Gå til innhold

Livet er tøft for de fleste, men enda mer for denne generasjonen gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere umodne tullinger snart vokse opp?

Hverken menn eller kvinner har noen sinne hatt det bedre eller hatt bedre muligheter.

Men dette velger man altså å forvalte ved å ikke gidde å gjøre en innsats for å nyttiggjøre seg de enorme ressursene samfunnet gir en. Det finnes gutter fra mindre privilegerte deler av verden som ville ha drept for å få de samme mulighetene. Men dere velger å sutre i stedet for å jobbe, og synes at alt som går dere i mot er samfunnets skyld.

Fy faen. Jeg spyr av hvor arrogante dere er overfor alt dere har fått rett i hendene. Bruk ressursene dere har fått, skaff dere utdannelse og jobb, og få inn i de kortvokste skallene deres at det for faen er deres eget ansvar å finne en jente som liker dere nok til å gifte dere, og det ansvaret ligger INGEN andre steder!

Nå får det faen meg være nok!!!!!

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere umodne tullinger snart vokse opp?

Hverken menn eller kvinner har noen sinne hatt det bedre eller hatt bedre muligheter.

Men dette velger man altså å forvalte ved å ikke gidde å gjøre en innsats for å nyttiggjøre seg de enorme ressursene samfunnet gir en. Det finnes gutter fra mindre privilegerte deler av verden som ville ha drept for å få de samme mulighetene. Men dere velger å sutre i stedet for å jobbe, og synes at alt som går dere i mot er samfunnets skyld.

Fy faen. Jeg spyr av hvor arrogante dere er overfor alt dere har fått rett i hendene. Bruk ressursene dere har fått, skaff dere utdannelse og jobb, og få inn i de kortvokste skallene deres at det for faen er deres eget ansvar å finne en jente som liker dere nok til å gifte dere, og det ansvaret ligger INGEN andre steder!

Nå får det faen meg være nok!!!!!

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Hva har vi med folk i andre steder i verden? Skjønner ikke hvorfor dere blander dem inn i denne diskusjonen hele tiden, jeg har ingen ansvar for andre deler av verden og de menneskene. Det jeg skriver er jo som sagt om guttunger, og at de ofte ikke får det de trenger for å vokse opp til gode individer. Hva et menneske blir er ofte et resultat av hva folk rundt skaper dem til.

Det er jo heller ikke sutring for en universitetsutdannet mastergradsstudent å kritisere samfunnet vi har. Det er heller ikke slik at det er dyrt på noen måte, faktisk vil jeg tro at dette er ekstremt billig å gjøre noe med, som igjen fører til mye inntjening.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere umodne tullinger snart vokse opp?

Hverken menn eller kvinner har noen sinne hatt det bedre eller hatt bedre muligheter.

Men dette velger man altså å forvalte ved å ikke gidde å gjøre en innsats for å nyttiggjøre seg de enorme ressursene samfunnet gir en. Det finnes gutter fra mindre privilegerte deler av verden som ville ha drept for å få de samme mulighetene. Men dere velger å sutre i stedet for å jobbe, og synes at alt som går dere i mot er samfunnets skyld.

Fy faen. Jeg spyr av hvor arrogante dere er overfor alt dere har fått rett i hendene. Bruk ressursene dere har fått, skaff dere utdannelse og jobb, og få inn i de kortvokste skallene deres at det for faen er deres eget ansvar å finne en jente som liker dere nok til å gifte dere, og det ansvaret ligger INGEN andre steder!

Nå får det faen meg være nok!!!!!

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Jeg spyr også av holdningen din ovenfor barn og mennesker som ikke blir støpt til de menneskene de burde være. Jeg er så ekstremt lei av folks holdninger ovenfor mennesker de ikke ser på som like verdifulle som andre.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere umodne tullinger snart vokse opp?

Hverken menn eller kvinner har noen sinne hatt det bedre eller hatt bedre muligheter.

Men dette velger man altså å forvalte ved å ikke gidde å gjøre en innsats for å nyttiggjøre seg de enorme ressursene samfunnet gir en. Det finnes gutter fra mindre privilegerte deler av verden som ville ha drept for å få de samme mulighetene. Men dere velger å sutre i stedet for å jobbe, og synes at alt som går dere i mot er samfunnets skyld.

Fy faen. Jeg spyr av hvor arrogante dere er overfor alt dere har fått rett i hendene. Bruk ressursene dere har fått, skaff dere utdannelse og jobb, og få inn i de kortvokste skallene deres at det for faen er deres eget ansvar å finne en jente som liker dere nok til å gifte dere, og det ansvaret ligger INGEN andre steder!

Nå får det faen meg være nok!!!!!

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Hva er egentlig grunnen til at du ikke føler noen medfølelse og ansvar for disse barna som ikke får den oppdragelsen, disiplinen og tilretteleggingen de trenger? Hva kommer denne idiotiske tanken om at enkelte er sterke, selv om de ikke er det, og dermed ikke fortjener noe?

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere umodne tullinger snart vokse opp?

Hverken menn eller kvinner har noen sinne hatt det bedre eller hatt bedre muligheter.

Men dette velger man altså å forvalte ved å ikke gidde å gjøre en innsats for å nyttiggjøre seg de enorme ressursene samfunnet gir en. Det finnes gutter fra mindre privilegerte deler av verden som ville ha drept for å få de samme mulighetene. Men dere velger å sutre i stedet for å jobbe, og synes at alt som går dere i mot er samfunnets skyld.

Fy faen. Jeg spyr av hvor arrogante dere er overfor alt dere har fått rett i hendene. Bruk ressursene dere har fått, skaff dere utdannelse og jobb, og få inn i de kortvokste skallene deres at det for faen er deres eget ansvar å finne en jente som liker dere nok til å gifte dere, og det ansvaret ligger INGEN andre steder!

Nå får det faen meg være nok!!!!!

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Hvor har jeg for øvrig skrevet at det ikke er ens eget ansvar å finne noen å gifte seg med. Det jeg skriver er da for faen at noen må støpe disse barna til skikkelig individ, ikke slik vi gjør i dag. Jeg hater virkelig slike mennesker som deg, som har verken forståelse eller forstand til noe som helst her i verden. Du hadde blitt landsforvist om det hadde vert opp til meg, for slike som deg er så ekstremt destruktive og ødeleggende for samfunn at jeg direkte blir illsint. Satan ta deg og hele gjengen. Jeg tar det ansvaret jeg har, og lar de i andre verdensdeler ta sitt, for ingen kan si at noen her har noe i deres anseelser å gjøre.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkk lei av sutringen deres om at alle andre har skylden for at dere ikke lykkes i livet. Selv med det dårligste utgangspunkt kan man skape et godt liv for seg selv.

Men det er bare hvis man selv tar ansvar. Her har du virkelig alle muligheter servert fra samfunnets side. Grip dem og bruk dem i stedet for å sutre om en diskriminering som ikke finner sted. Problemstillingen du tar opp er like aktuell for jenter. De har akkurat like (u)ansvarlige foreldre som guttene.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er møkk lei av sutringen deres om at alle andre har skylden for at dere ikke lykkes i livet. Selv med det dårligste utgangspunkt kan man skape et godt liv for seg selv.

Men det er bare hvis man selv tar ansvar. Her har du virkelig alle muligheter servert fra samfunnets side. Grip dem og bruk dem i stedet for å sutre om en diskriminering som ikke finner sted. Problemstillingen du tar opp er like aktuell for jenter. De har akkurat like (u)ansvarlige foreldre som guttene.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Jeg har som sagt snart mastergrad. Forstår du virkelig ikke at det er en forskjell på unger og voksne? Ser du virkelig ikke det som er galt i at unger skal skape sine egne liv, ser du ikke at foreldre og skoler har en oppgave i å gi gode holdninger? Det er det som er feil i samfunnet vårt, at vi støtter hele verden på små unger, når de ikke burde ha ansvar for sånne ting. Unger er dumme vesner, og spesielt gutter. At jeg ettersøker at vi prøver å gi dem det de trenger for å bli støpt til skikkelige indvid burde ikke være noe du begynner å klage på.

Jeg er sikker på at jeg kommer til å tjene langt over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkk lei av sutringen deres om at alle andre har skylden for at dere ikke lykkes i livet. Selv med det dårligste utgangspunkt kan man skape et godt liv for seg selv.

Men det er bare hvis man selv tar ansvar. Her har du virkelig alle muligheter servert fra samfunnets side. Grip dem og bruk dem i stedet for å sutre om en diskriminering som ikke finner sted. Problemstillingen du tar opp er like aktuell for jenter. De har akkurat like (u)ansvarlige foreldre som guttene.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Ingen har heller snakket om diskriminering, vi har i såfall pratet om en tendens der folk ikke bryr seg. Slik som deg.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkk lei av sutringen deres om at alle andre har skylden for at dere ikke lykkes i livet. Selv med det dårligste utgangspunkt kan man skape et godt liv for seg selv.

Men det er bare hvis man selv tar ansvar. Her har du virkelig alle muligheter servert fra samfunnets side. Grip dem og bruk dem i stedet for å sutre om en diskriminering som ikke finner sted. Problemstillingen du tar opp er like aktuell for jenter. De har akkurat like (u)ansvarlige foreldre som guttene.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Jenter er stort sett tidligere utviklet enn gutter og har sterkere angst for å ikke lykkes fordi de i større grad forstår konsekvenser. Det handler også om kultur. Det er derfor det ikke er noe særlig problem for jenter, i tillegg havner ikke jenter i like stor grad utenfor om de ikke greier seg skikkelig i arbeidslivet og i utdanningsektoren.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkk lei av sutringen deres om at alle andre har skylden for at dere ikke lykkes i livet. Selv med det dårligste utgangspunkt kan man skape et godt liv for seg selv.

Men det er bare hvis man selv tar ansvar. Her har du virkelig alle muligheter servert fra samfunnets side. Grip dem og bruk dem i stedet for å sutre om en diskriminering som ikke finner sted. Problemstillingen du tar opp er like aktuell for jenter. De har akkurat like (u)ansvarlige foreldre som guttene.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Hvorfor er det for øvirg et problem for deg at jeg tar dette opp? Er det fordi du ikke føler de er sjeler verdt nok til det? De er ikke en del av de verdifulle i samfunnet?

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er stort sett tidligere utviklet enn gutter og har sterkere angst for å ikke lykkes fordi de i større grad forstår konsekvenser. Det handler også om kultur. Det er derfor det ikke er noe særlig problem for jenter, i tillegg havner ikke jenter i like stor grad utenfor om de ikke greier seg skikkelig i arbeidslivet og i utdanningsektoren. Anonymous poster hash: 25f44...46a

Det er her du bommer grovt, og det er umodent så det holder.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt snart mastergrad. Forstår du virkelig ikke at det er en forskjell på unger og voksne? Ser du virkelig ikke det som er galt i at unger skal skape sine egne liv, ser du ikke at foreldre og skoler har en oppgave i å gi gode holdninger? Det er det som er feil i samfunnet vårt, at vi støtter hele verden på små unger, når de ikke burde ha ansvar for sånne ting. Unger er dumme vesner, og spesielt gutter. At jeg ettersøker at vi prøver å gi dem det de trenger for å bli støpt til skikkelige indvid burde ikke være noe du begynner å klage på.

Jeg er sikker på at jeg kommer til å tjene langt over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Siden du er så engasjert håper jeg at denne mastergraden din kan brukes i yrker hvor du selv kan gjøre en forskjell.

Som lærer f.eks.

Anonymous poster hash: e0353...93a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her du bommer grovt, og det er umodent så det holder.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Det er jo dette forskning forteller.

Siden du er så engasjert håper jeg at denne mastergraden din kan brukes i yrker hvor du selv kan gjøre en forskjell.

Som lærer f.eks.

Anonymous poster hash: e0353...93a

Nei, jeg blir økonom.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo dette forskning forteller. Anonymous poster hash: 25f44...46a

Nei, det er slik du mistolker forskningen.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er slik du mistolker forskningen.

Anonymous poster hash: ad1f7...ce6

Hvordan?

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og her igjen, et eksempel på hvor faen kvinner generelt gir i menn:

http://www.nrk.no/ostfold/flest-unge-menn-tar-livet-sitt-1.12163453

Prøv å snakke om problemstillingene i artikkelen ovenfor, og alt du får i retur fra kvinner er "Menn må skjerpe seg!" Kvinner gir en lang faen i menn som sliter med ensomhet og helt ekstreme krav fra kvinner for å bli godtatt. En viktig grunn til at menn ikke ber om hjelp til psykiske plager er fordi menn VET at om en mann oppsøker en slik hjelp, da er han merket for livet og tilhører en pariakaste i kvinners øyne. Menn som oppsøker hjelp er trivelige guttte"venner", men helt ubrukelige som partnere. Da er alternativet å ikke være i live betydelig bedre for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og her igjen, et eksempel på hvor faen kvinner generelt gir i menn:

http://www.nrk.no/ostfold/flest-unge-menn-tar-livet-sitt-1.12163453

Prøv å snakke om problemstillingene i artikkelen ovenfor, og alt du får i retur fra kvinner er "Menn må skjerpe seg!" Kvinner gir en lang faen i menn som sliter med ensomhet og helt ekstreme krav fra kvinner for å bli godtatt. En viktig grunn til at menn ikke ber om hjelp til psykiske plager er fordi menn VET at om en mann oppsøker en slik hjelp, da er han merket for livet og tilhører en pariakaste i kvinners øyne. Menn som oppsøker hjelp er trivelige guttte"venner", men helt ubrukelige som partnere. Da er alternativet å ikke være i live betydelig bedre for mange.

Det er jo to kvinner som skal forske på det som står i artikkelen. Så det du sier er jo ganske generaliserende. Men i stor grad er det vel yngre kvinner som har denne tendensen du skriver om, at noen bare er til kast. Eller må skjerpe seg, uansett så er det vel ikke representativt for majoriteten.

Det jeg er mer bekymret for er de som ser ut til å ikke bry seg om unger, og voksne som ikke har blitt skapt til individene de burde.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo to kvinner som skal forske på det som står i artikkelen. Så det du sier er jo ganske generaliserende. Men i stor grad er det vel yngre kvinner som har denne tendensen du skriver om, at noen bare er til kast. Eller må skjerpe seg, uansett så er det vel ikke representativt for majoriteten.

Det jeg er mer bekymret for er de som ser ut til å ikke bry seg om unger, og voksne som ikke har blitt skapt til individene de burde.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: e0353...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: e0353...93a

Det skulle stå at jeg er bekymret for at folk ikke gjør nok for å molde guttene til skikkelige individ.

Anonymous poster hash: 25f44...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage en tl;dr til hovedinnlegget? Jeg kommer ikke hit for å lese første kapittel i en forbanna roman.



Anonymous poster hash: ef8b6...9bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...