Gå til innhold

Noen som har ikm snart? :-D


Henschi

Anbefalte innlegg

IKM på fredag. Har hatt ømme bryster (som kan være tegn på TR men ikke hver gang) jeg har vært litt småkvalm noen dager, og jeg kjørte byen rundt for å finne en type lakris jeg plutselig fikk sinnsykt lyst på. Jeg har så sinnsykt lyst å være gravid, så jeg vet mye av dette kan komme av mitt sterke ønske. Jeg har lest at noen skriver om stikking nede i magen, som ett tegn på å være gravid. det har jeg aldri kjent på før, selv om jeg har "hatt symptomer" tidligere som har endt med mensen. men denne gangen har jeg kjent dette i tilegg.. :sjenert: 

Er det flere enn meg som får "symptomer"?  :bond:

Blir en test i morgen!  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står IKM for? 



Anonymous poster hash: ae60a...f66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står IKM for?

Anonymous poster hash: ae60a...f66

Ikke Kommende Mens, altså dagen du forventet mensen å komme, men den kommer ikke pga. graviditet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på fredag. Har hatt ømme bryster (som kan være tegn på TR men ikke hver gang) jeg har vært litt småkvalm noen dager, og jeg kjørte byen rundt for å finne en type lakris jeg plutselig fikk sinnsykt lyst på. Jeg har så sinnsykt lyst å være gravid, så jeg vet mye av dette kan komme av mitt sterke ønske. Jeg har lest at noen skriver om stikking nede i magen, som ett tegn på å være gravid. det har jeg aldri kjent på før, selv om jeg har "hatt symptomer" tidligere som har endt med mensen. men denne gangen har jeg kjent dette i tilegg.. :sjenert:

Er det flere enn meg som får "symptomer"? :bond:

Blir en test i morgen! :icon_lol:

Jeg hadde IKM i går, negativ test i dag tidlig, men ingen tegn til tanta. Kan vel ikke si at jeg har noen symptomer på verken mensen eller graviditet annet enn litt stikking i høyre side fra tid til annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager siden IKM. Ingen tegn til TR. Har veldig ømme bryster (typ klarer ikke ligge på magen, gjør vondt når jeg jogger etc.), men ellers ingen symptomer på graviditet. Skulle gjerne tatt en test, men er jeg gravid så er jeg gravid, og er jeg ikke gravid, nei da kommer vel tanta etter hvert.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager siden IKM. Ingen tegn til TR. Har veldig ømme bryster (typ klarer ikke ligge på magen, gjør vondt når jeg jogger etc.), men ellers ingen symptomer på graviditet. Skulle gjerne tatt en test, men er jeg gravid så er jeg gravid, og er jeg ikke gravid, nei da kommer vel tanta etter hvert.. :laugh:

Hvorfor tar du ikke en test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde IKM i går, negativ test i dag tidlig, men ingen tegn til tanta. Kan vel ikke si at jeg har noen symptomer på verken mensen eller graviditet annet enn litt stikking i høyre side fra tid til annen :)

Negativ test på meg og i dag. Men har ikke IKM før fredag som sagt.. Krysser fingrene for oss alle, hvis ikke prøver vi igjen, og igjen, og igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg og i dag. Men har ikke IKM før fredag som sagt.. Krysser fingrene for oss alle, hvis ikke prøver vi igjen, og igjen, og igjen :)

Helt riktig! Gir aldri opp :D krysser fingrene for oss alle! Heldigvis ingen tegn til tanta enda. Syklusdag 36 :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag.. Men ikke et eneste spor etter tanta (pleier alltid å komme snikende sakte men sikkert).. Men skal vel godt gjøres å være gravid når jeg har negativ test 16 dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag.. Men ikke et eneste spor etter tanta (pleier alltid å komme snikende sakte men sikkert).. Men skal vel godt gjøres å være gravid når jeg har negativ test 16 dpo..

Du kan være en av dem som har veldig effektive nyrer og dermed skiller ut lite hcg, men det kan også være at EL er forsinket. Er du sikker på når du hadde EL? Tiden mellom EL og mensen er fast fra måned til måned.

Anonymous poster hash: 35f45...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke tatt EL tester.. Er i pp13 nå, har brukt tester før, men når ting tar tid så har jeg prøvd å ta alt med knusende ro :) men har da nok sex så vi dekker opp uansett :) ifølge kalkulator var EL rundt 4juli. Er på Syklusdag 37 Idag, det har vel ikke skjedd før :-P men vi får håpe at jeg har effektive nyrer, selvom det er litt vanskelig å holde motet oppe etter lang tid :) men takk for litt oppmuntrende ord 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke tatt EL tester.. Er i pp13 nå, har brukt tester før, men når ting tar tid så har jeg prøvd å ta alt med knusende ro :) men har da nok sex så vi dekker opp uansett :) ifølge kalkulator var EL rundt 4juli. Er på Syklusdag 37 Idag, det har vel ikke skjedd før :-P men vi får håpe at jeg har effektive nyrer, selvom det er litt vanskelig å holde motet oppe etter lang tid :) men takk for litt oppmuntrende ord 😃

Det som er fint med å bruke el test er jo at man vet når det er ikm. En kalkulator tar ikke høyde for for forsinket eggløsning. Den måneden jeg ble gravid hadde jeg av en eller annen grunn el 9 dager seinere enn normalt, men i og med at jeg visste det visste jeg og når ikm faktisk skulle være. Så en av grunnene til at jeg bruker el tester er nettopp for å være helt sikker på at jeg ikke er på overtid uten at jeg faktisk er det.

Anonymous poster hash: 49e6a...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygt ja, men og dyrt i lengden 😊 ingen tegn her enda så får bare vente å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har IKM på førstkommende søndag. Tok en test i dag, blenda hvit (selvfølgelig....). Har vært prøver noen måneder, og merker jeg blir frustrert og lei når mensen kommer...!

 

Har utrolig ømme pupper (mer enn vanlig), blir plutselig varm, det jobbes mye nedentil, og i korsrygg. Jeg prøver å ikke tenke på dette, men håper det går riktig vei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med disse bleda -hvite testene.. 

 

Føler tiden mellom EL og IKM tar en evighet! :hakeslepp:

Er vel ikke bare meg hehe  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ikm før om en uke, men denne gangen skal jeg la være å teste meg frem til ca ikm. Bruker å teste fra dag ti, men etter et parti tester med veldig tydelige skyggestreker på alle testene ble jeg møkklei tyding av svake tester. Fikk skyggestek på mange tester, og blei særs skuffa når de ikke ble sterkere og mensen kom. Så jeg har gitt meg selv tidligst mandag som frist og er motivert for å klare det også. Har ingen billigtester i hus heller. Fra en testoman som har brukt flertallige tester i over ett år er dette et stort steg.

Tidligere har negative tester hjulpet meg for å holde håpet nede, slik at skuffelsen ikke blir så stor når mensen kommer. Men nå er jeg lei dem og tror ventetiden vil bli lettere denne gangen. Til nå tenker jeg i alle fall mindre på det.

Anonymous poster hash: 49e6a...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig med disse bleda -hvite testene.. 

 

Føler tiden mellom EL og IKM tar en evighet! :hakeslepp:

Er vel ikke bare meg hehe  :fnise:

Ja, tiden mellom EL og IKM tar virkelig en hel evighet...Jeg begynner å teste allerede på 10/11 DPO, men alltid blenda hvit. Blir så skuffet, selv om jeg vet det er noe tidlig å teste.....

Hadde en følelse av at det kunne være noe på gang, men den følelsen er nå borte! Blæææ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,. Her er det absolutt ingen tegn til tanta fremdeles, men blanke tester.. Begynner å tro at det er noe med testene 😂.. Haha.. Føler på kroppen at det er noe, men blir vel for dumt å håpe for mye når jeg er 4 dager etter IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh blir gal av denne ventinga! Enten så får tanta komme, eller så får det vises to streker på testen! Klarer jo ikke tenke på annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...