Gå til innhold

Noen som har ikm snart? :-D


Henschi

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på 4 dpo. Har kjent stikking nederst i magen i to dager. Blir jo litt galen av denne ventetiden.

Skal i 60-årsdag til min mor i dag, og holder meg jo unna alkohol. Må være litt utspekulert slik at folk ikke merker at jeg holder meg unna. Tenkte å sitte med glasset, og dyppe leppen nedi innimellom så folk ikke aner noe :fnise::plystre:

Så spennende! Skal du ta test på mandag?

Jeg har IKM på mandag :-)

Endret av Snip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Skal du ta test på mandag?

Jeg har IKM på mandag :-)

Veldig spennende, men prøver å ikke henge meg så mye opp i det (lettere sagt enn gjort!)

 

Har IKM onsdag om 11 dager. Venter på noen billigtester i posten. Får jeg ikke de innen da, venter jeg og ser om Rødhette kommer.

 

Skal du teste på mandag? Da må du holde oss oppdattert her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Skal du ta test på mandag?

Jeg har IKM på mandag :-)

jeg har også IKM mandag :) hadde enten i dag eller mandag, ingen tr i dag, så da sier jeg mandag :) kommer til å teste tirsdag eller onsdag om ikke tr kommer på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på tirsdag.. Er 11 dpo i dag, testa negativ på morgen i dag. Har egentlig mista håpet for denne pp'n.. Er jo fortsatt tidlig å teste, men har det bare ikke på følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende, men prøver å ikke henge meg så mye opp i det (lettere sagt enn gjort!)

 

Har IKM onsdag om 11 dager. Venter på noen billigtester i posten. Får jeg ikke de innen da, venter jeg og ser om Rødhette kommer.

 

Skal du teste på mandag? Da må du holde oss oppdattert her inne! :D

Hvis TR ikke kommer så tester jeg på onsdag tror jeg. Jeg blir så nedbrudt av å bare se en strek på testene... Har vært litt uggen de siste dagene, men jeg her forskjellige "symptomer" hver måned som viser seg å ikke noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis TR ikke kommer så tester jeg på onsdag tror jeg. Jeg blir så nedbrudt av å bare se en strek på testene... Har vært litt uggen de siste dagene, men jeg her forskjellige "symptomer" hver måned som viser seg å ikke noe.

Helt enig, blir veldig lei meg når jeg får negativ test. Da er det nesten bedre å leve i troen en liten stund. Og jo lenger jeg venter jo kortere blir det til neste prøveperiode også! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 9.8, på søndag, 9dpo i dag og planlegger å ta min første graviditetstest noensinne i morgen (selv om det kanskje er for tidlig, men klarer ikke vente...!) veeldig spent, men prøver å ikke ha for store forhåpninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag og IKM på søndag 9. Dette er 6. pp og håper derfor det er min tur snart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 3 dpo, så ikke akkurat nærme. IKM 16.08, tester 14.08.

 

Tiden....går....så....sakteeee..... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 16.08... Men har en haug med strimmeltester som er sensitive på 10 Hcg ... Så tester vel om 6 dager tenker jeg.

Så får man bare krysse fingrene for at den innsatsen vi la inn rundt EL var nok 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 16.08... Men har en haug med strimmeltester som er sensitive på 10 Hcg ... Så tester vel om 6 dager tenker jeg.

Så får man bare krysse fingrene for at den innsatsen vi la inn rundt EL var nok

 

Spennende. Her bommet vi litt på EL, og la inn aksjene to dager før. Håper likevel det holder.

 

Krysser fingrene for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikm på torsdag eller fredag!

Tatt tester som kaaaaanskje viser svak pos, men har hatt en liten blødning i går og i dag.. Men merker at jeg er ofte svimmel, og det pleier jeg ikke være.. Haha *håpehåpe*

Anonymous poster hash: a0cb8...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm på torsdag eller fredag!

Tatt tester som kaaaaanskje viser svak pos, men har hatt en liten blødning i går og i dag.. Men merker at jeg er ofte svimmel, og det pleier jeg ikke være.. Haha *håpehåpe*

Anonymous poster hash: a0cb8...d2b

 

Spennende, har du bilde av test?

 

Mange både spotter, og får en form for "mensen", i starten. Trenger ikke bety så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 dpo og testet negativ i dag..men håpet er vel ikke helt ute enda, så nå venter jeg med neste test til evt. mensen ikke kommer. Eneste er at jeg skal i selskap på lørdag og skulle gjerne visst om jeg kan drikke alkohol eller ikke hehe! Jeg har noen søsken som merker sånt med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, har du bilde av test?

Mange både spotter, og får en form for "mensen", i starten. Trenger ikke bety så mye :)

Godt å høre! 😊 tok denne i går:

Anonymous poster hash: a0cb8...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! 😊 tok denne i går:

Anonymous poster hash: a0cb8...d2b

Bli visst ikke med bilde, så får prøve uten AB da:

post-94272-418875_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli visst ikke med bilde, så får prøve uten AB da:

Og greide ikke vente lenger så tok denne i dag! (Et annet merke)

post-94272-704012_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...