Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Google legacy challenge, så finner du regler :) (har ikke gjort challenge selv, så vet ikke så mye annet enn det)

Og ja, du kan bygge fellestomter. Husker ikke hekt hvor du trykker, men det finns en k apø hvor du kan velge tomtetype.

Jeg lagde en bassengbar, men den er stygg så vil ikke dele den :P

Okei, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd deg på legacy eller rags to riches da? :)

Ja, har prøvd begge deler. Legacy er ganske likt hvordan jeg vanligvis spiller Sims... :P Prøvde å spille litt igjen i dag, men gadd bare en time. Tipper det hjelper bare å få noen nye jobber, og det skulle jo komme i løpet av desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har prøvd begge deler. Legacy er ganske likt hvordan jeg vanligvis spiller Sims... :P Prøvde å spille litt igjen i dag, men gadd bare en time. Tipper det hjelper bare å få noen nye jobber, og det skulle jo komme i løpet av desember :)

Gleder meg til nye jobber! :) Tror det blir mye mer spennende å spille igjen når det kommer f.eks. generations, pets, etc ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til nye jobber! :) Tror det blir mye mer spennende å spille igjen når det kommer f.eks. generations, pets, etc ;)

Jaaa :D

Hvilken utvidelsespakke gleder dere dere mest til? Kjæledyr er veldig høyt oppe på min liste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæledyr og årstider :) Værforandringer burde vært med i grunnspillet egentlig... men men.

Håper det også kommer nye spennende pakker som vi ikne har sett før og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæledyr og årstider :) Værforandringer burde vært med i grunnspillet egentlig... men men.

Håper det også kommer nye spennende pakker som vi ikne har sett før og :)

Årstider håper jeg kommer først, egentlig! World adventures hadde også vært greit ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værforandringer liker jeg også. Gøy med snø. Men vet ikke om pcn min tåler det. Liker ikke reising og urealistiske tilleggspakker. Men et par kjæledyr hadde vært moro. Og flere jobber! Jeg har gått gjennom alle nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værforandringer liker jeg også. Gøy med snø. Men vet ikke om pcn min tåler det. Liker ikke reising og urealistiske tilleggspakker. Men et par kjæledyr hadde vært moro. Og flere jobber! Jeg har gått gjennom alle nå.

Jeg gleder meg hovedsaklig til møblene og nye veggdekker osv fra tilleggspakkene, så jeg får bygget nye hus. Det er derfor jeg gleder meg til det kommer en reisetilleggspakke :D Regner med den kommer til å ha litt spesielle møbler osv :danse:

For selve spillingen er det nok kjæledyr og årstider jeg gleder meg mest til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig litt fantasi i spillet jeg, så jeg håper også litt på en overnaturlig pakke. Elsket den pakken på ts3.

Men årstider vil jeg ha først :) men årstiderpakkene kommer alltid så sent :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg vil gjerne ha reiseliv med utforskning av nye land/områder og årstider. Ja og så litt mer spenstige fellesområder og masse nye møbler og utstyr. Det hadde vært veldig fint om de kom med noe helt nytt som ikke bare er en oppdatert utgave av tidligere tilleggsspill i Simsserien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det ser ut som at EA har lite planer om småbarn og fokus på generasjonsbygging fremover og at de istedet for opplevelser i spillet heller vil konsentrere seg videre om å utvikle simmenes følelsesliv og personlighet. Jeg savner ikke småbarn men savner veldig å ha mer å gjøre i spillet. Håper jeg tar feil når jeg tolker dette som at Sims 4 vil utvikle seg mot et spill der alt skal handle om sosialisering og å skaffe seg venner eller kjærester.

http://honeywellsims4news.tumblr.com/

Jeg vil ha litt mer tumleplass i spillet med flere steder å utforske og bo, mer opplevelser ala ferieturer og hemmelige steder. Selvsagt må man være tålmodig og vente på tilleggsspillene som kommer men jeg har en stygg følelse av at EAs versjon for spillet fremover ikke helt samsvarer med mine ønsker. Time will show.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at EA har lite planer om småbarn og fokus på generasjonsbygging fremover og at de istedet for opplevelser i spillet heller vil konsentrere seg videre om å utvikle simmenes følelsesliv og personlighet. Jeg savner ikke småbarn men savner veldig å ha mer å gjøre i spillet. Håper jeg tar feil når jeg tolker dette som at Sims 4 vil utvikle seg mot et spill der alt skal handle om sosialisering og å skaffe seg venner eller kjærester.

http://honeywellsims4news.tumblr.com/

Jeg vil ha litt mer tumleplass i spillet med flere steder å utforske og bo, mer opplevelser ala ferieturer og hemmelige steder. Selvsagt må man være tålmodig og vente på tilleggsspillene som kommer men jeg har en stygg følelse av at EAs versjon for spillet fremover ikke helt samsvarer med mine ønsker. Time will show.

Syns ikke at det sto så mye der akkurat, så jeg bekymrer meg ikke så altfor mye enda.

Mest av alt vil jeg ha noe så enkelt som familietreet tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er så gøy at man kan se i galleriet http://www.thesims.com/no_NO/gallery/browse
Og laste ned ting folk har laget på en mye enklere måte enn før :D
MEN problemet mitt er at når jeg er inne i spillet og går på mitt galleri, så kommer det ALLTID opp at the sims 4 har sluttet å virke... HVA GJØR JEG? :( blir så frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dele å laste ned funksjonen ja :) mye lettere og tilgjengelig enn før og folk lager så mange fine hus!

Jeg begynte å lage et hus igår, det blir mitt første ordentlige store hus, men blir ikke så bra :( så gjorde jeg feil så må fikse det. Blah.

Jeg vet ikke hvorfor spillet ditt kræsjer i galleriet :( Virker som at mange har problemer med spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk lager for store hus! Jeg liker små detaljerte hus, men finner aldri noe jeg liker og er ikke flink til å lage selv enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...