Gå til innhold

MGTOW - Men going their own way


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MGTOW= Menn som er ekle, ufyselige sjåvinister som ingen kvinner orker å ha kontakt med, så da gjemmer de seg bak en slags legitimerende bevegelse. Patetisk.



Anonymous poster hash: 60581...fa8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

MGTOW= Menn som er ekle, ufyselige sjåvinister som ingen kvinner orker å ha kontakt med, så da gjemmer de seg bak en slags legitimerende bevegelse. Patetisk.

Anonymous poster hash: 60581...fa8

 

 

Folk som rakker ned på andre er som regel usikker på seg selv og/eller misunnelig.

Anonymous poster hash: d16f0...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som rakker ned på andre er som regel usikker på seg selv og/eller misunnelig.

Anonymous poster hash: d16f0...d31

 

 

Feil. Prøv igjen.

Anonymous poster hash: 60581...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

MGTOW= Menn som er ekle, ufyselige sjåvinister som ingen kvinner orker å ha kontakt med, så da gjemmer de seg bak en slags legitimerende bevegelse. Patetisk.

Anonymous poster hash: 60581...fa8

 

 

og du er enten virkelighetsfjern eller et troll.

 

https://www.youtube.com/watch?v=R7NHMxx1ClQ Spekulasjon om et mulig fremtid for kvinner i et mgtow dominert samfunn. Lurer på om feminister er i stand til å se ferdig den videoen uten at det klikker for de.

Endret av Casper1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk. Et patetisk forsøk fra tapere på å rasjonalisere egen skjebne til å være noe å strebe etter. Å skylde egne svakheter på de fæle kvinnene. Det er en høyborg av rasjonalisering fra bitterpikker hvor de kan gjøre egne mangler om til en mening i stedet for. 



Anonymous poster hash: a4108...623
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle MGTOW kjøper seg, har sex eller unngår det å være med kvinner. Det er et bredt spekter av preferanser. For meg så høres det ut som du tenker ~ som WGTOW, ja.

Ok,så som en WGTOW hva er mitt neste steg? Legge ut monotme kjedelige videoer om hvordan menn daglig ødelegger verden? Skrive lange schizofrene innlegg om mannlig dominans?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg en WGTOW fordi jeg ikke holder på med menn jeg og? Fordi jeg er lei menn som mener de skal få alt mulig uten å gi noe tilbake?fordi jeg er lei kravstore menn med ølmage og måne som mener alle damer skal være perfekte og ikke bli eldre enn 25?

Dere har allerede prinsessesyndromet.

Anonymous poster hash: 4fdb6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere har allerede prinsessesyndromet.

Anonymous poster hash: 4fdb6...1f9

 

Hvem er "dere"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er "dere"?

Disse kvinnene: 

 

Fordi jeg er lei menn som mener de skal få alt mulig uten å gi noe tilbake?fordi jeg er lei kravstore menn med ølmage og måne som mener alle damer skal være perfekte og ikke bli eldre enn 25?

 

AB47

Anonymous poster hash: 4fdb6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,så som en WGTOW hva er mitt neste steg? Legge ut monotme kjedelige videoer om hvordan menn daglig ødelegger verden? Skrive lange schizofrene innlegg om mannlig dominans?

Det jeg tror er målene til WGTOW er bla å ta avstand fra feminisme, ekteskap og forhold generelt sånn som ting er for tiden, utvikle seg som uavhengig person og skape verdi for samfunnet.

WGTOW er basicly kvinner som deler MGTOW syn på ting.

Jeg har ikke så mye peiling på hvordan det står til med wgtow, for å være ærlig med deg. Det er mye relativt solid kritikk rettet mot de.

Endret av Casper1337
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse kvinnene: 

 

Fordi jeg er lei menn som mener de skal få alt mulig uten å gi noe tilbake?fordi jeg er lei kravstore menn med ølmage og måne som mener alle damer skal være perfekte og ikke bli eldre enn 25?

 

AB47

Anonymous poster hash: 4fdb6...1f9

 

Jeg har bare sett en kvinne som har skrevet det. Tror du det sitter en gruppe bak denne ABen som har skrevet det innlegget? Og hvordan får du "prinsessesyndromet" utfra det som blir skrevet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har allerede prinsessesyndromet. Anonymous poster hash: 4fdb6...1f9

Noen av oss ja, og nok av menn som har prinsesyndromet og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nok av menn som har prinsesyndromet og:)

 

Hvor?

Anonymous poster hash: d16f0...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor? Anonymous poster hash: d16f0...d31

"Hei. Jeg heter Karl-Erik. En hyggelig kar med en rund og go' mage og noen manglende hår på toppen av huet. Mine interesser er øl,fotball og grandis. Liker å ligge på sofaen og skulle gjerne hatt ei lita ei som kan varte meg opp og servere meg mat. Liker ikke å rydde,så derfor lukter det forjævlig hos meg,søker da ei som kan løpe etter meg å rydde det jeg kaster rundt omkring. Jeg betegner meg som "snill gutt"dvs at jeg ikke slår eller er utro, så det for a værra fornøyd med, trenger ikke no masete kvinnfolk som vil at jeg skal lette på ræva i ny og ne. Dusjer ikke så ofte, men det skal da ikke værra noe problem, jeg er jo en ekte go'gutt og snill som dagen er lang. Har noe alkoholmisbruk og spilleproblemer men detta får da værra greit, jeg er jo ikke utro. Du som skal bli min kvinne bær værra slank og fin og mellom 18-25. Helst så skal du ikke arbeide, men værra hjemme og varte opp meg. Arbeid er ikke bra for kvinnfolk, da blir dom ikke avhengi' av oss staute kara.

Ikke forvent noe fra meg, så lenge du får legga i senga og får tak over haue så får du værra fornøyd"

-hilsen en norsk staut kar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du er enten virkelighetsfjern eller et troll.

 

https://www.youtube.com/watch?v=R7NHMxx1ClQ Spekulasjon om et mulig fremtid for kvinner i et mgtow dominert samfunn. Lurer på om feminister er i stand til å se ferdig den videoen uten at det klikker for de.

 

Jeg er ikke verken virkelighetsfjern, troll eller feminist, men denne såkalte MGTOW-bevegelsen er jo latterlig. Hvis noen av dere stakkarene som ikke lykkes hos damene vil gå deres egen vei, så værsågod, ingen bryr seg. Det er jo ikke noe tap for noen. Blir bare patetisk å opprette en tråd om at "man går sin egen vei". Virker nesten som du ønsker at damene skal skrike ut et unisont: "Å, nei, ikke gå din egen vei, pliiiiis, livet mister sin mening uten deg". 

Anonymous poster hash: 60581...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Hei. Jeg heter Karl-Erik. En hyggelig kar med en rund og go' mage og noen manglende hår på toppen av huet. Mine interesser er øl,fotball og grandis. Liker å ligge på sofaen og skulle gjerne hatt ei lita ei som kan varte meg opp og servere meg mat. Liker ikke å rydde,så derfor lukter det forjævlig hos meg,søker da ei som kan løpe etter meg å rydde det jeg kaster rundt omkring. Jeg betegner meg som "snill gutt"dvs at jeg ikke slår eller er utro, så det for a værra fornøyd med, trenger ikke no masete kvinnfolk som vil at jeg skal lette på ræva i ny og ne. Dusjer ikke så ofte, men det skal da ikke værra noe problem, jeg er jo en ekte go'gutt og snill som dagen er lang. Har noe alkoholmisbruk og spilleproblemer men detta får da værra greit, jeg er jo ikke utro. Du som skal bli min kvinne bær værra slank og fin og mellom 18-25. Helst så skal du ikke arbeide, men værra hjemme og varte opp meg. Arbeid er ikke bra for kvinnfolk, da blir dom ikke avhengi' av oss staute kara.

Ikke forvent noe fra meg, så lenge du får legga i senga og får tak over haue så får du værra fornøyd"

-hilsen en norsk staut kar.

 

Dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ikke verken virkelighetsfjern, troll eller feminist, men denne såkalte MGTOW-bevegelsen er jo latterlig. Hvis noen av dere stakkarene som ikke lykkes hos damene vil gå deres egen vei, så værsågod, ingen bryr seg. Det er jo ikke noe tap for noen. Blir bare patetisk å opprette en tråd om at "man går sin egen vei". Virker nesten som du ønsker at damene skal skrike ut et unisont: "Å, nei, ikke gå din egen vei, pliiiiis, livet mister sin mening uten deg". 

Anonymous poster hash: 60581...fa8

 

Om menn krever en mye høyre lønn for arbeid innen transport og bygg, bryr du deg like lite da?

Det handler ikke om at vi vil at noen skal skrike etter oss, mange menn trives ikke i dagens feminazistiske likestillings himmelhelvete og velger å beskytte seg mot skillsmissene og følgene av slike brudd ved å unngå forhold.

ta en kikk på disse statistikkene,

http://pasteboard.co/2ipETMtc.png

Selvmord er blitt den vanligste årsaken til dødsfall for menn i alderen 15-50 og mesteparten er i forbindelse med brudd. I tillegg til disse tallene så er det mørketall i form av overdoser og dødsfall som ser ut som ulykker.

Dette er stygge og høye tall og MGTOW er en direkte reaksjon på utviklingen.

 

"Hei. Jeg heter Karl-Erik. En hyggelig kar med en rund og go' mage og noen manglende hår på toppen av huet. Mine interesser er øl,fotball og grandis. Liker å ligge på sofaen og skulle gjerne hatt ei lita ei som kan varte meg opp og servere meg mat. Liker ikke å rydde,så derfor lukter det forjævlig hos meg,søker da ei som kan løpe etter meg å rydde det jeg kaster rundt omkring. Jeg betegner meg som "snill gutt"dvs at jeg ikke slår eller er utro, så det for a værra fornøyd med, trenger ikke no masete kvinnfolk som vil at jeg skal lette på ræva i ny og ne. Dusjer ikke så ofte, men det skal da ikke værra noe problem, jeg er jo en ekte go'gutt og snill som dagen er lang. Har noe alkoholmisbruk og spilleproblemer men detta får da værra greit, jeg er jo ikke utro. Du som skal bli min kvinne bær værra slank og fin og mellom 18-25. Helst så skal du ikke arbeide, men værra hjemme og varte opp meg. Arbeid er ikke bra for kvinnfolk, da blir dom ikke avhengi' av oss staute kara.

Ikke forvent noe fra meg, så lenge du får legga i senga og får tak over haue så får du værra fornøyd"

-hilsen en norsk staut kar.

Det var morsomt å lese:)Det du beskrev er jo ~ det laveste SMV (sexual market value) av menn som finnes. Ut ifra det du skrev så vil jeg heller ikke ha noe med den karen å gjøre.

Endret av Casper1337
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn krever en mye høyre lønn for arbeid innen transport og bygg, bryr du deg like lite da?

Det handler ikke om at vi vil at noen skal skrike etter oss, mange menn trives ikke i dagens feminazistiske likestillings himmelhelvete og velger å beskytte seg mot skillsmissene og følgene av slike brudd ved å unngå forhold.

ta en kikk på disse statistikkene,

http://pasteboard.co/2ipETMtc.png

Selvmord er blitt den vanligste årsaken til dødsfall for menn i alderen 15-50 og mesteparten er i forbindelse med brudd. I tillegg til disse tallene så er det mørketall i form av overdoser og dødsfall som ser ut som ulykker.

Dette er stygge og høye tall og MGTOW er en direkte reaksjon på utviklingen.

 

Det var morsomt å lese:)Det du beskrev er jo ~ det laveste SMV (sexual market value) av menn som finnes. Ut ifra det du skrev så vil jeg heller ikke ha noe med den karen å gjøre.

 

Bare en rettelse, flere kvinner prøver å ta selvmord enn menn. Vi er bare ræva på det. Menn velger mere aggressive metoder.

Anonymous poster hash: f0806...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare en rettelse, flere kvinner prøver å ta selvmord enn menn. Vi er bare ræva på det. Menn velger mere aggressive metoder.

Anonymous poster hash: f0806...5b6

 

 

Det er en standard forklaring at menn er mer voldelige i sin utøvelse

Det stemmer at kvinner prøver flere ganger men det forklarer neppe hvorfor det er flere menn som dør. Om ei dame er "ræva på det" så vil man tro at om hun fikk nok forsøk så ville ting jevnet seg ut. Eller foreslår du at etter gjentatte mislykkede forsøk blir damen kvitt sine plager og bestemmer seg for å droppe det? Da stiller jeg spørsmål om hvorvidt hun var bestemt på å ende livet sitt. Det er jo tydeligvis noen kvinner som får det til så den forklaringen er ikke gyldig, for det at kvinner ikke greier å ta sitt liv kjøper jeg ikke. Det handler heller om at det er forskjellige årsaker til selvmordene og dermed varierende grad av gjennomførelse.  

Selvmordstallene for kvinner stiger også når de passerer 40 og det er ingen slik trend for menn, noe som igjen tyder på at ting er mer komplisert enn at de er ræva på selvmord. Jeg kunne gått inn på det men det får dere finne ut av selv.

Jeg håper også virkelig at du ikke antar at det er lettere for menn å ta sitt liv.

Endret av Casper1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...