Gå til innhold

35 og singel - føler dere at dere begynner å få dårlig tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere single jenter i midten av 30-årene som vil ha familie:

Føler dere "presset" på at dere må finne noen før dere fyller 36-37?



Anonymous poster hash: 254f0...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 32 år, ønsker meg vedlig familie.
Hver gang jeg møter en mann som liker meg så backer jeg ut, får helt noia og mister interessen. Derfor har jeg ikke hatt kjæreste siden tidlig i 20 årene.

SÅ JAAA, JEG FØLER DEN BIOLOGISKE KLOKKA (les:presset)



Anonymous poster hash: 7800d...aff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, ønsker meg vedlig familie.

Hver gang jeg møter en mann som liker meg så backer jeg ut, får helt noia og mister interessen. Derfor har jeg ikke hatt kjæreste siden tidlig i 20 årene.

SÅ JAAA, JEG FØLER DEN BIOLOGISKE KLOKKA (les:presset)

Anonymous poster hash: 7800d...aff

Jeg har samme problem...Føler det er mye vanskeligere å date folk nå i 30-årene enn det var i 20-årene... :( Dessuten virker det som at de beste mennene enten er opptatt eller at alle har barn fra før :(

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir verre når dere blir 40. Da er det bare lettere alkoholiserte slasker som er igjen.

Anonymous poster hash: b6e58...18d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fema.no/

Anonymous poster hash: 4b6f1...8ad

Takk det er sikkert fint for dem som vil,men det er ikke aktuelt for min del.

Jeg vil ha en mann også, ikke kun barn. Og jeg vil ha en far til barna mine om jeg er heldig å få.

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endre aldersgruppe, segment og forhåpninger.

Dersom du er en kvinne på 35 og vil ha en attraktiv mann med utdannelse og stabilitet så er det slik at en jevnlaldrende mann som oppfyller disse kravene fortsatt kan tiltrekke seg en kvinne i tyveårene - og vil som regel velge det.

En mann på 40 som aldri har giftet seg eller funnet en partner vil antakelig aldri heller gjore det.

Svaret er som regel her og gå opp enda litt til aldersmessig og finne en skilt fyr. Han har muligens bagasje, barn fra tidligere, men slik er det bare. De beste som er på utkikk etter ekteskap (og ikke er skilt) er allerede tatt.

Noen ganger ser jeg kvinner i tredveårene si at de ikke liker jevnaldrende menn, eller menn over 40. Da er det ikke så mye råd å gi. Yngre menn er det liten grunn til å kaste bort tid på - de er ikke ute etter å slå seg til ro, og de som er det leter ikke etter en eldre kvinne. Selvsagt er det unntak, men ikke regn med at du er ett av dem. Du risikerer å kaste bort årevis og en dag er det for sent.

Selv om det faktisk finnes endel kvinner i tredveårene som er interessante, er et stort problem holdningene de utviser. Man skulle tro at når mengden tilgjengelige menn blir mindre, man taper til fordel for yngre kvinner og ting blir vanskeligere, så anstrenger seg de fleste mer - fokuserer på å bli i superform, treffe nye menn hele tiden, samt fremstå sjarmerende, feminine og vennlige. Det motsatte er veldig ofte tilfelle. Jeg har opplevd noen kvinner i tredveårene som virker nesten permanent sinte. De liker ikke yngre kvinner, de liker ikke menn, og verden jobber imot dem og alt er alle andres feil.

I stedet for å se på seg selv og tenke "hva kan jeg forbedre? hvordan kan jeg bli en mer attraktiv kvinne - fysisk og personlighetsmessig?" så inntar de fleste en sint "ta meg som jeg er"-holdning.

Det er dette som skremmer mange menn vekk.

Det viktigste for ufrivillig single kvinner over 30 er å anerkjenne hva det var som gjorde utslaget. Og kaste fra seg holdningen om at ting "bare er blitt slik". Det er ulike valg som har ledet opp til det - kanskje var det å reise masse, ligge rundt og ikke tenke på fremtiden i tyveårene. Kanskje var det å kun prioritere karriere og aldri forhold. Kanskje var det å forbli årevis i et forhold uten å stille krav til at det går mot noe permanent. Eller kanskje var det å aldri ta vare på seg selv og få oppmerksomhet i utgangspunktet.

Uansett hva det er - veien mot fremgang er å ha en åpen og realistisk samtale med seg selv.



Anonymous poster hash: 13f8e...d84
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre aldersgruppe, segment og forhåpninger.

Dersom du er en kvinne på 35 og vil ha en attraktiv mann med utdannelse og stabilitet så er det slik at en jevnlaldrende mann som oppfyller disse kravene fortsatt kan tiltrekke seg en kvinne i tyveårene - og vil som regel velge det.

En mann på 40 som aldri har giftet seg eller funnet en partner vil antakelig aldri heller gjore det.

Svaret er som regel her og gå opp enda litt til aldersmessig og finne en skilt fyr. Han har muligens bagasje, barn fra tidligere, men slik er det bare. De beste som er på utkikk etter ekteskap (og ikke er skilt) er allerede tatt.

Noen ganger ser jeg kvinner i tredveårene si at de ikke liker jevnaldrende menn, eller menn over 40. Da er det ikke så mye råd å gi. Yngre menn er det liten grunn til å kaste bort tid på - de er ikke ute etter å slå seg til ro, og de som er det leter ikke etter en eldre kvinne. Selvsagt er det unntak, men ikke regn med at du er ett av dem. Du risikerer å kaste bort årevis og en dag er det for sent.

Selv om det faktisk finnes endel kvinner i tredveårene som er interessante, er et stort problem holdningene de utviser. Man skulle tro at når mengden tilgjengelige menn blir mindre, man taper til fordel for yngre kvinner og ting blir vanskeligere, så anstrenger seg de fleste mer - fokuserer på å bli i superform, treffe nye menn hele tiden, samt fremstå sjarmerende, feminine og vennlige. Det motsatte er veldig ofte tilfelle. Jeg har opplevd noen kvinner i tredveårene som virker nesten permanent sinte. De liker ikke yngre kvinner, de liker ikke menn, og verden jobber imot dem og alt er alle andres feil.

I stedet for å se på seg selv og tenke "hva kan jeg forbedre? hvordan kan jeg bli en mer attraktiv kvinne - fysisk og personlighetsmessig?" så inntar de fleste en sint "ta meg som jeg er"-holdning.

Det er dette som skremmer mange menn vekk.

Det viktigste for ufrivillig single kvinner over 30 er å anerkjenne hva det var som gjorde utslaget. Og kaste fra seg holdningen om at ting "bare er blitt slik". Det er ulike valg som har ledet opp til det - kanskje var det å reise masse, ligge rundt og ikke tenke på fremtiden i tyveårene. Kanskje var det å kun prioritere karriere og aldri forhold. Kanskje var det å forbli årevis i et forhold uten å stille krav til at det går mot noe permanent. Eller kanskje var det å aldri ta vare på seg selv og få oppmerksomhet i utgangspunktet.

Uansett hva det er - veien mot fremgang er å ha en åpen og realistisk samtale med seg selv.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

Jøss...Det var jo en rimelig grov gereralisering av en ganske stor grupper mennesker.

Er du selv kvinne eller mann,og i så fall: hvor gammel?

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...Det var jo en rimelig grov gereralisering av en ganske stor grupper mennesker.

Er du selv kvinne eller mann,og i så fall: hvor gammel?

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

Hva er det du mener er en "grov generalisering"? Jeg har lagt til at det finnes unntak, kun at man ikke skal basere seg på at man er et unntak.

Jeg er fullstendig klar over at det er harsh, men de aller fleste trenger et spark bak.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du mener er en "grov generalisering"? Jeg har lagt til at det finnes unntak, kun at man ikke skal basere seg på at man er et unntak.

Jeg er fullstendig klar over at det er harsh, men de aller fleste trenger et spark bak.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

Er du kvinne eller mann,og: hvor gammel? :)

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og kunne godt slått meg til ro med en "eldre" dame :)

Som sagt er det unntak, men mennene som kvinner flest (spesielt over 30) er ute etter er ikke klare for å slå seg til ro såpass unge. Det er en direkte korrelasjon (statistisk) mellom en manns utdannelsesnivå og suksess og når han vil ha ekteskap og barn. Dermed utelukkes purunge menn, menns mennene i tredveårene er kommet til et punkt der da vil ha en familie, men foretrekker naturlig nok yngre kvinner.

Det skal mye til for at en kjekk, velutdannet, karismatisk og rik mann på 35 velger en kvinne på samme alder, når han kan få en ti år yngre som både er mer attraktiv og har mindre tidspress.

Dette er jo ikke bare en personlig mening og erfaring, ettersom de fleste kvinner i tredveårene faktisk opplever dette selv.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og kunne godt slått meg til ro med en "eldre" dame :)

Hva legger du i ordet "eldre"? :O

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt er det unntak, men mennene som kvinner flest (spesielt over 30) er ute etter er ikke klare for å slå seg til ro såpass unge. Det er en direkte korrelasjon (statistisk) mellom en manns utdannelsesnivå og suksess og når han vil ha ekteskap og barn. Dermed utelukkes purunge menn, menns mennene i tredveårene er kommet til et punkt der da vil ha en familie, men foretrekker naturlig nok yngre kvinner.

Det skal mye til for at en kjekk, velutdannet, karismatisk og rik mann på 35 velger en kvinne på samme alder, når han kan få en ti år yngre som både er mer attraktiv og har mindre tidspress.

Dette er jo ikke bare en personlig mening og erfaring, ettersom de fleste kvinner i tredveårene faktisk opplever dette selv.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

Du svarer ikke på spørsmålene stilt til deg. Alder og kjønn?

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det unntak, men mennene som kvinner flest (spesielt over 30) er ute etter er ikke klare for å slå seg til ro såpass unge. Det er en direkte korrelasjon (statistisk) mellom en manns utdannelsesnivå og suksess og når han vil ha ekteskap og barn. Dermed utelukkes purunge menn, menns mennene i tredveårene er kommet til et punkt der da vil ha en familie, men foretrekker naturlig nok yngre kvinner.

Det skal mye til for at en kjekk, velutdannet, karismatisk og rik mann på 35 velger en kvinne på samme alder, når han kan få en ti år yngre som både er mer attraktiv og har mindre tidspress.

Dette er jo ikke bare en personlig mening og erfaring, ettersom de fleste kvinner i tredveårene faktisk opplever dette selv.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

Det er ikke min erfaring, eller mine venninners erfaring. Jeg dater både menn på egen alder (er 32), eldre og yngre. Du skriver så mye piss, høres ut som en viss besserwisser som bor i London og tror hun vet alt! Du sitter ikke på fasiten skjønner du frøken nesevis. Er du selv så jævla perfekt da? Synd du skrev som anonym ellers hadde jeg ignorert innleggene dine. Siden du står på listen over brukere jeg IGNORERER.

Jeg vil ha barn og mann men har kjærlighetssorg og kommer til å ha det resten av livet. Så derfor vil det aldri skje for min del.

Anonymous poster hash: 5fabb...1f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ikke på spørsmålene stilt til deg. Alder og kjønn?

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

Fordi det ikke er relevant og i hvert fall ikke til noen som i utgangspunktet ikke vil svare på postene. Jeg kjenner KG og slikt blir ofte brukt som irrasjonell skyts, uansett hva svaret er.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo ikke bare en personlig mening og erfaring, ettersom de fleste kvinner i tredveårene faktisk opplever dette selv.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

Og dette vet du...fordi?

Dette er langt unna min erfaring,selv om jeg er i midten av 30-årene.

Det meste av oppmerksomheten jeg får kommer fra menn på min alder og inkluderer også seriøse,

attraktive menn med livet sitt på stell, som vil etablere seg.

Kanskje du endrer mening og instiling når du selv blir litt eldre og får personlig erfaring å basere deg på. Selv om du er AB her er du lett gjenkjennelig:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langt unna min erfaring,selv om jeg er i midten av 30-årene.

Det meste av oppmerksomheten jeg får kommer fra menn på min alder og inkluderer også seriøse,

attraktive menn med livet sitt på stell, som vil etablere seg.

Det er jo kjempeflott for deg. Men utifra andre svar her er ikke de fleste i den situasjonen.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er relevant og i hvert fall ikke til noen som i utgangspunktet ikke vil svare på postene. Jeg kjenner KG og slikt blir ofte brukt som irrasjonell skyts, uansett hva svaret er.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

ts her. Les åpnings innlegget mitt en gang til. Jeg spør de single og i 30årene et spørsmål bare de kan svare på. du begynner å skrive om noe helt annet.

Anonymous poster hash: 254f0...ed4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempeflott for deg. Men utifra andre svar her er ikke de fleste i den situasjonen.

Anonymous poster hash: 13f8e...d84

KG er ikke Norge. Egentlig bør man komme seg bort og vekk fra denne siden, da den er demotiverende. :P

Anonymous poster hash: a26e0...4bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...