Gå til innhold

Hvor var (er..) din aggressive/manipulative/kontrollerende/voldelige (eks)kjæreste fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på dette fordi jeg stort sett hører stereotypen om at "utlendinger/innvandrere" står for det meste av kjip oppførsel, men her på KG når noen skriver innlegg for å få hjelp i slike forhold så kommer gjerne spørsmål om personens kultur i samme slengen om partneren ikke er fra norge -og de innleggene er det ikke mange av.

Jeg har også trua på at nordmenn er like gærne som resten av verden når det kommer til dette punktet -og blir derfor ekstra nysgjerrig på hva KG-folk har opplevd.

Så, var/er din aggressive/manipulative/kontrollerende/voldelige (eks)kjæreste -nordmann eller "utlending/innvandrer"? (adopterte telles som nordmenn, ellers må det vel bli norsk + det andre landet for 2,generasjons innvandrere osv.)



Anonymous poster hash: 239c9...a0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er fra Norge ;)



Anonymous poster hash: 16d07...e98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fra Norge ;)

Anonymous poster hash: 16d07...e98

Med blå øyne og blondt hår

Anonymous poster hash: 16d07...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bosatt i østfold!

Anonymous poster hash: c37f6...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er bosatt i østfold!

Anonymous poster hash: c37f6...26d

Og helt norsk!

Anonymous poster hash: c37f6...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt fler norske kvinner som er i forhold med norske menn enn utlendinger. Så det er naturligvis alltid fler eksempler på dårlige forhold med norske menn enn ikke-vestlige. Noe annet er unaturlig.

Dog jeg kan si at erfaringsmessig fra venninner har de få som har hatt ikke-vestlige partnere hatt mer problemer med det enn andre, og at ikke-vestlige er overrepresentert i problematiske forhold sett i proporsjon til hvor liten andel de er av befolkningen/i forhold.

De det gjelder av tilfellene jeg kjenner til var fra Irak og Egypt. Det var kortvarig og de har sverget å aldri bli sammen med menn fra disse landene igjen.



Anonymous poster hash: 7ad8f...1c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er halvt Norsk og halvt Tuniser



Anonymous poster hash: 60937...8a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fra Troms og er heilnorsk.



Anonymous poster hash: acfc3...a82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

En fra Østfold, en fra Colombia.

Anonymous poster hash: 27963...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...