Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2


musestille

Anbefalte innlegg

Jeg tror Lars Peter var veldig blendet av bryllupet og stemningen i det, og da han våknet virket han avvisende mot Annika. Fikk inntrykket av at han ikke synes hun er fin, men også at han føler seg mye finere enn henne.

 

Han la liksom ballen dø morgenen etter bryllupet da han sa alt han gjorde om at "de må se an dette", "kanskje vi bare blir venner", osv...

 

Jeg synes også det var fælt å si at "dette er første gangen jeg har hatt lyst til å kysse deg siden bryllupet". Fikk vondt av Annika da han sa det.



Anonymous poster hash: 04bf5...b9e
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Lars Peter var veldig blendet av bryllupet og stemningen i det, og da han våknet virket han avvisende mot Annika. Fikk inntrykket av at han ikke synes hun er fin, men også at han føler seg mye finere enn henne.

Han la liksom ballen dø morgenen etter bryllupet da han sa alt han gjorde om at "de må se an dette", "kanskje vi bare blir venner", osv...

Jeg synes også det var fælt å si at "dette er første gangen jeg har hatt lyst til å kysse deg siden bryllupet". Fikk vondt av Annika da han sa det.

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

Jeg reagerte også da han sa at det var første gang han hadde lyst til å kysse henne. Og det var noe med måten han sa det på som gjorde at det hørtes ekstra slemt ut. Fatter ikke hvorfor han skal tro at han er bedre enn henne. Hun har kjempesjarm. Det synes jrg ikke han gar i det hele tatt.

Anonymous poster hash: b8eb5...253

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at jeg ikke har fått med meg at dette har begynt!

Når sendes episodene? Må vel skaffe meg D-play (?) for å se de tidligere episodene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff

 

Jeg reagerte også da han sa at det var første gang han hadde lyst til å kysse henne. Og det var noe med måten han sa det på som gjorde at det hørtes ekstra slemt ut. Fatter ikke hvorfor han skal tro at han er bedre enn henne. Hun har kjempesjarm. Det synes jrg ikke han gar i det hele tatt.

Anonymous poster hash: b8eb5...253

Uff ja, hun så passe ukomfortabel ut i den situasjonen..

 

Legger ved en link til intervju med parene i forkant av premieren, synes at den kanskje beskriver litt av det vi ser nå..

http://www.vg.no/rampelys/tv/tvnorge/her-er-de-nye-gift-ved-foerste-blikk-parene/a/23524854/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nordmøringen ser såå snill og god ut!

Han ser jo veldig betatt ut av hun dama. Har mest tro på dem av parene, selv om hun ikke virker like gira..



Anonymous poster hash: 88e50...78b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også da han sa at det var første gang han hadde lyst til å kysse henne. Og det var noe med måten han sa det på som gjorde at det hørtes ekstra slemt ut.

Det er jo ikke så rart å si? Synes ikke det er merkelig at man ikke har lyst til å kysse en fremmed, selv om man er gift ved første blikk. Synes hun virker mer uinteressert enn han. Og ser for meg at hun kan finne en flott og mer passende type!

Anonymous poster hash: 88e50...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så rart å si? Synes ikke det er merkelig at man ikke har lyst til å kysse en fremmed, selv om man er gift ved første blikk. Synes hun virker mer uinteressert enn han. Og ser for meg at hun kan finne en flott og mer passende type!

Anonymous poster hash: 88e50...78b

Men de kysset jo masse i bryllupet, og morgenen etter virket han veldig avvisende. Sier at de kanskje bare blir venner å sånn. Jeg blei nesten irritert når han sa at han hadde lyst til å kysse henne også gjorde han ingenting, bare sa "jeg bare sier det"... Skikkelig tafatt mannfolk.

Anonymous poster hash: f5999...1ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man opplever en liten nedtur etter en slik dag

Tipper alle de andre også opplevde det, bare at det ikke ble fremvist slik på skjermen

Man gleder seg, er spent, alle andre forventer noe av deg, man setter på seg et smil og man kommer seg gjennom dagen

Og når man da lander litt dagen(e) etterpå så lander man gjerne skikkelig. Det er da hverdagen begynner. Det er da man må bruke litt tid og komme seg opp igjen

Og det at han ikke kysset henne kan jo være fordi de har snakket seg imellom om at det kanskje gikk litt for fort. De viser nemlig ikke ALT på den timen programmet går

Syns ikke han virker tafatt iallefall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man opplever en liten nedtur etter en slik dag

Tipper alle de andre også opplevde det, bare at det ikke ble fremvist slik på skjermen

Man gleder seg, er spent, alle andre forventer noe av deg, man setter på seg et smil og man kommer seg gjennom dagen

Og når man da lander litt dagen(e) etterpå så lander man gjerne skikkelig. Det er da hverdagen begynner. Det er da man må bruke litt tid og komme seg opp igjen

Og det at han ikke kysset henne kan jo være fordi de har snakket seg imellom om at det kanskje gikk litt for fort. De viser nemlig ikke ALT på den timen programmet går

Syns ikke han virker tafatt iallefall

Nei, det er jo sant. Fort gjort og glemme at det bare en en liten del som vises på TV. 

Anonymous poster hash: f5999...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man opplever en liten nedtur etter en slik dag

Tipper alle de andre også opplevde det, bare at det ikke ble fremvist slik på skjermen

Man gleder seg, er spent, alle andre forventer noe av deg, man setter på seg et smil og man kommer seg gjennom dagen

Og når man da lander litt dagen(e) etterpå så lander man gjerne skikkelig. Det er da hverdagen begynner. Det er da man må bruke litt tid og komme seg opp igjen

Og det at han ikke kysset henne kan jo være fordi de har snakket seg imellom om at det kanskje gikk litt for fort. De viser nemlig ikke ALT på den timen programmet går

Syns ikke han virker tafatt iallefall

 

Jeg vet det er mye vi ikke får se, men han virket så totalt uinteressert morgenen etter.

 

Lurer på om det skjedde noe den natta, som gjorde at han tenkte at det ikke kom til å funke. HVA det skulle vært blir jo bare spekulering. Men kanskje de hadde skikkelig dårlig seksuell kjemi.

 

Uansett synes jeg han var ganske ufin i klippene vi så.

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha sett et helt annet program :P

Stns det virket som de hadde det fint sammen. Han var ikke like humørspreder dagen etterpå, men utifra hva jeg forstod så var de våkne kjempelenge og pratet så kanskje ikke rart om han var trett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mye vi ikke får se, men han virket så totalt uinteressert morgenen etter.

Lurer på om det skjedde noe den natta, som gjorde at han tenkte at det ikke kom til å funke. HVA det skulle vært blir jo bare spekulering. Men kanskje de hadde skikkelig dårlig seksuell kjemi.

Uansett synes jeg han var ganske ufin i klippene vi så.

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

Men herregud, klart det skjedde noe. Jenta lå da å feis til det ikke ligna noe. Selfølgelig må han tenke seg om både en og to ganger da. Fysj!

Anonymous poster hash: 64fef...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud, klart det skjedde noe. Jenta lå da å feis til det ikke ligna noe. Selfølgelig må han tenke seg om både en og to ganger da. Fysj!

Anonymous poster hash: 64fef...7df

 

"Feis til det ikke ligna noe"? Tror vi så på helt ulike program... Oppfattet ikke at det var sånn i det hele tatt, hun virket mye mer pinlig berørt av den ene fjerten som hadde skjedd enn han var. Han sa han bare synes det var bra og at de var trygge nok til å kunne gjøre det. 

Anonymous poster hash: f5999...1ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, klart det skjedde noe. Jenta lå da å feis til det ikke ligna noe. Selfølgelig må han tenke seg om både en og to ganger da. Fysj!

Anonymous poster hash: 64fef...7df

Anonymous poster hash: 64fef...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mye vi ikke får se, men han virket så totalt uinteressert morgenen etter.

Lurer på om det skjedde noe den natta, som gjorde at han tenkte at det ikke kom til å funke. HVA det skulle vært blir jo bare spekulering. Men kanskje de hadde skikkelig dårlig seksuell kjemi.

Uansett synes jeg han var ganske ufin i klippene vi så.

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

Unnskyld meg, tror du virkelig de hadde sex på bryllupsnatta.

Anonymous poster hash: 570fd...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men herregud, klart det skjedde noe. Jenta lå da å feis til det ikke ligna noe. Selfølgelig må han tenke seg om både en og to ganger da. Fysj!

Anonymous poster hash: 64fef...7df

feis til det ikke likna noe? Sa han ikke at hun hadde sluppet en fjert?

Det vil jeg si er to forskjellige ting!

Anonymous poster hash: 570fd...297

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør vente med fising da,det viser mangel på respekt å ligge der og fyre løs.



Anonymous poster hash: 9e00b...425
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff

 

Uff ja, hun så passe ukomfortabel ut i den situasjonen..

 

Legger ved en link til intervju med parene i forkant av premieren, synes at den kanskje beskriver litt av det vi ser nå..

http://www.vg.no/rampelys/tv/tvnorge/her-er-de-nye-gift-ved-foerste-blikk-parene/a/23524854/

Dette var veldig beskrivende. Selv synes jeg Annika er en utrolig pen, morsom og sjarmerende jente, og jeg hadde virkelig troen på Annika og Lars Peter i starten. Siden dagen etter bryllupsdagen har jeg fått et helt annet inntrykk av Lars Peter, det samme som de aller fleste her inne. Veldig uheldig kommentar og det virker som han mener at Annika ikke strekker til han selv. Overraskende å lese i artikkelen at han ikke har vært i et forhold som har vart lenger enn 3 måneder. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør vente med fising da,det viser mangel på respekt å ligge der og fyre løs.

Anonymous poster hash: 9e00b...425

Ja, for du har sikkert stålkontroll på ALT du gjør når du sover?!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...