Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, da er det jo så lenge at man har rukket å få masse følelse, det forstår jeg godt.:-) hva tenker du nå da-har du lyst til å fortsette med denne mannen, eller er nok nok nå?

Ja, har kjent hverandre i flere år. Virker jo ikke som han akkurat vil fortsette heller...Hvordan tolker du hans oppførsel?

Synes han har vært veldig kjip mot meg i det siste. Ønsker ikke fortsette med han hvis han ikke viser meg at han er til å stole på. Han må ta mine spørsmål og skepsis på alvor. Og jeg kjøper ikke en løgn til. Mulig det beste er og ikke ha kontakt en periode, men vi hadde en periode før jul, med flere mnd uten kontakt... Kanskje best å prøve komme meg videre. Han viser seg ikke akkurat fra sine beste sider år han er som han er nå..

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres faktisk ut som det er til det beste at det er slutt mellom dere. Noen passer bare ikke sammen.

Tingene dine kan du vel bare hente, når han hentet sine ting?

Tror ikke han kommer til å svare meg, la meg komme inn, hvis jeg drar for å hente det som er mitt.

Han skal ofte ha kontrollen.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre hvordan andre oppfatter han sånn som han nå har vært. Jeg sliter med at han er kald-varm, det gjør meg så forvirret. Tenker at hvis han virkelig hadde brydd seg om meg, hadde han handlet annerledes? Derfor får jeg tenker som at han har psykopatiske trekk...

F. eks :

Da jeg gråt sist han var hos meg, ble han sint og ba meg holde kjeft, viste ingen empati, sa bare masse stygt til meg, dro i sinne etterhvert.

Kom idag og skulle ha noe av det som var sitt, hvis ikke skulle han "anmelde meg". Han svarer ikke konkret når jeg ber han gi meg det som er mitt, han bare ignorerer meg.

ts



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik han er, så er det like greit at det er over.

Vet ikke 100% selvsagt, men han har en tendens til å være sånn. Det er ikke så fristende å prøve dra til han når han ignorerer det jeg har skrevet, samt at han truet meg med "anmeldelse" idag, da jeg sa jeg ville ha mitt før han fikk sitt.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som reagerer på han her?

Joda, jeg har kanskje låst meg selv i et hjørne pga mistilliten, men det er vondt og ikke kunne være nær han pga dette. Og så blir det hele en dårlig sirkel, med ingen kommunikasjon...

Vi kunne hatt det veldig bra.

Men måten han har vært på i det siste, gjør at jeg lurer på hvem han egentlig er..

ts



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kaldt av meg og ikke møte han da han ringte på, men bare sette tingene hans utenfor?

Det var en reaksjon på hvordan han var sist mot meg.

Hjelper meg å skrive her, så jeg får ut tanker i denne situasjonen. Blir ikke klok på han...

Godnatt



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her : jeg tok kontakt idag, mld og ringte han angående at jeg skal ha tilbake det som er mitt. Jeg ser at han har lest, han var aktiv på chat/mobil når jeg mld og ringte. Men han bare ignorerte. Jeg ønsker virkelig å gå videre uten han , da jeg ser for en drittsekk han er! Men hvordan skal jeg få det som er mitt tilbake?

Det er snakk om noe som jeg er redd for, noe som er personlig, som ikke kan kjøpes, bl.a.

Skal vedde på at han ser noen andre ikveld, jeg bare senser det lang vei. Kjenner jeg blir dårlig av hele fyren:/

Han har og noe hos meg han skal ha igjen, men jeg ønsker ikke å møte han.



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at hvis han ikke svarer deg og dere får avtalt tid innen en gitt dato, så tar du kontakt med politet. Også gjør du det. Utover det har du ingen kontakt, og alt bør skje skriftlig slik at du kan dokumentere det til politiet.

Slutt å involver deg med ham. Slutt å gruble og fortsett med dette dramaet. Det er over, og jo fortere du blir ferdig med ham, jo gladere vil du bli i ettertid. Les gjennom hva du har skrevet i denne tråden og kjenn etter om dette er et sted i livet du ønsker å være. Jo lenger du velger å binde deg til drama og grublerier, jo lenger velger du selv å være ulykkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at hvis han ikke svarer deg og dere får avtalt tid innen en gitt dato, så tar du kontakt med politet. Også gjør du det. Utover det har du ingen kontakt, og alt bør skje skriftlig slik at du kan dokumentere det til politiet.

Slutt å involver deg med ham. Slutt å gruble og fortsett med dette dramaet. Det er over, og jo fortere du blir ferdig med ham, jo gladere vil du bli i ettertid. Les gjennom hva du har skrevet i denne tråden og kjenn etter om dette er et sted i livet du ønsker å være. Jo lenger du velger å binde deg til drama og grublerier, jo lenger velger du selv å være ulykkelig.

Ts her : takk for svar. Vet ikke om jeg tør å nevne politiet, for vet aldri hva han kan finne på. Vi har hatt endel krangler der jeg har skrevet kjipe ting til han som kanskje han kan bruke? Evt at han truer meg med noe. Han sa jo sist at han skal anmelde meg hvis han ikke fikk tilbake noe av det han spurte om sist ( da jeg sa at jeg først ville ha mitt før han fikk sitt ) Han har en side jeg ikke blir klok på, han kan bli skikkelig ondskapsfull. Jeg skrev noen flere mld igår, noen sinte..,klarte ikke dy meg siden han ignorerer meg sånn som han gjør. Skulle sikkert ikke gjort det. Kanskje han nå har blokkert meg..

Det vondeste er hvis han er sammen med noen andre nå. Så han var pålogget inatt på tlf/chat, betyr at han kanskje avtalte med noen om og møtes. Mens han svarte ingenting på det jeg skrev. Kanskje jeg bare skal vente noen dager? Har en følelser av at jeg provoserer han når jeg sier jeg skal ha det som er mitt. Men jeg vil jo ha det tilbake. Vil og at han får det som er sitt, så jeg kan gå videre.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du med å lage drama? Skrive sinte meldinger og følge med om han er på chat eller ikke. Hva er formålet med det, bortsett fra å gjøre det verre for deg selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du med å lage drama? Skrive sinte meldinger og følge med om han er på chat eller ikke. Hva er formålet med det, bortsett fra å gjøre det verre for deg selv?

Jeg vet, var dumt. Men jeg ble så provosert når han ignorerer meg sånn. Nå får jeg iallefall ikke svar med det første tenker jeg...Hvordan nå få tilbake det som er mitt?

Huff, savner han oppi alt dette..

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen: jeg så han var pålogget på chat igjen inatt. Jeg skrev bare et punktum, for å se om det var liv i han ( han bruker å si at han ikke er pålogget når han er grønn ) Han var lenge grønn etterpå, men svarte ingenting og gikk av. Da skrev jeg at jeg skal ha tilbake det som er mitt, så han ble grønn igjen så han leser jo alt jeg skriver. Han var grønn ei stund, men logget seg av/ble usynlig , mulig han har blokkert meg.

Kjenner jeg blir utrolig sint på han. Han behandler meg respektløst. Kan jeg mld en kamerat av han å si at siden han aldri svarer, ber jeg han om å si til han at jeg må få tilbake det som er mitt. Jeg har og ting som er hans jeg vil at han skal hente. Hvis jeg ikke får det nå er jeg redd jeg aldri får det, men redd kameraten og vil ignorere meg siden de er nære kompiser..

Tenkte evt jeg kunne mld en kollega av han, men finner ikke tlfnr lenger. Jeg ønsker å vise at jeg mener alvor. Hvorfor svarer han ikke? Jeg ga han jo sist uke hans ting.



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: Foreslå en dato og si at hvis han ikke svarer deg og bekrefter datoen - eller kommer med en ny dato - så tar du kontakt med politiet for videre hjelp. At han har sinte meldinger fra deg som han kan vise politiet vil ikke forsvare at du ikke får tilbake tingene dine.

Utover det: Null kontakt. Slutt å stalke han på Facebook, slutt å gruble om chatten hans hele tiden og slutt å sende sinte meldinger.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: Foreslå en dato og si at hvis han ikke svarer deg og bekrefter datoen - eller kommer med en ny dato - så tar du kontakt med politiet for videre hjelp. At han har sinte meldinger fra deg som han kan vise politiet vil ikke forsvare at du ikke får tilbake tingene dine.

Utover det: Null kontakt. Slutt å stalke han på Facebook, slutt å gruble om chatten hans hele tiden og slutt å sende sinte meldinger.

Har skrevet og prøvde ringe han, men han satte den på opptatt ( evt har han blokkert meg ), han har og stengt meg av fra chat. Hvorfor gjør han dette? Kan jeg mld kameraten hans? Jeg når jo ikke han lenger..

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ring til kameraten, så han ikke får tid til å snakke med kompiesen i mellomtiden.

Hvis han setter seg helt på bakbena denne eksen din, så hør med politiet om de kan hjelpe. Det er jo tyveri dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til kameraten, så han ikke får tid til å snakke med kompiesen i mellomtiden.

Hvis han setter seg helt på bakbena denne eksen din, så hør med politiet om de kan hjelpe. Det er jo tyveri dette.

Takk for svar. Hvorfor gjør han dette? Han har jo fortsatt ting hos meg som jeg vet at han trenger. Ønsker virkelig ikke blande inn politiet...

Mulig han gjør det som en reaksjon på avvisningen min den kvelden han var hos meg, og evt at jeg skrev noen sinte mld i helga, men han må jo skjønne at han provoserer. Som om jeg bare er luft for han nå, når jeg så han chattet inatt med noen andre. Fikk jo bevist det jeg har nevnt mange ganger som han alltid nektet for. Han sa at han aldri var pålogget da jeg nevnte det tidligere, at den bare ble gønn uten at han var pålogget, men nå fikk jeg jo det bekreftet at han faktisk sitter og chatter med andre så seint, da er det ikke bare kompiser og "venninner" som han selv har sagt.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han regner vel med at du gir han tingene sine uten problemer om han kommer på døren din og ber om de. Da trenger han ikke stresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han regner vel med at du gir han tingene sine uten problemer om han kommer på døren din og ber om de. Da trenger han ikke stresse

Nei, kommer ikke til å gjøre det. Jeg ga han det sist da det var noe han forståelig nok måtte ha og siden han sa at han skulle gi meg det jeg spurte om, stolte jeg faktisk på det. Men nå ser jeg hvordan han virkelig er.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...