Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2


musestille

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova

Jeg har mest tro på Hannah og Paul, selv om de er forskjellige. Jeg tror de er fysisk tiltrukket av hverandre, og måten Paul så på henne sa mer enn tusen ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som ser på i kveld?

Annika og Lars Petter har det veldig trivelig sammen, ser det ut som :)

 

Jeg gjør.. Men ser ut som det blir litt Heavy neste uke.. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør.. Men ser ut som det blir litt Heavy neste uke.. :/

 

Jeg vet slike programmer blir klippet, men kommer Lars Peter virkelig til å si til Annika at hun er så intens hele tiden og at han er så lei av det? Samtidig som han begynner å grine!? WOW!!! For en fyr... Liker han ikke. Virker så blid og hyggelig utad, men han virker å ha en rotten personlighet. :(

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei! Glemte å se ikveld! Noen som gidder å nevne i korte trekk hva som skjedde/om noe spesielt skjedde?

Anonymous poster hash: f0f6d...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet slike programmer blir klippet, men kommer Lars Peter virkelig til å si til Annika at hun er så intens hele tiden og at han er så lei av det? Samtidig som han begynner å grine!? WOW!!! For en fyr... Liker han ikke. Virker så blid og hyggelig utad, men han virker å ha en rotten personlighet. :(

Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

Enig med deg. Hun virker så god, og han fremstår bare som sær og kjip.

Anonymous poster hash: 570fd...297

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet slike programmer blir klippet, men kommer Lars Peter virkelig til å si til Annika at hun er så intens hele tiden og at han er så lei av det? Samtidig som han begynner å grine!? WOW!!! For en fyr... Liker han ikke. Virker så blid og hyggelig utad, men han virker å ha en rotten personlighet. :(Anonymous poster hash: 04bf5...b9e

Jeg syntes det hørtes ut som at han sa at "DET" blir så intenst, og ikke at hun er intens. Tror de fleste kan være enige i at den opplevelsen de gjennomgår er ganske intens, og at det helt sikkert kan få det til å "renne litt over" innimellom. Og kanskje spesielt dersom man allerde i utgangspunktet har en litt sårbar psyke (som han jo har nevnt tidligere at han har).

Forøvrig synes jeg mange av dere her inne tolker han på en mye mer "negativ" måte enn hva jeg gjør. Verken i forrige ukes episode eller den som gikk i dag, oppfattet jeg han som en drittsekk, eller som en som mener han er så mye bedre enn Annika. Skjønner ikke hvordan dere greier å få det inntrykket, mitt inntrykk er vel heller det motsatte, jeg synes han virker veldig fornøyd med henne.

Anonymous poster hash: 61d67...3d5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hørtes ut som at han sa at "DET" blir så intenst, og ikke at hun er intens. Tror de fleste kan være enige i at den opplevelsen de gjennomgår er ganske intens, og at det helt sikkert kan få det til å "renne litt over" innimellom. Og kanskje spesielt dersom man allerde i utgangspunktet har en litt sårbar psyke (som han jo har nevnt tidligere at han har).

Forøvrig synes jeg mange av dere her inne tolker han på en mye mer "negativ" måte enn hva jeg gjør. Verken i forrige ukes episode eller den som gikk i dag, oppfattet jeg han som en drittsekk, eller som en som mener han er så mye bedre enn Annika. Skjønner ikke hvordan dere greier å få det inntrykket, mitt inntrykk er vel heller det motsatte, jeg synes han virker veldig fornøyd med henne.

Anonymous poster hash: 61d67...3d5

 

Signerer denne. Opplever han absolutt ikke som noen drittsekk, men at han muligens har litt vanskelig for å slippe folk tett nok inn på seg rent romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hørtes ut som at han sa at "DET" blir så intenst, og ikke at hun er intens. Tror de fleste kan være enige i at den opplevelsen de gjennomgår er ganske intens, og at det helt sikkert kan få det til å "renne litt over" innimellom. Og kanskje spesielt dersom man allerde i utgangspunktet har en litt sårbar psyke (som han jo har nevnt tidligere at han har).

Forøvrig synes jeg mange av dere her inne tolker han på en mye mer "negativ" måte enn hva jeg gjør. Verken i forrige ukes episode eller den som gikk i dag, oppfattet jeg han som en drittsekk, eller som en som mener han er så mye bedre enn Annika. Skjønner ikke hvordan dere greier å få det inntrykket, mitt inntrykk er vel heller det motsatte, jeg synes han virker veldig fornøyd med henne.

Anonymous poster hash: 61d67...3d5

samme her, synes han virker som en veldig ok fyr, men tror vi kommer til å se noen dårlige sider fremover.

ikke bare av han, men av de andre også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke Lars Peter virker som en drittsekk. Syns de er søte sammen jeg. Tenk da, de har jo faktisk bare kjent hverandre under 1 uke... De blir ganske sårbare av den situasjonen de er i.

Jeg tror han sa han synes DET blir intenst, ja. Forstår det godt, det er jo ganske intenst å flytte inn med en man ikke kjenner og har det presset på seg som de har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av dem som synes Lars Fredrik virket slem i forrige episode. Jeg fikk et annet inntrykk nå. Det ser ut som han gjør en oppriktig innsats i å åpne seg og finne tonen med Annika. Jeg tror han sa at "det blir intenst" i klippet fra neste episode, og det er jo forståelig. Mannen har aldri bodd sammen med en kjæreste før eller vært i et forhold lenger enn tre måneder.

Paul liker jeg bedre og bedre. Han virker sympatisk og forståelsesfulle. Hanna derimot, virker som hun kan bli ganske sur hvis hun ikke får viljen sin eller hvis det er noe hun misliker. Kanskje det er derfor de er satt sammen; Paul veier opp for det ved å være sindig og tålmodig.

Patricia og Ian har jeg dessverre liten tro på. Det virker som de bare har vennekjemi. Og han er en skikkelig bygdegutt som neppe kommer til å finne roen i storbyen. Måtte le da han knotet rundt i bygatene med den stygge bilen. De er veldig søte og virker snille da, så håper det ordner seg.

Anonymous poster hash: b8eb5...253

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars. Vell. Etter hva jeg har lest så har han aldri hatt et forhold lengre enn tre måneder, så jeg sitter litt med samme inntrykk etter programmet.. Han sliter litt med å slippe folk innpå seg 😃

Anonymous poster hash: 6c6bd...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paul liker jeg bedre og bedre. Han virker sympatisk og forståelsesfulle.

Det er nordmøringen? Han har såå snille øyne, virker som en skikkelig bra mann, og deen dialekta i tillegg.. Heldig hun som har de øynene på seg. Han ser jo skikkelig betatt ut.

Gikk glipp av kveldens episode, må se i reprise

Anonymous poster hash: 88e50...78b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nordmøringen? Han har såå snille øyne, virker som en skikkelig bra mann, og deen dialekta i tillegg.. Heldig hun som har de øynene på seg. Han ser jo skikkelig betatt ut.

Gikk glipp av kveldens episode, må se i reprise

Anonymous poster hash: 88e50...78b

Når går reprisen ? Dekodern min tok ikke opp kveldens episode ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Ian virker så "vanskelig". Han gir liksom så lite og alle disse uttrykkene han har for ting er jo helt umulig å manøvrere i. Hun må jo hele tiden spørre "og det betyr".

Har ikke så veldig tro på et forhold der. Han mente jo de hadde fått så god kontakt, mens hun ikke føler det. Virker som et slitsomt forhold egentlig, for hennes del.

Paul og Hannah er skikkelig søte, syns i grunn de takler veldig godt å være så ulike som de er. Spennende å se om det varer :)

Lars Peter sier forøvrig "DU er så intens" måtte spole tilbake og skru opp lyden for å være sikker. :fnise:

Spennende episode til uken!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Huff, hadde håpet at han sa DET er så intenst. Skikkelig urettferdig overfor Annika at han beskylder henne for å¨være intens, hun fremstår som laidback og forståelsesfull. Jeg liker ikke Lars Peter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hadde håpet at han sa DET er så intenst. Skikkelig urettferdig overfor Annika at han beskylder henne for å¨være intens, hun fremstår som laidback og forståelsesfull. Jeg liker ikke Lars Peter.

Spolte tilbake med høy lyd flere ganger og jeg hører du. Blir spennende å se om det gir litt mer mening neste uke.

Opplever henne også som veldig god og tilbakelent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var morsomt med reklamen for neste episode "dette med VEGANER...det er først nå jeg forstår at hun virkelig er DET!!" :fnise:

 

Jeg sitter og lurer på om hun misliker at han spiser biff og går med skinnjakke, eller om hun ikke syns det gjør noe så lenge hun slipper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...