Gå til innhold

Greit å gå toppløs rett ved stranda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid OK for kvinner og gå toppløse. Og jeg synes det er forkastelig at jeg nesten ALDRI ser det.

Eller egentlig er det litt ugreit, for det er fort gjort å få ståpenis når man ser duvende pupper på stranda. Det blir jo litt kleint når kone og unger er med og det er masse folk rundt osv. Kanskje svigermor er med..

Så dere har jo et ansvar der kvinner.

Jeg tenker at du mener at damer med unge fine kropper bør gå mer toppløse? Tviler på at du ønsker å se damer i 60 åra toppløse på stranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor? Er det ikke urettferdig?

Om jeg vil ligge å sole meg i parken med vennene mine, hvorfor skal kun guttene slippe skille og slippe å ha på seg klær i varmen? Om vi ligger på stranden, er det ikke teit at man må kle på seg for å gå på kiosken for å skjule kroppen sin?

 

Vi i Norge sliter allerede nok med at kvinner skammer seg over kroppen sin. At til og med loven sier at deler av kvinnekroppen må skjules, hjelper ikke. Eller at en annen kvinne komme å kjefter på deg fordi du ikke skjuler brystvortene, er heller ikke ok.

 

Jeg føler meg ikke komfortabel toppløs noen steder. Kunne ikke tenkt meg å sole meg toppløs. Det er samfunnet som har gitt meg den blokkeringen, og det synes jeg er synd.

 

Det er ikke snakk om å ha brystene fri, men om rettigheter for kvinner. Det bør være likt for begge kjønn!

Hvorfor er det urettferdig :vetikke: skjønner ikke hvorfor det skal være en kamp. Vi er laget forskjellig, for menn er det vanlig å dekke penis og rumpe, og for kvinner er det vanlig å dekke pupper og underlivet+rumpe(kan diskuteres hvor mye rumpa dekkes hos kvinner.

Hvorfor er dette en sak om likestilling og rettigheter for kvinner, latterlig. Sol deg med en bikinitopp i parken da, tror ikke det gjør deg så mye varmere akkurat. Stakkars deg slm får litt skille, men er det ikke urettferdig at menn ikke kan gå med mini bikinitruser da? Ja, de kan jo, men ikke uten blikk, folk som ler av dem og peker, tar bilder eller kommenterer dem. Vi får litt ekstra skille på puppene (å nei!! Forferdelig) og menn får litt mer skille på låret enn oss.

Syntes denne kjønnskampen er så latterlig...

Anonymous poster hash: c033f...bbc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor? Er det ikke urettferdig?

Om jeg vil ligge å sole meg i parken med vennene mine, hvorfor skal kun guttene slippe skille og slippe å ha på seg klær i varmen? Om vi ligger på stranden, er det ikke teit at man må kle på seg for å gå på kiosken for å skjule kroppen sin?

 

Vi i Norge sliter allerede nok med at kvinner skammer seg over kroppen sin. At til og med loven sier at deler av kvinnekroppen må skjules, hjelper ikke. Eller at en annen kvinne komme å kjefter på deg fordi du ikke skjuler brystvortene, er heller ikke ok.

 

Jeg føler meg ikke komfortabel toppløs noen steder. Kunne ikke tenkt meg å sole meg toppløs. Det er samfunnet som har gitt meg den blokkeringen, og det synes jeg er synd.

 

Det er ikke snakk om å ha brystene fri, men om rettigheter for kvinner. Det bør være likt for begge kjønn!

 

 

Hvordan kan det være likt for begge kjønn når vi er forskjellig utstyrt?  

Luxusproblemer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn kan jo gå toppløse uten at noen bryr seg noe særlig,så hvorfor skal ikke kvinner skulle kunne gjøre det samme bare for de har pupper....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du mener at damer med unge fine kropper bør gå mer toppløse? Tviler på at du ønsker å se damer i 60 åra toppløse på stranda

Hva jeg (ikke den du svarte, men også en jeg) ønsker er helt irrelevant. Hva hvis du ikke ønsker å se håret mitt? Skal du da få bestemme at fra nå av får ikke jeg lov til å ha hår mer fordi du synes det er så stygt å se på? 

Anonymous poster hash: 006da...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn blir ikke arrestert hvis de går i stringtruse.

En tunge kan også være ansett som en seksuell kroppsdel i feil setting. Skal det dermed være greit å forby slikking av softis fordi noen muligens kan bli seksuelt opphisset av å se en fremmed kvinner sitte sammen med venninner og sleike i seg en softis?

Anonymous poster hash: 006da...b41

Ingen i norge blir arrestert når de går toppløse men folk hvisker og tisker og stirrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pripne damer i denne tråden.

Anonymous poster hash: c23ed...2aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pripne damer i denne tråden.

Anonymous poster hash: c23ed...2aa

 

Og med det mener du....?

Anonymous poster hash: cf268...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har fine jur kan du gjøre som du vil.



Anonymous poster hash: 33762...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pripne damer i denne tråden. Anonymous poster hash: c23ed...2aa

Like mange som rettferdiggjør blotting i denne tråden. Ja det er litt ekkelt, men hver sin lyst.

Anonymous poster hash: aaa76...823

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvorfor er det? Fordi de ikke er vant med det synet. Og hvorfor er de ikke vant med det synet? Fordi kvinner har ikke lov til å ikke holde brystene skjulte.

Biologi har du ikke lært skjønner jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på det opprinnelige spørsmålet: det er helt greit at kvinner (og menn) går opp til strandkiosken aka tilhengeren med is i baris.  

 

I et land hvor vi hyller nakne overvektige i flere hyllemeter inne i butikkene er vi jammen redde for å se en pupp der det er mest naturlig å se en. Dette landet blir (dessverre) mer og mer som USA.



Anonymous poster hash: 724df...232
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker på er om det kanskje er barn i IS-Køen ved Kiosken. Da blir det kanskje litt rart.



Anonymous poster hash: 4a7d9...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologi har du ikke lært skjønner jeg

 

Hæ? Kanskje du kan forklare meg hva du mener i stedet for å komme med en så meningsløs kommentar?

Beklager, men jeg har diskutert med nok idioter til å ikke gå på hersketeknikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det eneste jeg tenker på er om det kanskje er barn i IS-Køen ved Kiosken. Da blir det kanskje litt rart.

Anonymous poster hash: 4a7d9...e2c

 

 

Er det skadlig for barn å se bryster? De er jo helt avhengig av de fra naturens side.

Anonymous poster hash: c33a0...0b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn kan jo gå toppløse uten at noen bryr seg noe særlig,så hvorfor skal ikke kvinner skulle kunne gjøre det samme bare for de har pupper....

Kan ikke du gå inn på en resturant i baris og se om du får servering?

Det står ingen ting i loven om kvinners bryster, eller noen andre kroppsdeler for den saks skyld. Det står kun om uanstendig og krenkende oppførsel. Og tolkningen av hva dette innebærer er subjektiv og avhengig av samfunnets normer.

Anonymous poster hash: d0f49...b6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gå inn på en resturant i baris og se om du får servering?

Det står ingen ting i loven om kvinners bryster, eller noen andre kroppsdeler for den saks skyld. Det står kun om uanstendig og krenkende oppførsel. Og tolkningen av hva dette innebærer er subjektiv og avhengig av samfunnets normer.

Anonymous poster hash: d0f49...b6f

 

Få vil se på det som krenkende at noen beveger seg toppløs like ved ei strand.

Anonymous poster hash: 4084a...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Kanskje du kan forklare meg hva du mener i stedet for å komme med en så meningsløs kommentar?

Beklager, men jeg har diskutert med nok idioter til å ikke gå på hersketeknikker.

Fra naturen av tenner menn på pupper
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...