Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rimmel London Lasting Finish SPF 20 Foundation - 200 Soft Beige

Maybelline New York FIT Me Concealer - 10 Light

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair BB Beauty Balm

Coloran Permanentfärg - Brun

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara - Rich Blac

SPAtopia Dead Sea Body Scrub

Alt bestilt fra eleven.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmel London Lasting Finish SPF 20 Foundation - 200 Soft Beige

Maybelline New York FIT Me Concealer - 10 Light

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair BB Beauty Balm

Coloran Permanentfärg - Brun

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara - Rich Blac

SPAtopia Dead Sea Body Scrub

Alt bestilt fra eleven.no

Elsker denne! :rodmer:

Kan du gi en review på mascaraen? Er interessert i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den beste mascaraen jeg noengang har prøvd! Jeg valgte å følge en forbruker-test av mascaraer da jeg trengte en ny, og kjøpte den som fikk best tilbakemeldinger:

Dior Show Extase.

Var litt skeptisk med tanke på å følge en slik test, for smaken er jo så forskjellig, men den var virkelig verdt pengene. Den beste mascaraen jeg har brukt noengang. Drysser ikke eller sverter ikke av under øynene osv. Fyldig look på vippene.

Super!

PS! Husker ikke akkurat hva jeg ga for den, men det var parfymeri-pris, kan man si.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exuviance rens, toner og nattkrem (fikk anbefalt denne som både dag- og natt-krem pga tørr hud) ELSKER dem så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne! :rodmer:

Kan du gi en review på mascaraen? Er interessert i den!

Den har jeg brukt før for mange år siden, skal se om jeg liker den like godt nå som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den beste mascaraen jeg noengang har prøvd! Jeg valgte å følge en forbruker-test av mascaraer da jeg trengte en ny, og kjøpte den som fikk best tilbakemeldinger:

Dior Show Extase.

Var litt skeptisk med tanke på å følge en slik test, for smaken er jo så forskjellig, men den var virkelig verdt pengene. Den beste mascaraen jeg har brukt noengang. Drysser ikke eller sverter ikke av under øynene osv. Fyldig look på vippene.

Super!

PS! Husker ikke akkurat hva jeg ga for den, men det var parfymeri-pris, kan man si.

Den koster rundt 300 kr :)

Eneste mascaraen jeg kan bruke så langt, pga fete øyevipper og øyelokk (jepp, samme greia som fedt hår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renseskum fra Gratiae. Sliter med fet hud. Men de sa at jeg skulle bruke den morgen og kveld, og det går ikke. Selv om jeg bruker en god fuktighetskrem så blir huden så alt for tørr! Jeg bruker dermed skummet bare på morgenen. Men det ser ut til å fungere, jeg har ikke fått en eneste ny kvise siden jeg begynte med det for tre uker siden, og huden ser jevnere ut (mindre sorte prikker og mindre rødhet).

Anonymous poster hash: a1298...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etude House - Wonder pore freshner 500 ml. Min andre! Elsker den :)

Mizon - All in one snail repair cream Spent på denne, innholder vissnok så mye som 92% snegleekstrakt

TonyMoly - Luminous goddess aura bb cream, bright beige Har fått prøve av denne og den er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etude House - Wonder pore freshner 500 ml. Min andre! Elsker den :)

Mizon - All in one snail repair cream Spent på denne, innholder vissnok så mye som 92% snegleekstrakt

TonyMoly - Luminous goddess aura bb cream, bright beige Har fått prøve av denne og den er nydelig!

Kremen til Mizon er veldig god, men den gir ikke mye fuktighet. Helt super sammen med en annen fuktighetskrem :) Jeg brukte den med Snail Recovery Gel fra Mizon tidligere, men har byttet den med Benton Aloe Propolis Soothing Gel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremen til Mizon er veldig god, men den gir ikke mye fuktighet. Helt super sammen med en annen fuktighetskrem :) Jeg brukte den med Snail Recovery Gel fra Mizon tidligere, men har byttet den med Benton Aloe Propolis Soothing Gel.

Og jeg som kjøpte den da jeg var tom for fuktighetskremen jeg allerede har. Har aldri slitt med tør hud da så kan hende det går bra likevel, spesielt nå som det er så mildt i været :)

På dagtid bruker jeg jo solkrem + bb eller foundation som jeg tror gir fukt

Edit: La også akkurat til Secret Key - Milk whipping hand cream! :) Fikk den for 26!! kr, nedsatt i en uke til

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Nars rouge i Mata Hari
  • MAC rouge i Fleur Power
  • Zoeva #127 Luxe Sheer Cheek børste
  • Urban Decay Perversion Mascara (ny favoritt! Det er den svarteste mascaraen jeg har brukt og det blir ikke klumper)
  • Urban Decay 24/7 Glide-on eye pencil i Demolition (veldig myk så jeg måtte venne meg til den, men liker den kjempegodt nå)
  • Urban Decay Naked Basics øyenskygge palett
  • Bliss Fabulous Makeup Melt gel-to-oil cleanser
Endret av Silveri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som kjøpte den da jeg var tom for fuktighetskremen jeg allerede har. Har aldri slitt med tør hud da så kan hende det går bra likevel, spesielt nå som det er så mildt i været :)

På dagtid bruker jeg jo solkrem + bb eller foundation som jeg tror gir fukt

Edit: La også akkurat til Secret Key - Milk whipping hand cream! :) Fikk den for 26!! kr, nedsatt i en uke til

Hvis du ikke har tørr hud så burde det gå fint :) Bare vær obs på det hvis du skulle få litt tør hud av å bruke den, så kan det rett og slett være at den ikke gir nok fukt for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Clarins deodorant

Clarins instant Concealer light

Clarins Rouge Eclart nr 1 pure rose

Everyday minerals foundation

OPI base

OPI neglelakk

Depend negl og neglebåndrens

Makeupmekka øyebrynsgel

Makeupmekka øyemaske

Makeupmekka renseservietter med aloe vera

Makeupmekka negleolje og topplakk

Makeupmekka highlighter

Urban decay øyenskyggebase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra facial defense SPF 50+ fra Skinceuticals

Shampoo fra Dr. Greve Pharma (Nok et forsøkt på å finne en shampoo som fikser det fete håret mitt.)

Sliter med fett hår selv og anbefaler einerlåg shampo. Får kjøpt den på helsekost. Etter jeg begynte med den kan jeg gå 2 dager uten å vaske håret mitt, mot knapt en dag før.

Ved første gangs bruk syntes jeg håret ble merkelig, men etter 2-3gangen så er håret helt fint igjen :)

Anonymous poster hash: b9625...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...