Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en covert/skjult narsissist?


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Vel, det er bra for deg da. Men jeg synes det er interessant at det er akkurat historie du har så mye kunnskap om, og er norges beste i. Det er vel et fagfelt hvor man lett kan påstå å være mester, uten virkelig og måtte bevise det.

 

Men dette har kanskje noe med narsissismen din å gjøre. Du har funnet et fagfelt som ikke krever så mye ferdigheter, annet enn å huske mye, og du har kanskje lært deg mye. Så nå tror du at du er norges beste i historie.

 

Uansett hvor mye du kan vil nok de fleste synes at det er mer imponerende med en som klarer å bruke kunnskapen sin i historie, f. eks. bli professor eller får en annen jobb på universitetet. Enn å sitte på KG og skryte om hvor mye man kan. Men vi har sett dette før med Breivik, han leste litt på egen hånd, og så skrøt han av at all kunnskapen hans var verdt flere bachelorer eller hva det enn var.

 

Narsissismen gjør vel at du trenger å virkelig føle deg best i Norge, og etter å ha studert historie på egen hånd, kan du kanskje si til deg selv at du er best?

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

 

 

Jeg gadd bare lese 30% av innlegget ditt hehe.

 

Slik jeg forstod det så utfordrer du meg til en historisk kamp?

 

Jeg er helt med! Jeg vet ikke hvem du er, og mildt saggt så driter jeg en lang marsj i hvem du er. Men du utfordrer meg om historie? Hahaha, Greit, la oss ha en historisk spørrekonkurranse. Om du vinner blir du den nye kongen av KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historie = kunnskap man ikke kan bruke på annet enn quiz.



Anonymous poster hash: b31ae...938
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd bare lese 30% av innlegget ditt hehe.

 

Slik jeg forstod det så utfordrer du meg til en historisk kamp?

 

Jeg er helt med! Jeg vet ikke hvem du er, og mildt saggt så driter jeg en lang marsj i hvem du er. Men du utfordrer meg om historie? Hahaha, Greit, la oss ha en historisk spørrekonkurranse. Om du vinner blir du den nye kongen av KG

 

 

Du kan sikkert mye mer historie enn meg. Men du som er norges ekspert på dette. Har du gitt ut noen artikler, har du holdt noen foredrag, blir kunnskapen din brukt til noe som helst annet enn de telefonene fra historielærerne og KG?

Anonymous poster hash: f1f37...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til overt/åpen narsissist så er en covert/skjult narsissist umulig å oppdage ettersom de fremstår som ekstremt sjenert, sky og blyge. Så med mindre du har en psykiatrisk kompetanse vil de fleste mennesker bare se på en covert narsissist som en sjenert person med gode kvaliteter.

 

Kunne du blitt sammen med en covert narsissist?

 

Dette er hva covert narsissisme er :

 

http://psykopaten.info/blog/2015/01/15/den-skjulte-narsissisten-blant-oss/

 

Nei. Det har jeg vært før. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: b6d03...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel. Hadde du vært klar over hvor mange personangrep , trusler og skitkasting jeg blir utsatt for så hadde du ikke sagt det der. 

 

Jeg mottar daglig drapstrusler og generelle trusler.Det er baksiden ved å være KG kjendis.

 

Jeg får mange trusler per dag. Derfor har jeg nå våpen.

Har du forsøkt anmelde innleggene fra disse brukerene? Ikke at jeg tror våre evneveike moderatorer klarer å gjøre en døyt.

Og, hva med å feks ta det til politiet, så kanskje du slipper våpen?

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, for å oppsummere, du har aldri skrevet noen artikler om historie, du har aldri gitt ut noen bøker om historie, du har aldri holdt noen foredrag om historie, du har aldri gjort noe skikkelig arbeid i historie hvor du kan bli utfodret ordentlig på kunnskapen din? Alt du har gjort som innebærer dette fagfeltet er uformelle samtaler, og skriverier på nettfora?



Anonymous poster hash: f1f37...f8f
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en narsissist. Ikke en fullblåst sosiopat, selv om jeg har veldig mange av symptomene, og generelt har en historie med veldig mange dårlige ting fra oppveksten. Jeg har gjort veldig mye rart opp igjennom tiden...  

 

Min oppførsel går ekstremt mye ut over forholdet, og til tider synes jeg veldig synd på kjæresten min. Det verste er kanskje at jeg lyver om alt, og har blitt ferska på dette et par ganger...har også svært store problemer med impulskontroll. Jeg elsker festing og tilfeldig sex, og når jeg er "in the heat of the moment", så er det som at jeg ikke har kontroll over tankene mine. Jeg må ha spenning, takler rett og slett ikke å kjede meg. Spenningen får jeg via sex og dop/alkohol, noe jeg angrer på når jeg har falt ned fra rusen. Alt jeg gjør er stort sett på impuls, med unntak av noen jenter som jeg genuint fantaserer om på dagtid...

Jeg vet at svaret er å holde seg unna alt som heter festing og kontakter, noe jeg har prøvd...men om det er en kveld, og en kompis spør om jeg vil være med å ta noen pils, så slipper jeg alt jeg har i hendene, og løper ned.  

 

Når vi krangler om hva jeg har gjort, så blir jeg bare irritert og forbanna på henne for at hun snoker på hva jeg driver på med, og blander seg inn. Jeg vil ha mitt "privatliv" selv om vi er i forhold, og jeg vet at dette er galt, men det er bare sånn jeg føler. 

 

Hadde jeg vært ei jente, og vist hvordan jeg tenker og er, så hadde jeg aldri i livet gått inn i forhold. Det er ikke noe som kan gjøres, så vidt jeg vet. 

 

Om noen har spørsmål, så kan jeg prøve å svare. (Om forhold eller andre ting!)



Anonymous poster hash: 2e942...691
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Da måtte det i så fall være en som hadde selvinnsikt og nok mentale ressurser for å kompensere. Og jeg er ikke en gang overbevist om det er mulig med denne diagnosen.

 

Selv narsissistene som mener godt ender opp med å ødelegge for andre. De fleste normale mennesker har noen skylapper der de ikke skjønner eller forstår de videre konsekvensene av sine handlinger og ytringer, men noen skylapper er mer akseptable enn andre i et forhold. Narsisisme er ikke en av de.



Anonymous poster hash: 23c7a...00a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er en narsissist. Ikke en fullblåst sosiopat, selv om jeg har veldig mange av symptomene, og generelt har en historie med veldig mange dårlige ting fra oppveksten. Jeg har gjort veldig mye rart opp igjennom tiden...  

 

Min oppførsel går ekstremt mye ut over forholdet, og til tider synes jeg veldig synd på kjæresten min. Det verste er kanskje at jeg lyver om alt, og har blitt ferska på dette et par ganger...har også svært store problemer med impulskontroll. Jeg elsker festing og tilfeldig sex, og når jeg er "in the heat of the moment", så er det som at jeg ikke har kontroll over tankene mine. Jeg må ha spenning, takler rett og slett ikke å kjede meg. Spenningen får jeg via sex og dop/alkohol, noe jeg angrer på når jeg har falt ned fra rusen. Alt jeg gjør er stort sett på impuls, med unntak av noen jenter som jeg genuint fantaserer om på dagtid...

Jeg vet at svaret er å holde seg unna alt som heter festing og kontakter, noe jeg har prøvd...men om det er en kveld, og en kompis spør om jeg vil være med å ta noen pils, så slipper jeg alt jeg har i hendene, og løper ned.  

 

Når vi krangler om hva jeg har gjort, så blir jeg bare irritert og forbanna på henne for at hun snoker på hva jeg driver på med, og blander seg inn. Jeg vil ha mitt "privatliv" selv om vi er i forhold, og jeg vet at dette er galt, men det er bare sånn jeg føler. 

 

Hadde jeg vært ei jente, og vist hvordan jeg tenker og er, så hadde jeg aldri i livet gått inn i forhold. Det er ikke noe som kan gjøres, så vidt jeg vet. 

 

Om noen har spørsmål, så kan jeg prøve å svare. (Om forhold eller andre ting!)

Anonymous poster hash: 2e942...691

 

Kan du ikke bare finne deg ei på ditt eget nivå? Så kan dere ta dette ut på hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det smarteste jeg har lest om å unngå psykopater og mennesker som gjør deg dårlig generelt: 

 

"Den beste beskyttelsen vi har mot voldelige mennesker, psykopater og farlige situasjoner, er vår egen intuisjon. Han hevder videre at moderne livsformer har for mye tillitt til politi, rettsvesen og tekniske alarmløsninger, og at vi i mindre grad enn før lytter til egen intuisjon. Den typen frykt som spiller på lag med intuisjon, og en slags stilltiende fornemmelse for situasjonen og andre mennesker, er i følge dr. Becker vår viktigste kilde til personlig sikkerhet."

 

http://www.webpsykologen.no/artikler/slik-avslorer-du-psykopaten/

 

Det er faktisk det beste tipset jeg noensinne har lest. Var i et forhold med en psykopat (nei jeg har ikke gitt diagnose).. Hvis jeg hadde tatt min egen intuisjon på alvor hadde jeg unngått mye skade.



Anonymous poster hash: c10b9...a58
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...