Gå til innhold

Hva er det mest White Trash navnet du vet om? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Monique, Veronique, Michelle, Sandra, Sienna, Isadora, Laila, Chrisander, Leander, Noah, Ronny,, Johnny, Bengt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica, Jeanette, Sandra, Jannicke, Emily, Lykke, Michelle

Roy, Ronny, Tommy, Kenneth, Cato, Kim, André, Jim, Nathaniel, Emilian

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle, vanessa, angelica, savannah, chanel, isabelle

.. er det virkelig noen som gir navnet ''Chanel'' til ungen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Ei som var med på unge mødre har ei datter som heter Chanel stakkars.... Eller Chanell for å være nøyaktig... Jizes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet det er jenter som er døpt Sjanett (ja, med den skrivemåten)? Anonymous poster hash: a92f1...240

Der tar du nok feil. Sjanett gir ikke treff på navnesøk hos ssb.no/navn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som svarer på hva som egentlig menes med White trash....?? For min del så høres det ordet ut som noe fargede folk vil kalle en hvit dame som driver med hor!

Anonymous poster hash: 490c0...6fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du nok feil. Sjanett gir ikke treff på navnesøk hos ssb.no/navn.

Det gir "tre eller færre". Det gir to treff hos telefonkatalogen. Så noen kan faktisk hete det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kleint. Jeg heter et av disse navnene, har aldri sett på det som særlig "White trash", men en lærer så lenge en lever, eller(?).

Synes i grunn ingen navn er særlig white trash.... Hva en velger å kalle barna sine får være hver sin sak, uten at jeg orker å legge meg særlig mye opp i det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rare navn rundt omkring som ikke er nevnt i denne tråden.. kan ikke si jeg synes veldig mange av de navnene som er nevnt er veldig "White trash".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ingen som svarer på hva som egentlig menes med White trash....?? For min del så høres det ordet ut som noe fargede folk vil kalle en hvit dame som driver med hor!

Anonymous poster hash: 490c0...6fe

tror det er hvite fattige. Gjerne slike som bor i en campingvogn (usa detta).
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

.. er det virkelig noen som gir navnet ''Chanel'' til ungen?

Ja, desverre... Bl.a. unge mødre som kaller ungene sine typ "Alexandra Chanel" og andre latterlige navn... Grøss :haar:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest trashy er å omtale andre som trash.



Anonymous poster hash: cef2e...62c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns slike tråder er noe av det dummeste som finnes. Totalt meningsløst! Og nei, mitt navn er ikke nevnt.

Hva er det som er meningsløst? Man spør hvilke navn folk assosierer med white trash. Det sier da litt om hvilke personer som bærer disse navnene og hva andre folk tenker om dem?

Ingen som svarer på hva som egentlig menes med White trash....?? For min del så høres det ordet ut som noe fargede folk vil kalle en hvit dame som driver med hor!

Anonymous poster hash: 490c0...6fe

Folk har nok ulike oppfatninger, men opprinnelsen er fattige hvite i USA som bor i trailerparks. Typisk spiser masse junk og har rørleggersprekk.

I Norge er vel assosiasjonen sterkest knyttet til en del rosabloggere og unge mødre.

Anonymous poster hash: 97fab...08a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så white-trash med navnet "André" ? ...



Anonymous poster hash: 9b036...a1e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det mest trashy er å omtale andre som trash.

Anonymous poster hash: cef2e...62c

Enig.

Hva er det som er meningsløst? Man spør hvilke navn folk assosierer med white trash. Det sier da litt om hvilke personer som bærer disse navnene og hva andre folk tenker om dem?

Anonymous poster hash: 97fab...08a

Nei det sier ingenting om de som har navnene da flere av disse er gitt navnene av foreldre som elsker sine barn. Det det derimot sier alt om er disse usmakelige holdningene til flere brukere på kg!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Nei det sier ingenting om de som har navnene da flere av disse er gitt navnene av foreldre som elsker sine barn.

Jeg er enig i at det sier ingenting om de som har navnene, men det sier noe om hvor de som bærer navnene kommer fra. Det er ikke noe nytt at navn sier mye om hvem foreldrene er.

Når det er sagt er White trash et utrykk jeg aldri ville brukt direkte om noen. White trash er et veldig stygt utrykk som blir brukt om fattige folk med lav utdanning og lav kulturell kapital. Det er veldig få White trash i Norge. White trash og Harry er langt fra det samme!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Nei det sier ingenting om de som har navnene da flere av disse er gitt navnene av foreldre som elsker sine barn. Det det derimot sier alt om er disse usmakelige holdningene til flere brukere på kg!

La meg ta en vill gjetting, du har kalt barnet ditt eller heter ett av disse navnene som har dukket opp mest her?

Anonymous poster hash: e5d25...488

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Det jeg lurer mest på er hvorfor folk har noe glede av å rakke ned på andres navn. Og å gå så langt å kalle navnet til noen white trash. Sier langt mer om dere som rakker ned på andres navn enn de som kaller barna sine dette mener jeg. Er nok mye white trash i denne tråden, og da mener jeg ikke navnene!

Enig - hver gang jeg leser tråder som dette så lurer jeg på hva slags mennesker som beskriver mennesker på en sånn måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...