Gå til innhold

Hva er det mest White Trash navnet du vet om? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gro, Guro, Therese, Line, Stine, Helene, Roger, Ronny og Tommy.

Anonymous poster hash: 91641...a7b

??? De andre, ja, jentenavnene spesielt i kombinasjon (Gro-June, Line-Anita, Ruth-Stine, Gøril-Therese), men Guro og Helene er da veldig safe navn?

Anonymous poster hash: 97fab...08a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.

Nei det sier ingenting om de som har navnene da flere av disse er gitt navnene av foreldre som elsker sine barn. Det det derimot sier alt om er disse usmakelige holdningene til flere brukere på kg!

Det er ingen usmakelig holdning som ligger bak det å anerkjenne at visse navn går igjen blant kriminelle og folk som får barn altfor tidlig og ikke gjør et slag i samfunnet.

Anonymous poster hash: 97fab...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen usmakelig holdning som ligger bak det å anerkjenne at visse navn går igjen blant kriminelle og folk som får barn altfor tidlig og ikke gjør et slag i samfunnet.

Anonymous poster hash: 97fab...08a

Lenge leve fordommer og usmakelige holdninger hva?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? De andre, ja, jentenavnene spesielt i kombinasjon (Gro-June, Line-Anita, Ruth-Stine, Gøril-Therese), men Guro og Helene er da veldig safe navn?

Anonymous poster hash: 97fab...08a

Man må være rimelig utdatert for å kalle ungen Guro... Ser for meg ei overvektig dame i 50-åra med kort hår med unaturlige striper og altfor mye hårspray, leopardmønstret tunika, tights og håndveske i krokodillemønstret, glinsende "skinn."

Sorry :fnise:

Anonymous poster hash: 2a9aa...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell

Anette

Bente

Marit



Anonymous poster hash: 222c6...013
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro, Guro, Therese, Line, Stine, Helene, Roger, Ronny og Tommy.

Anonymous poster hash: 91641...a7b

Helene er da ett av tidenes mest klassiske navn??

Anonymous poster hash: 1753b...c8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge leve fordommer og usmakelige holdninger hva?

Fordommer? Det er et faktum at visse navn går igjen blant kriminelle.

Anonymous poster hash: 97fab...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn som Chrisander, oleander, leander, ja er så mange merkelige sammensetninger der....neste blir vel Baviander, jakobander?

syns også Natasha, Angelica, Annabell, Savannah osv er white trash navn. blir så ''mye'' på en måte



Anonymous poster hash: 111ba...6d6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns slike tråder er noe av det dummeste som finnes. Totalt meningsløst! Og nei, mitt navn er ikke nevnt.

Men da trenger du ikke gå inn og lese dem! :)

Anonymous poster hash: ce0a7...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan starte: Sienna og Savannah. Anonymous poster hash: 2f53a...0fd

Akkurat de to jeg hadde tenkt til å svare <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'>

Anonymous poster hash: ce0a7...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da trenger du ikke gå inn og lese dem! :)

Anonymous poster hash: ce0a7...faf

Gjør jo ikke det lenger, men når folk stadig kommenterer meg så må jeg jo lese.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo ikke det lenger, men når folk stadig kommenterer meg så må jeg jo lese.. :)

:fnise: Godt poeng, og beklager at jeg siterte deg igjen ;)

Anonymous poster hash: ce0a7...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være rimelig utdatert for å kalle ungen Guro... Ser for meg ei overvektig dame i 50-åra med kort hår med unaturlige striper og altfor mye hårspray, leopardmønstret tunika, tights og håndveske i krokodillemønstret, glinsende "skinn."

Sorry :fnise:

Anonymous poster hash: 2a9aa...deb

De jeg vet om med dette navnet er unge kvinner og jenter. Det er et veldig vanlig navn på Vestlandet.

Typiske kjerringnavn, vil jeg si, heller er f.eks. Maj-Britt, Olaug eller Unni.

For ikke lenge side traff jeg en unge som het Sienna. Det hørtes mye mer merkelig ut i virkeligheten enn når det står skrevet.

Anonymous poster hash: 3a73b...46f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er harry når fire gutter i en klasse på 20 heter Noah..



Anonymous poster hash: 17921...6ad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer, Hanne, Veronika, Veronica, Trine, Elise, Lise, Mia, Kine, Mine, Sara, Pia, Anita, Mathias, Magnus, Emma, Sofie, Nora, Hege, Anne, Inger, Eva, Liv, Hilde, Astrid, Ida, Marianne, Mari, Nina, Solveig, Randi, Kristin, Elisabeth, Silje, Tone, Tove, Elin, Anita, Julie, Sissel, Lene, Malin, Siri, Cecilie, Marte.. Ja og så videre.

Okei, ironi. Men vil likevel kalle dere mer white trash, som faktisk orker å bry dere med hva naboen kaller barna sine.. Eller at dere i det hele tatt assosierer navn med white trash. Og nei, min mor var av gammel skolen; Heter ikke noe av disse navnene dere har nevnt..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanja/Tanya

Tony

Tom

Jannike

Frank

Janette

Kine



Anonymous poster hash: f7240...ea9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa-Marie (litt sånn: Heeeei, jeg er oppkalt etter dattra til Elvis fordi foreldrene mine ikke fant på noe annet".

Beate/Beathe. "Jeg har samme navn som en potettype!"



Anonymous poster hash: 38c9c...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa-Marie (litt sånn: Heeeei, jeg er oppkalt etter dattra til Elvis fordi foreldrene mine ikke fant på noe annet". Beate/Beathe. "Jeg har samme navn som en potettype!" Anonymous poster hash: 38c9c...2ed

Jeg syns Beate er fint. Det kommer av latin: lykkelig. Finnes jo asterixpotet og amandinepotet, samt laila...

Men Vanessa og Samantha blir for langt og jålete for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...