhm, mammaklær, :P

skulle egentlig ikke, men er deilig å ha noe man føler seg fin i og som er behagelig.

Endret av Kvakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må roe ned nerven litt kvinne. Kjenner ikke din bakgrunn, men bare at du sier og er nevrotisk i forhold om du tror vil beholde barnet sier alt. Ro deg ned ganske mange hakk. Jeg er selv gravid i tredje runde med mitt tredje barn og har andre bekymringer enn deg som jeg kan si er mer alvorlig. Ellers så sliter jeg mer nå med kvalme, og angst i forbindelse med situasjoner som oppsto før jeg ble gravid. Husk, demp uroen din, den kan påvirke kvalmen din mye. Det skjer meg.

Har fulgt med her lenge og har et helt annet inntrykk enn deg etter å ha lest dagboken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu!! fødeplass og dato for oul!!

slipper hjemmefødsel, for jeg ville virkelig ikke føde på ahus.

måtte handle klær igår, har sett ut som et takras på jobben, det er jo ingenting som passer

farvel 3000 kroner, hallo ... uhm, mammaklær, :P

skulle egentlig ikke, men er deilig å ha noe man føler seg fin i og som er behagelig.

Klart det er viktig!

Jeg ville faktisk føde på Ahus, men endte opp et annet sted til slutt. Det er jo et av de nyeste sykehusene, pluss at de har egenrom og barselhotell - og ikke minst lystgass.

Hvorfor ville du ikke føde der?

Jeg svidde nettopp av 2000 kr på undertøy.. hate it.. men trengs det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er viktig!

Jeg ville faktisk føde på Ahus, men endte opp et annet sted til slutt. Det er jo et av de nyeste sykehusene, pluss at de har egenrom og barselhotell - og ikke minst lystgass.

Hvorfor ville du ikke føde der?

Jeg svidde nettopp av 2000 kr på undertøy.. hate it.. men trengs det og :)

jaa! det passer nok litt etter og, bare en sånn olabukse med dra opp til puppa, resten litt videre tighs og sånn :D

jeg føler ikke at ahus har nok kompetanse rett og slett, har vært endel på sykehus og har en uhm.. diagnose (ikke psykisk :P) og det har alltid vært rikshospitalet som har vært de som har "ordna opp", så føler meg rettogslett tryggere der, selv om selve fødselen var bedriten, og lystgass, enerom og barselshotell sikkert hadde muntret meg opp etterhvert, så er følelsen av trygghet tross alt viktigere for meg.

Ble litt rotete, men ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at jeg leste ikke godt nok på innlegget og damen her er eller var en prøver det falt meg ikke inn. Vil bare si gratulerer og lykke til masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa! det passer nok litt etter og, bare en sånn olabukse med dra opp til puppa, resten litt videre tighs og sånn :D

jeg føler ikke at ahus har nok kompetanse rett og slett, har vært endel på sykehus og har en uhm.. diagnose (ikke psykisk :P) og det har alltid vært rikshospitalet som har vært de som har "ordna opp", så føler meg rettogslett tryggere der, selv om selve fødselen var bedriten, og lystgass, enerom og barselshotell sikkert hadde muntret meg opp etterhvert, så er følelsen av trygghet tross alt viktigere for meg.

Ble litt rotete, men ja.

Skjønner deg godt og jeg valgte også bort A-hus til slutt selv fordi når det kom til kompetanse så følte jeg at jeg og Mini var i best hender på Riksen..

Så forstår deg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner deg godt og jeg valgte også bort A-hus til slutt selv fordi når det kom til kompetanse så følte jeg at jeg og Mini var i best hender på Riksen..

Så forstår deg godt :)

så dumt, at det er sånn. De må jo sikkert være flinke og, det kommer jo unger ut og de overlever jo.

Men når man ikke er frisk i utgangspunktet, så blir man litt ekstra opptatt av helheten.

--

14+0! 14+0, 14+0, 14+0!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkkk!

var hos legen på onsdag og hun fant hjertelyden med doppler (!!)

ITS STILL ALIVE!

så har jeg kosa litt med en baby på en uke, og de er jo så smååå.. tenk at det kanskje kommer en sånn bitteliten en

ogsååå.. skal jeg ikke på julebordet, orker ikke gnålet.

ogsååååååå.. er jeg rimelig trøtt, og det er bare 5 uker igjen, ca til lillegutt skal begynne å sove på eget rom, håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+0!

15+0!

15+0!!!

bare 6 uker til OUL.. (tror de mener år, det føles som år.)

er det noen som vet hvilket forum man poster i for å flytte dagboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...