Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som var på Drammenskonserten i fjor, tror dere det er noen sjanse for å få hilst på dem etter showet? Jeg har jo denne T-skjorten jeg gjerne skulle ha fått signert... :plystre:

Jeg vet ikke, for vi dro rett hjem etterpå. Så at det sto en gjeng inne i teatersalen og venta, men følte ikke at vi hadde noe med å prate med dem. Vi fikk setlista, da! :) Jeg kommer ikke til å vente nå heller tror jeg, får litt sosialangst av sånn svær gjeng. (Jeg har ikke det, altså, men jeg blir stressa av tanken på å skulle møte og henge med masse nye folk, vil bare kose meg med konserten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får se litt hvordan det utvikler seg (men jeg vet jo at det kommer en hel gjeng med gærninger :fnise: ).

Gleder meg masse, synd vi ikke skal samme dagen! Litt rart å dra dit "alene", men det betyr jo også at jeg kan hyle og skrike og synge med som jeg vil! Håper jeg ikke er omringet av fjortiser, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå ser han jo eldre ut enn bård O:

Anonymous poster hash: e6f7f...562

Det er Bård som har kort hår. Og Bård som er yngst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Bård er myyyye penere med det gamle håret sitt, og håper inderlig han lar det vokse helt ut igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Bård som har kort hår. Og Bård som er yngst :)

Å, vegard ser yngre ut da :) Er vell ikke noe mystikk, eldre søskne kan ende opp med å se yngre ut enn lille søskene sine :P

Anonymous poster hash: e6f7f...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får se litt hvordan det utvikler seg (men jeg vet jo at det kommer en hel gjeng med gærninger :fnise: ).

Gleder meg masse, synd vi ikke skal samme dagen! Litt rart å dra dit "alene", men det betyr jo også at jeg kan hyle og skrike og synge med som jeg vil! Håper jeg ikke er omringet av fjortiser, da...

Hvor skal du sitte da? :) Så vidt jeg vet så skal det ikke noe særlig med fjortiser på de to første radene iallefall..... Derrimot super hysteriske gærninger blir det en hel del av ja, og jeg gleder meg XD HAHA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk siste ledige sete på rad fire 😊 skulle ønske jeg hadde greid å bestemme meg tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg er den eneste i Norge som ikke finner disse guttene noe gøyale. Selvfølgelig er det sikkert fordi vår humør krasjer, men de gir meg bare ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at talk showet dems er kansellert?

Overhodet ikke! :) Man kansellerer ikke ting som er en seersuksess. Men det har aldri gått i vårsemesteret før, kun om høsten. Om våren pleier de å gjøre andre ting, forberede høstens show, og i fjor holdt de masse konserter. Skal holde noen i år også, pluss at de har vært ganske lenge i LA og jobba med et eller annet. Pluss at de nok prøver å skvise inn litt tid med koner og barn! ;)

De har vel såvidt jeg leste her om dagen en femårskontrakt med tv-Norge, så de skal garantert gjøre noe til høsten med dem, og det er vel overveiende sannsynlig at det blir en sesong fem av IKMY. :nigo:

Jeg tror jeg er den eneste i Norge som ikke finner disse guttene noe gøyale. Selvfølgelig er det sikkert fordi vår humør krasjer, men de gir meg bare ingenting.

Da er nok dette en særdeles kjedelig og uinteressant tråd for deg! :)

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg syns å huske at jeg leste at dem ville ta en pause, noe med at det ikke var planlagt at dem skulle holde på lenge men det kan hende det er noe annet jeg har lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns å huske at jeg leste at dem ville ta en pause, noe med at det ikke var planlagt at dem skulle holde på lenge men det kan hende det er noe annet jeg har lest?

Det var nok denne. Det var (ifølge Ylvis) Dagbladet som prøvde å kapre seg litt lesere ved å skape drama. Pausen besto vel av et par dager eller uker med famileferie, omtrent. :) De er litt for glade i jobben sin til å ikke ville drive med det lenger - siden jobben egentlig er "gjør hva du vil som du syns er gøy og få masse penger". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som skal til konserten i Drammen på torsdag? Hadde vært moro å kunne si "hei" til noen... :)

Endret av Bobleblubb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å dropp den norske MGP finalen og se heller den svenske Melodifestivalen som går samtidig! #ylvishalftimeshow



Anonymous poster hash: 525b4...f0d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...