Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2


musestille

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte

Han jobber vel turnus i Nordsjøen eller noe? :klo: Tror også at han hadde hus i Stjørdal og ikke bor i Finnmark nå :)

Anonymous poster hash: 0ec93...c14

Jeg aner ikke

Poenget var iallefall ikke om/når/hvis han jobbet, men at han ble sittende mye alene fordi hun ikke bare kunne ta fri fra jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "flyttet sammen på ordentlig"? Det der er jo et klipp fra programmet der de flyttet sammen, etter bryllupsreisen. Men de flyttet inn i hennes leilighet, ikke hans.

Anonymous poster hash: 44bc8...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg tror ikke Patricia sitt liv har rom for en kjæreste og får vondt av Ian når han tusler rundt i Oslo alene fordi hun enten jobber eller trener.. 

Ja, hun virker jo totalt uinteressert i ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun virker jo totalt uinteressert i ham!

Ja.

 

Og så spurte hun om det var noe han ønsket å gjøre mens han var i Oslo... Da blir jeg litt :klo: . Han har vel knapt vært i byen før. Bør ikke de oppdage ting sammen/hun vise han rundt da?

Utifra interessene sammen finne ut hva som kan passe å gjøre.

 

Hadde en fyr vært hos meg mens jeg var på jobb, hadde jeg nevnt masse ting han kunne tatt seg til med i stedet for å bare "vente" på meg på en måte. Og jeg hadde prøvd å finne ut hva han ville likt å se/gjøre.

 

Anonymous poster hash: 88e50...78b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patricia må da ha lov å spørre hva han ønsker å gjøre, om han har noen ønsker.  Hun kan jo ikke bare legge opp dagen for han.



Anonymous poster hash: 60ab8...40a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke linke til det? De som ikke vil vite trenger jo ikke gå inn på linken.

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

Er bare det hoved intervjuet av alle deltakerne, det bli kjent med deltakerne intervjuet, tror det kom før selve serien startet på TV. Men en av personene svarte på en veldig spesiell måte på et av spørsmålene, og personen ville ikke svart på den måten om det ikke hadde vært for resultatet av serien. Altså kan ikke garantere noe, men jeg er så og si helt sikker på at jeg har rett her, så det gjør det litt kjedelig. De som skrev artikkelen burde jo ikke ha postet det svaret :P

Har ikke link til intervjuene og gidder ikke søke det opp, men du finner det nok!

Anonymous poster hash: 0465b...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Patricia må da ha lov å spørre hva han ønsker å gjøre, om han har noen ønsker.  Hun kan jo ikke bare legge opp dagen for han.

Joda. Han er kanskje litt passiv han og, men det er jo naturlig å komme med forslag osv. til den som er ny et sted.

Anonymous poster hash: 88e50...78b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig. Og den dialekta! Ahh..

Hanna ser ikke ut til å verdsette han like mye som jeg ville gjort, hehe..

Anonymous poster hash: 88e50...78b

Jeg og!!

Synes han bare blir kjekkere og kjekkere jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Lars Peter burde tatt timer hos psykolog, før han satte igang med dette. Nå virker han mutt, grinete og lukket, men jeg tipper han bare har kaos innvendig, utrolig lav selvfølelse og at hele greia blir for mye for ham. Han sa jo i første episode at han har en barndom som mobbeoffer bak seg. Selv om Annika er forståelselsfull, må det være vanskelig for henne å takle gamle demoner hos en person hun faktisk ikke kjenner ennå.

 

Synes også leilighetene til deltagerne er altfor små for to personer!! Type 40 kvm, med kjøkken og stue i ett. Må jo være utrolig klaustrofobisk å gå oppå hverandre sånn - spesielt når man ikke er helt komfortabel rundt hverandre ennå. Hadde det vært meg, kunne slik plassmangel gjort meg mindre mottagelig for romantiske følelser og mer irritabel/frustrert enn ellers.

 

Jeg skjønner jo at meninga er at de skal leve tett på hverandre som et ektepar, men bare 20-30 kvadratmeter til kunne gjort det mye bedre. Selv samboeren min og jeg, som har vært sammen lenge, hadde blitt "gal" om vi ikke av og til kunne hatt litt avstand mellom oss her hjemme. 

 

Når det gjelder Ian og Patricia, så ser det ikke lyst ut. Det virker ikke som hun skjønner at han er ute av komfortsona i Oslo, og at det tross alt er hun som er den priviligerte sånn sett. Kanskje de hadde hatt godt av å bytte på det, slik at hun også måtte prøve å bo noen uker på hans hjemsted? Nå går jo han bare og soser målløst rundt, mens hun lever livet sitt som vanlig..

 

Hannah og Paul virker mer samstemte - og de er de eneste som er særlig fysiske med hverandre. Håper det fortsetter :)



Anonymous poster hash: 8dfe8...4a9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt, hva tenker dere?

Paul og Patrica 

Ian og Hannah

jeg tenker kanskje at det hadde blitt bedre match

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt, hva tenker dere?

Paul og Patrica 

Ian og Hannah

Nei... Hanna og Lars.

Dama til Lars og Paul kanskje? Husker ikke hva hun heter, men hun fremstår mest oppegående av damene.

 

Og så kunne Ian og Patricia funnet noen på hver sin kant.

 

Det er bare tre par i år, kanskje ingen egentlig matcher skikkelig, men de tok de som kom nærmest bare for å få til nye episoder.

Anonymous poster hash: c0232...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Patricia må da ha lov å spørre hva han ønsker å gjøre, om han har noen ønsker.  Hun kan jo ikke bare legge opp dagen for han.

Anonymous poster hash: 60ab8...40a

 

Men når han sier at han vil se seg litt rundt er det jo naturlig at hun kommer med forslag til hva han kan se på. Det er jo hun som er kjent i byen, ikke han. Det er litt vanskelig å vite hva man skal ta seg til når man ikke helt vet hva det er å gjøre der, særlig når man ikke er vant til å bo i en storby. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at Lars Peter burde tatt timer hos psykolog, før han satte igang med dette. Nå virker han mutt, grinete og lukket, men jeg tipper han bare har kaos innvendig, utrolig lav selvfølelse og at hele greia blir for mye for ham. Han sa jo i første episode at han har en barndom som mobbeoffer bak seg. Selv om Annika er forståelselsfull, må det være vanskelig for henne å takle gamle demoner hos en person hun faktisk ikke kjenner ennå.

Synes også leilighetene til deltagerne er altfor små for to personer!! Type 40 kvm, med kjøkken og stue i ett. Må jo være utrolig klaustrofobisk å gå oppå hverandre sånn - spesielt når man ikke er helt komfortabel rundt hverandre ennå. Hadde det vært meg, kunne slik plassmangel gjort meg mindre mottagelig for romantiske følelser og mer irritabel/frustrert enn ellers.

Jeg skjønner jo at meninga er at de skal leve tett på hverandre som et ektepar, men bare 20-30 kvadratmeter til kunne gjort det mye bedre. Selv samboeren min og jeg, som har vært sammen lenge, hadde blitt "gal" om vi ikke av og til kunne hatt litt avstand mellom oss her hjemme.

Når det gjelder Ian og Patricia, så ser det ikke lyst ut. Det virker ikke som hun skjønner at han er ute av komfortsona i Oslo, og at det tross alt er hun som er den priviligerte sånn sett. Kanskje de hadde hatt godt av å bytte på det, slik at hun også måtte prøve å bo noen uker på hans hjemsted? Nå går jo han bare og soser målløst rundt, mens hun lever livet sitt som vanlig..

Hannah og Paul virker mer samstemte - og de er de eneste som er særlig fysiske med hverandre. Håper det fortsetter :)

Anonymous poster hash: 8dfe8...4a9

Ja, helt enig! Jeg må ha plass rundt meg, bor på 85 kvadrat med samboeren min nå, med delt kjøkken og stue, og er veldig glad for at vi har den plassen vi har! Hadde blitt gal om vi skulle bodd helt oppå hverandre, og hadde aldri klart å få følelser for en person jeg ikke kjente fra før av på den måten. Situasjonen er nok stressende nok fra før av liksom

Anonymous poster hash: 0465b...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(...)

 

Synes også leilighetene til deltagerne er altfor små for to personer!!

 

(...)

Anonymous poster hash: 8dfe8...4a9

 

Hvorfor skal single mennesker i 20-årene som bor alene ha nok plass til at det skal bo to personer der? At de bor sammen slik er jo kun for en kort periode. Det er jo ikke særlig økonomisk lurt å investere i noe større når man ikke vet om man holder sammen etter programslutt. Å bo et annet sted hadde nok blitt litt upersonlig, som at man er på ferie. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo så små leiligheter fordi de inntil nylig har vært singel og bodd helt alene. Funker forholdet selger jo de hver sin leilighet og kjøper noe sammen. Er det ikke vanlig? :P Rart å henge seg opp i, de har jo bare kjent hverandre i en uke.

Anonymous poster hash: 8eaea...ad9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo så små leiligheter fordi de inntil nylig har vært singel og bodd helt alene. Funker forholdet selger jo de hver sin leilighet og kjøper noe sammen. Er det ikke vanlig? :P Rart å henge seg opp i, de har jo bare kjent hverandre i en uke.

Anonymous poster hash: 8eaea...ad9

det er jo ikke så rart å legge merke til at 2 personer, som har kjent hverandre i 10dager bor veldig trangt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...