Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2


musestille

Anbefalte innlegg

Jeg har også litt tvil om de to. Hun er veganer og veldig veldig miljøbevisst, han hadde biff på tallerkenen på bryllupsdagen og jobber med forbrukerelektronikk. Og hun sa i forhåndsintervjuet at hun ville slite med noen som var veldig annerledes enn henne i etiske spørsmål.

Ja, ikke sant? Hvorfor i alle dager har de da putta de to sammen? Det er jo direkte slemt mot dama, med mindre hun er med på det for å få litt motvekt i programmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, miljødama virket veldig stram i maska storparten av tiden. Hvis det er hun veganerdama du mener. Jeg kan vel egentlig ikke skjønne hvorfor de matchet henne med en som har en karriere som kræsjer så fundamentalt med hennes overbevisning, nord-trøndern. Han virket mer fornøyd enn henne.

Ja, hun jeg mente.

Merkelig match :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ærlig talt ikke så stor tro på Patricia og Ian (løpejenta og han gutten). Men det kan jo gå seg til. Synes bare alt ble litt for mekanisk for dem, men så var kanskje situasjonen med bryllup litt unormal og falsk for dem slik at det ble veldig skuespillaktig. Men kan bli spennende å se dem i vanlige klær og hverdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og se om det er noen som går ut på andre enden med ekteskapet i behold :)

Enig med de over her ang to av parene, spennende :)

 

Måtte le av han som sa sa**n i det bruden åpnet døren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette programmet er litt koselig jeg. Jeg var meget skeptisk i starten da jeg hørte om konseptet, men jeg likte å følge med sist. Denne sesongen tror jeg blir bedre. De to som lo og tulla veldig mye virker som en god match. Håper de holder sammen! De andre parene er jeg litt mer usikker på, men håper de blir forelsket hele gjengen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bare virket som Ian og Patricia begge var nervøse på bryllupsdagen. Dessuten tror jeg Ian er litt sjenert og trenger tid på seg for å "varme opp". De er veldig søte sammen og jeg heier både på dem og Annika og Lars Peter (kanskje den beste matchen :) )

Men hun miljødama... 

I første episode etter å ha sett intervju med henne tenkte jeg bare at HUN er nok en vanskelig person å leve med. Hun virker ekstremt sær, har ekstremt sterke meninger/oppfatninger om ting og ikke minst er hun veganer. Jeg fikk rett og slett ikke noe godt inntrykk av henne i det hele tatt. Hun satt bare å så sur og ukomfortabel ut under bryllupet også. Og når han fortalte hva han drev med virket det egentlig som hun ikke brydde seg. Jeg tviler på at det forholdet der holder....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun miljødama... 

I første episode etter å ha sett intervju med henne tenkte jeg bare at HUN er nok en vanskelig person å leve med. Hun virker ekstremt sær, har ekstremt sterke meninger/oppfatninger om ting og ikke minst er hun veganer. Jeg fikk rett og slett ikke noe godt inntrykk av henne i det hele tatt. Hun satt bare å så sur og ukomfortabel ut under bryllupet også. Og når han fortalte hva han drev med virket det egentlig som hun ikke brydde seg. Jeg tviler på at det forholdet der holder....

Men hun er i hvert fall seg selv, og tok ikke på seg noen maske under bryllupet i det minste. Hun virket skuffet over det han jobbet med og sto for, noe totalt overflatisk og materialistisk sammenliknet med henne. De har jo sagt at de prøver å finne mennesker som er mest mulig lik hverandre på de viktigste områdene, så hvordan kunne de tro at hun ville bli swept away av han typen der?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Så vi samme program? :ler:

Ja, jeg syns det var merkelig match med miljødama og han mannen, men jeg syns ikke det virket som at de ikke likte hverandre. Syns det virket som at hun var glad gjennom hele dagen, men med tanke på at det sikkert kan bli veldig slitsomt, så har jeg full forståelse for at hun virket litt mutt innimellom, men ikke på en måte som gjorde at hun virket misfornøyd

Tror de kan utfylle hverandre godt, og de var jo en perfekt match på andre mål i livet

(Jeg og min mann har også helt forskjellige syn på livet i mange saker, men likevel føles det ut som at vi utfyller hverandre godt. Handler om respekt)

Ellers så elsker jeg slike laidback-feelgood-programmer. Er så lei av slike typiske amerikanske programmer hvor det opplagt er mye manus og at de legger opp til drama og krangling :roll: blir bare sliten av slike program

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er i hvert fall seg selv, og tok ikke på seg noen maske under bryllupet i det minste. Hun virket skuffet over det han jobbet med og sto for, noe totalt overflatisk og materialistisk sammenliknet med henne. De har jo sagt at de prøver å finne mennesker som er mest mulig lik hverandre på de viktigste områdene, så hvordan kunne de tro at hun ville bli swept away av han typen der?

Selvsagt er det bra å være seg selv :) Jeg bare tenkte at det må være vanskelig å finne en god match til henne fordi hun selv har så sterk personlighet.

Når det kommer til matchen mellom henne og Paul merket jeg nesten at jeg holdt pusten da de snakket om hva de jobbet med. Men som det også blir sagt her er dette en liten del av forholdet. Kanskje de utfyller hverandre godt på andre områder vi ikke har sett enda :) Det er jo tross alt et ekspertpanel som har matchet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest tro på Ian og Patricia så langt. Ble litt sjarmert av Ian selv, han virket som en kjernekar.

Derimot er jeg litt mer skeptisk til Annika og Lars Peter. Tror det fort kan bli litt for mye tull og fjas, og så ender de med å bli venner. Det virker jo også som han har noen "issues" som tydeligvis sitter godt i, siden han valgte å snakke om det i programmet.

Hanna virker foreløpig litt skummel og streng...

Anonymous poster hash: b8eb5...253

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at noen av "ekspertene" uttalte seg litt skeptisk mot Hannah og Paul i første program, mens andre mente at de fint kunne overvinne forskjellene... Hannah har sagt noe om at de har litt ulik humor og at det at hun var veganer var et av de første hindrene de møtte som par. Så det blir nok utfordrende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spoiling.

 

 

 

Spoiling (Å avsløre hva som skjer i en bok/TV-serie/et spill eller liknende). Dette er kun tillatt i tråder som er merket med "spoiler" i emnetittel eller hvor selve teksten som spoiler er skjult med følgende kode: [spoiler ]tekst [/spoiler ] (fjern mellomrommet før ])
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest tro på Ian og Patricia så langt. Ble litt sjarmert av Ian selv, han virket som en kjernekar.

Derimot er jeg litt mer skeptisk til Annika og Lars Peter. Tror det fort kan bli litt for mye tull og fjas, og så ender de med å bli venner. Det virker jo også som han har noen "issues" som tydeligvis sitter godt i, siden han valgte å snakke om det i programmet.

Hanna virker foreløpig litt skummel og streng...

Anonymous poster hash: b8eb5...253

Jeg tror ikke jeg fikk med meg det du snakker om ang. Lars Peter. Hva slags issues hadde han? Jeg likte han og Annika godt, men skjønner hv du mener med at de kanskje kan havne i vennefella.

Anonymous poster hash: 570fd...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig sammensetning av Paul og Hannah med tanke på yrkesbakgrunnen deres. Ettersom hun er en fanatiker innen miljøvern, og som til og med har hatt shoppestopp i ett år på bakgrunn av dette, og han jobber innen forbrukerelektronikk kommer de nok til å ha forskjellige meninger om en hel rekke problemstillinger. Det som er viktig for henne er nok mindre viktig for han, og det kan skape gnisninger. 

 

Jeg hadde ikke klart å være i et forhold med noen som er så fundamentalt forskjellig fra meg selv. Vi får se, men jeg tror de begge ble litt tvilende da de ble kjent med bakgrunnen til hverandre. 



Anonymous poster hash: a1dd0...bea
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Merkelig sammensetning av Paul og Hannah med tanke på yrkesbakgrunnen deres. Ettersom hun er en fanatiker innen miljøvern, og som til og med har hatt shoppestopp i ett år på bakgrunn av dette, og han jobber innen forbrukerelektronikk kommer de nok til å ha forskjellige meninger om en hel rekke problemstillinger. Det som er viktig for henne er nok mindre viktig for han, og det kan skape gnisninger. 

 

Jeg hadde ikke klart å være i et forhold med noen som er så fundamentalt forskjellig fra meg selv. Vi får se, men jeg tror de begge ble litt tvilende da de ble kjent med bakgrunnen til hverandre. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

 

Enig. Det så ut for meg at de kan nok møte en god del skjær i sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Må si jeg har fått et helt annet inntrykk av Hannah etter beyllupsreisen. De virket så hengivende og respektfulle ovenfor hverandre. Og hennes morgengave til Paul rørte meg nesten litt. Det betyr at hun har troen på dette og tenker lenger enn de 5 ukene prosjektet skal foregå. Akkurat nå har jeg troen på alle tre parrene :) Synd at episodene er så korte....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow. Må si jeg har fått et helt annet inntrykk av Hannah etter beyllupsreisen. De virket så hengivende og respektfulle ovenfor hverandre. Og hennes morgengave til Paul rørte meg nesten litt. Det betyr at hun har troen på dette og tenker lenger enn de 5 ukene prosjektet skal foregå. Akkurat nå har jeg troen på alle tre parrene :) Synd at episodene er så korte....

Enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hun Hannah virker så rolig og trygg på bryllupsreisen. Kanskje hun bare var stressa i bryllupet...

Heiet skikkelig på hun Annika og han Lars Petter, men ble mer usikker etter denne episoden. :( Han virker litt kunstig og dramatisk noen ganger. Og hva skjedde med kysset?!

Anonymous poster hash: f5999...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle svarene her så vet ikke om noen har spurt før, men hvor kan jeg streame episodene? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle svarene her så vet ikke om noen har spurt før, men hvor kan jeg streame episodene?

 

Du må ha D-play

Anonymous poster hash: 06c61...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...