Gå til innhold

Han sier han det eneste som kunne vært bedre er utseendet mitt :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det jeg sa også,litt lengre oppe..

Jeg er litt enig der, for som sagt - selv om han har gode sider, så kan de umulig overgå dette..

Tror at både ts og mange andre reagerer fordi man mener at alt skal være på plass for at forholdet skal vare,og ingen vil høre at de ikke er god nok. Når ts spurte hva han manglet i forholdet,så forventet hun at hun skulle si noe som handler om forholdet deres og noe som var mulig å jobbe med, men han kommenterte liksom henne istedenfor.

Han kommenterte jo også det faktum at hun var perfekt for han innvendig. Mulig han tenkte på det som et kompliment men det kom ut "litt" feil. Et spørsmål som overrasker litt, også sier man sannheten som jo egentlig er at hun er nydelig innvendig og at det er derfor han valgte henne. Dog, det ville vært bedre med "du er litt klønete....", eller "du mister ting..." fremfor noe som går direkte på utseende. Er jo ikke en hemmelighet at utseende for jenter ofte kan være litt sårt.

Tror ikke hun hadde likt hvis han sa "du, du er stokk dum,men du er pen ihvertfall" heller,eller "vel, vi er altfor ulike,men du har pen kropp"

Hvem ønsker å høre sånt? hvem tror på et langvarig forhold med noe vesentlig som mangler?

Det er helt ok hvis han sier at hennes personlighet overgår hennes utseende, men han sa at hun "mangler" den biten. Og han flørter med andre.Ser for meg utroskap ligger bak neste hjørne.

Er enig at det ikke er noe som er vanlig akkurat. Ikke noe jeg kunne funnet på å si. Det at han MÅ være utro er dog litt far fetched. Det å flørte er vell ikke uvanlig? Og enkelte flørter jo mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommenterte jo også det faktum at hun var perfekt for han innvendig. Mulig han tenkte på det som et kompliment men det kom ut "litt" feil. Et spørsmål som overrasker litt, også sier man sannheten som jo egentlig er at hun er nydelig innvendig og at det er derfor han valgte henne. Dog, det ville vært bedre med "du er litt klønete....", eller "du mister ting..." fremfor noe som går direkte på utseende. Er jo ikke en hemmelighet at utseende for jenter ofte kan være litt sårt.

Er enig at det ikke er noe som er vanlig akkurat. Ikke noe jeg kunne funnet på å si. Det at han MÅ være utro er dog litt far fetched. Det å flørte er vell ikke uvanlig? Og enkelte flørter jo mer enn andre.

Deg om det. Hadde aldri tiltatt at typen min åpenlyst flørter med andre fremfor meg(slik det er i dette tilfelle), etter å ha sagt jeg ikke er pen nok. "enkelte" er ikke verdig forhold...

"Så hvis man flørter litt rundt,betyr det at man aldri skal være i forhold??" sier du nå kanskje, så svarer jeg med:

"nei, det sier jeg ikke, det jeg sier er at folk som ikke flørter med andre og folk som flørter med hverandre ikke passer sammen"

Endret av Red-Ruby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Du vil aldri bli lykkelig med han.Beklager,men en slik mann vil knuse selvtilliten din.

Hadde bedt han ryke å reise.

Bare si du er intressert i å finne en mann som litt mer MANN. :)

Anonymous poster hash: 1ed24...760

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Han har tydeligvis litt makt over deg.....dessverre. Du syns ikke du fortjener noe bedre og leter etter feil hos deg selv....derav spørsmålet og det faktum at du ikke gikk med en gang. Hadde min elskede sagt noe slikt hadde han ikke vært min elskede og jeg hadde pakket tingene mine kjappere enn han hadde fått på seg klærne sine! Man lar ingen behandle seg sånn..!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet har ingen betydning i følge kvinner, så du har ingenting å bekymre deg for.

Anonymous poster hash: f1293...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet har ingen betydning i følge kvinner, så du har ingenting å bekymre deg for.

Anonymous poster hash: f1293...14b

I følge kvinner?

Anonymous poster hash: 245ab...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker. Behov for bekreftelse og å kontrollere deg for at skal føle han er "bedre". Virker på meg som en utrolig umoden fyr. Har han ikke vist lignende adferd på andre områder? Sjalusi, misunnelse, baksnakking, behov for å fremstå best osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Nei vet du hva, en sånn fyr hadde jeg ikke orket å tilbringe mitt lille liv med. Uansett hvor mye følelser han har for deg er han likevel en drittsekk!

Livet er kort - hvorfor være i et forhold som vil bryte deg ned?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Fint at han har sterke følelser for deg, men du burde IKKE ha følelser for han... Ingen gode følelser ihvertfall.

Nå må jentene skjønne at vi fortjener det beste og ikke ta til takke med dritt....

Anonymous poster hash: c8341...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre i to langvarige forhold at utseende var det ENESTE som var perfekt med meg.Og det var ikke lettere å høre enn at det bare er personligheten som er perfekt.Nei,jeg er det stikk motsatte av slem men har slitt mye sosialt,dårlig selvtillit osv.Forstår ikke at noen som sier de elsker deg samtidig kan si at "Du er lite attraktiv" eller "Du burde vært mer utadvendt".Innså til slutt at jeg ikke finner meg i slikt og merker jeg en gang til at noen skal endre meg og ikke liker meg for den jeg er så er det på huet ut av mitt liv.Håper du også innser dette,ts.

Typen din kan ikke har særlig med empati og sosiale antenner :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...