Gå til innhold

Kompisen min er utro - i sjokk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal Ts kutte vennskapet pga. dette? Noe så teit. Har venner jeg vet er notorisk utro, som om det har noen betydning for meg?

Anonymous poster hash: b719d...ce3

Hvis det er en mennesketype du trives å ha som selskap så vær så god :)

Jeg foretrekker å ikke omgås drittsekker av den type pga de personlige egenskapene de har som gjør dem i stand til dette. Jeg forstår heller ikke hvordan TS kan forholde seg til denne personen.

Anonymous poster hash: c05ce...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en mennesketype du trives å ha som selskap så vær så god :) Jeg foretrekker å ikke omgås drittsekker av den type pga de personlige egenskapene de har som gjør dem i stand til dette. Jeg forstår heller ikke hvordan TS kan forholde seg til denne personen. Anonymous poster hash: c05ce...8ae

folkkommer i ulike pakker. Omen er dritsekk mot en, så trenger ikke det bety at han er en dårlig venn mot andre. Verden er ikke så svart hvit.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en mennesketype du trives å ha som selskap så vær så god :)

Jeg foretrekker å ikke omgås drittsekker av den type pga de personlige egenskapene de har som gjør dem i stand til dette. Jeg forstår heller ikke hvordan TS kan forholde seg til denne personen.

Anonymous poster hash: c05ce...8ae

Mennesketype? Om noen jeg ikke er sammen med, og hvor jeg ikke har noen relasjon til partneren til vedkommende, hvorfor skulle det plage meg om det er utroskap mellom dem?

Anonymous poster hash: b719d...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...