Gå til innhold

Han sier han det eneste som kunne vært bedre er utseendet mitt :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan havnet dere i denne samtalen? Var det noe han sa "ut av intet"?

Eller spurte du ham hva han syns om deg?

Jeg spurte om det er noe i forholdet han synes kunne vært bedre.. Og han svaret at det eneste var i tilfelle utseendet mitt..

Jeg er veldig lei meg på han enda pga dette. Jeg vet selv at jeg har sjans på flere menn som er attraktive, hvorav en er villig til å hive seg på om jeg sier at jeg vil det. Men jeg vil det ikke med disse mennene fordi de er ikke riktige, det føles ikke rett. Dette har jeg unnlatt å fortelle kjæresten min fordi han reagerer så sterkt på andre menn jeg har hatt..Nå vurderer jeg sterkt å si i fra om det til han så han kanskje åpner øya og ser at jeg faktisk har flere valg om jeg VIL..

Anonymous poster hash: f2535...cbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Vel, som en annen skriver, han har i alle fall vært ærlig. Du vet antakelig at han ikke kommer til å forandre seg heller. Spørsmålet er om alle de andre kvalitetene som du synes gjør ham til "den rette" er tilstrekkelig til å veie opp for det han sier/mener om utseendet ditt, og det er det bare du som kan avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Du må jo ikke være sammen med noen fordi de har sterke følelser for deg. Hva slags følelser du har er det som er viktig for deg. Jeg hadde aldri i livet tilgitt en sånn kommentar fra en kjæreste. Det er jo direkte stygt å si noe sånn, men samtidig veldig greit at du nå har funnet ut hva han egentlig mener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg trodde ikke utseendet hadde noe å si jeg.

Er det ikke det dere jenter alltid påstår?

Anonymous poster hash: f1293...14b

Det er vel aldri noen som har påstått at utseendet ikke har noe som helst å si. Det mange prøver å få fram, er at utseendet ikke er det viktigste, men man vil jo likevel at den man er sammen med skal synes man ser bra ut. Når man da får høre at han ikke gjør det, sårer det selvfølgelig. Det tør jeg vedde på at de aller fleste menn hadde synes var sårende også. Hvis dama i tillegg flørtet med den kjekke kompisen hans, hadde nok det gjort en mann utrygg og usikker også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han mener at han dater nedover og du oppover. Og at han påpeker dette for deg slik at du skal prise deg lykkelig over at du har han. Slik vil han ha makt over deg, slik vil du bli avhengig av han, så lenge du tar innover deg disse tankene og lar han holde på på denne måten. Han føler han er bedre enn deg, og ser vel på seg selv som en kjernekar for at han liksom har valgt personlighet over utseende. Dette vil han at du skal være klar over, slik at du er prisgitt hans affeksjon for deg. Jeg tror ikke at du ikke er nok for han, at han trenger/vil ha noen andre. Jeg tror at han vil kontrollere deg, så du ikke går fra han. Dette har jeg vært med på selv, under en annens kontroll i 5 år. Vi passet også utrolig godt sammen, sett bort i fra hans psykiske forstyrrelser. Slike menn har en tendens til å tilpasse seg hva som er "perfekt" for andre. Hadde jeg vært deg ville jeg unngått det.



Anonymous poster hash: 1eb0b...686
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Det som kunne vært bedre med deg, er din evne til å velge en bedre mann en fjotten som du deler seng med!

Går de an å ta mer feil av en kjæreste enn dette!

Du vet hva du må gjøre.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om det er noe i forholdet han synes kunne vært bedre.. Og han svaret at det eneste var i tilfelle utseendet mitt..

Jeg er veldig lei meg på han enda pga dette. Jeg vet selv at jeg har sjans på flere menn som er attraktive, hvorav en er villig til å hive seg på om jeg sier at jeg vil det. Men jeg vil det ikke med disse mennene fordi de er ikke riktige, det føles ikke rett. Dette har jeg unnlatt å fortelle kjæresten min fordi han reagerer så sterkt på andre menn jeg har hatt..Nå vurderer jeg sterkt å si i fra om det til han så han kanskje åpner øya og ser at jeg faktisk har flere valg om jeg VIL..

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Dette høres fryktelig barnslig ut. Av både deg og ham. Og tror du virkelig at det vil gå opp et lys for ham og at han vil endre syn/holdning om han skjønner at det er en annen frier på ferde (mer enn kanskje i noen få dager)? Hadde det ikke vært naturlig at man hadde en innstilling til partner som innebar en tro på at denne var et menneske også andre ville like og ønske å være sammen med? Føles det ikke rart og trist å legge planer for å "tvinge" frem en slik forståelse?

Etablerer du deg, skal dere takle motgang og medgang, pengeprioriteringer og sykdom, barneskrik og egentid. Mener du at dette er rette mannen for deg og du den rette dama for han, så kjør på!

Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil med innlegget. Du synes jo han er perfekt bortsett fra dette han sa den natten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres fryktelig barnslig ut. Av både deg og ham. Og tror du virkelig at det vil gå opp et lys for ham og at han vil endre syn/holdning om han skjønner at det er en annen frier på ferde (mer enn kanskje i noen få dager)? Hadde det ikke vært naturlig at man hadde en innstilling til partner som innebar en tro på at denne var et menneske også andre ville like og ønske å være sammen med? Føles det ikke rart og trist å legge planer for å "tvinge" frem en slik forståelse?Etablerer du deg, skal dere takle motgang og medgang, pengeprioriteringer og sykdom, barneskrik og egentid. Mener du at dette er rette mannen for deg og du den rette dama for han, så kjør på!Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil med innlegget. Du synes jo han er perfekt bortsett fra dette han sa den natten.

Jeg tror det er snakk om et par som så vidt har bikket tenårene her, og sånn sett er det vel den mest nærliggende måten å løse problemet på. Maktbalanse, manipulering, trusler og selvskryt. Utvilsomt barnslig ja, og så slitsomt å leve med. Men når folk ikke innser det selv er det ikke mye man kan bidra med som kan forandre tankegangen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har nok rett. Vet ikke om jeg skjønte det selv på den alderen heller. Jeg gikk iallefall rett i dårlig forhold-fella selv. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fatter ikke at du gidder å være sammen med en slik fyr.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke vite svaret, så ikke spør. Mange menn mangler totalt følsomhet, sosiale antenner og å forstå at det ikke er ærlighet damer er på jakt etter. Det vil alltid være noen som er penere, slankere, mer trent, smartere og slikt, men en del gutter har litt problemer med å skjønne at det er feil svar hvis man påpeker det. Uansett hva han hadde svart her hadde vært feil, unntatt noe i duren "du er perfekt, jeg ville ikke endret noe" (og det er noe ingen mennesker er).

Om han er så fantastisk, ditt livs store kjærlighet etc etc etc. Ja da må du glemme dette, drite i at han flørter med penere jenter og slikt. Eller så får du dumpe han. Hardt og brutalt.

Anonymous poster hash: c9a97...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende det han sa var en slags dust hevn for at du ikke ville ha sex. Ikke sikkert han mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Hvor finner KGs kvinner disse mennene?

Anonymous poster hash: d41c1...534

Ikke så vanskelig, de lurer rundt hvert hjørne -selv om denne idioten kanskje ikke har nådd denne lista helt enda, så vet en vet nå aldri. Jeg vet iallefall at jeg ikke hadde orka et helt liv med noen som ikke respekterte meg, likesåvel som elsket meg. Nå etter å ha opplevd hvor ille det virkelig kan gå så snur jeg i døra bare jeg merker tegn til sånn tankegang -det er rett og slett ikke verdt det, på langt nær..!

Anonymous poster hash: bed25...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ut som dere har tatt omvendte valg;

Han valgte deg for personligheten sier han (ei som holder ut med drittsekker)

Og du valgte han for utseendet? (for personligheten hans holder jo virkelig ikke mål).

Hvorfor finner ikke du deg en som er bra på alle måter? En som ikke drar deg ned?

GÅ fra han!!

Det er han som ikke er verdt din kjærlighet. Ikke la deg lure av løgnen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får si tilbake at du valgte han for utseende, men ikke for personlighet. For personlligheten hans er helt på trynet.

Som mann ville jeg elsket om der var tilfelle. Ville heller blitt elsket Pga av kroppen min

Anonymous poster hash: e0b76...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Kutt han ut! Det finnes mange som er bedre enn han dusten der. Virker som er liten tenåringsgutt som nettopp er kommet i puberteten. Sånne menn (guttunger) ender som regel opp alene eller med ei skikkelig bitch. Så bare få han ut av livet ditt. Du fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI. Eh hæh? Jeg gikk ikke for en mann som var kjekk og barsk og breial spesielt. Jeg gikk for en som er en bra fyr på alle måter bortsett fra akkurat det med flørtingen og det han sa om utseendet mitt.

Jeg hadde ingen spesielle forventninger til utseendet sånn sett. Jeg har aldri gått spesielt etter utseende på menn, det har kommet som en bonus om de var kjekke. Den jeg er glad i og forelsket i er automatisk den mest tiltrekkende personen jeg vet om. Dette vet han innmari godt.

-Ja han er kjekk med en del sjarme, men det er personligheten jeg faller for. Når jeg så får høre tilbake ting som at han har gode gener, bra utseende osv.. At han kunne fått veldig pene damer som kjæreste men ikke valgte dem.. Hva skal jeg da tro??

Han synes personligheten er viktigst, og du synes personligheten er viktigst. De fleste i seriøse forhold synes personligheten er viktigst. De færresten av oss er sammen med verdens vakreste mann/kvinne. Så hvis partneren spør hva som kunne vært bedre, og han/hun ikke har vett til å tenke før han/hun svarer, så vær forberedt på et brutalt ærlig svar. For du kunne jo vært penere, kunne du ikke? Et penere utseende er ikke nødvendig for at han vil elske deg til verdens ende og tilbake, men utseendet ditt KUNNE faktisk vært bedre. Akkurat som at han faktisk ikke er verdens peneste. Det GÅR faktisk an å være penere enn han er, og du kunne vært brutalt ærlig og sagt det til han hvis han hadde spurt deg om det; at han kunne vært penere - at han ikke er så forbanna lekker som han innbiller seg. Og så kunne du selvsagt ramset opp alle de andre tingene som kunne vært bedre; at han burde slutte å flørte med venninnene dine, og at han burde slutte å skryte så mye av seg selv, være så innbilsk og at han burde tenke før han snakker.

Endret av Jade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du får si tilbake at du valgte han for utseende, men ikke for personlighet. For personlligheten hans er helt på trynet.

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...