Gå til innhold

MGTOW - Men going their own way


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og du er enten virkelighetsfjern eller et troll.

 

https://www.youtube.com/watch?v=R7NHMxx1ClQ Spekulasjon om et mulig fremtid for kvinner i et mgtow dominert samfunn. Lurer på om feminister er i stand til å se ferdig den videoen uten at det klikker for de.

:ler:

Hadde det ikke vært for at jeg har fniset litt underveis, så hadde jeg sannsynligvis sovnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hei. Jeg heter Karl-Erik. En hyggelig kar med en rund og go' mage og noen manglende hår på toppen av huet. Mine interesser er øl,fotball og grandis. Liker å ligge på sofaen og skulle gjerne hatt ei lita ei som kan varte meg opp og servere meg mat. Liker ikke å rydde,så derfor lukter det forjævlig hos meg,søker da ei som kan løpe etter meg å rydde det jeg kaster rundt omkring. Jeg betegner meg som "snill gutt"dvs at jeg ikke slår eller er utro, så det for a værra fornøyd med, trenger ikke no masete kvinnfolk som vil at jeg skal lette på ræva i ny og ne. Dusjer ikke så ofte, men det skal da ikke værra noe problem, jeg er jo en ekte go'gutt og snill som dagen er lang. Har noe alkoholmisbruk og spilleproblemer men detta får da værra greit, jeg er jo ikke utro. Du som skal bli min kvinne bær værra slank og fin og mellom 18-25. Helst så skal du ikke arbeide, men værra hjemme og varte opp meg. Arbeid er ikke bra for kvinnfolk, da blir dom ikke avhengi' av oss staute kara.

Ikke forvent noe fra meg, så lenge du får legga i senga og får tak over haue så får du værra fornøyd"

-hilsen en norsk staut kar.

 

Er du en forfatter? Siden du er så god til å dikte opp ting. Eller er du bare en lystløgner?

Anonymous poster hash: d16f0...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en forfatter? Siden du er så god til å dikte opp ting. Eller er du bare en lystløgner? Anonymous poster hash: d16f0...d31

Tror nok det er mange menn som er litt sånn,kanskje ikke fullt ut som jeg skisserer, men som gjerne krever ganske mye mer enn de kan tilby. Ofte man hører "jeg er en snill mann"og derfor ikke forstår at de ikke får seg dame. Ja jøss, du er snill?hva forventer du?en medalje?det skulle bare mangle at man er snill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er mange menn som er litt sånn

 

Dine holdninger til menn er rimelig horribelt hatefulle Christiania_Oslo

Anonymous poster hash: d16f0...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine holdninger til menn er rimelig horribelt hatefulle Christiania_Oslo Anonymous poster hash: d16f0...d31

Nei den er ikke det. Har gode mannlige kollegaer og kjærestene til venninene mine er fantastisk flotte menn. Jeg bare angriper og setter fokus på at det finnes en god del der ute som ikke er så flotte selvom de kanskje tror det selv. Min ene sjef feks er en mann på 45+,veldig overvektig,stygg som faen etc og allikavel driver han å egler seg innpå alle yngre kvinner og snakker høyt om "deilige"kvinner og nedsettende om kvinner som ikke er superperfekte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke det. Har gode mannlige kollegaer og kjærestene til venninene mine er fantastisk flotte menn. Jeg bare angriper og setter fokus på at det finnes en god del der ute som ikke er så flotte selvom de kanskje tror det selv. Min ene sjef feks er en mann på 45+,veldig overvektig,stygg som faen etc og allikavel driver han å egler seg innpå alle yngre kvinner og snakker høyt om "deilige"kvinner og nedsettende om kvinner som ikke er superperfekte,

 

Hva har det med mgtow å gjøre? Menn har en god grunn til å gå sin egen vei, i motsetning til kvinner. For det er menn som blir brukt og utnyttet i en gynosentrisk verden som favoriserer kvinner og barn over dem selv.  Det er ikke feite menn som er lei av å ikke få en gratis vaskehjelp, som om det noen gang har vært et reelt scenario.  Det er menn som er lei av å finne seg i å måtte betale barnebidrag for kvinner som mer eller mindre tar seg til rette og lurer på seg en graviditet, det er menn som er lei av å bruke livet sitt på kvinner som gneller og syter og trenger hjelp og støtte hver gang livet er litt tøft, det er menn som er lei av å se at kvinner initierer nesten  alt av skilsmisser. Det er menn som har våknet opp og sett at kvinner har en særdeles dehumanisert holdning til menn og at relasjonene og mellom menn og kvinner kan oppsummers i noe så enkelt som at det er sex i bytte mot ressurser og besyttelse, spesielt fra kvinners side, selv om vi må late som om det er noe dypere for at kvinner skal gidde det. Det er jo galskap når man ser objektivt på det, og derfor velger mange menn å bryte ut. Hva faen skal kvinner bryte ut for? At menn ikke gidder å dra på dates ofte nok? Du har ikke skjønt mye.

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har det med mgtow å gjøre? Menn har en god grunn til å gå sin egen vei, i motsetning til kvinner. For det er menn som blir brukt og utnyttet i en gynosentrisk verden som favoriserer kvinner og barn over dem selv.  Det er ikke feite menn som er lei av å ikke få en gratis vaskehjelp, som om det noen gang har vært et reelt scenario.  Det er menn som er lei av å finne seg i å måtte betale barnebidrag for kvinner som mer eller mindre tar seg til rette og lurer på seg en graviditet, det er menn som er lei av å bruke livet sitt på kvinner som gneller og syter og trenger hjelp og støtte hver gang livet er litt tøft, det er menn som er lei av å se at kvinner initierer nesten  alt av skilsmisser. Det er menn som har våknet opp og sett at kvinner har en særdeles dehumanisert holdning til menn og at relasjonene og mellom menn og kvinner kan oppsummers i noe så enkelt som at det er sex i bytte mot ressurser og besyttelse, spesielt fra kvinners side, selv om vi må late som om det er noe dypere for at kvinner skal gidde det. Det er jo galskap når man ser objektivt på det, og derfor velger mange menn å bryte ut. Hva faen skal kvinner bryte ut for? At menn ikke gidder å dra på dates ofte nok? Du har ikke skjønt mye. Anonymous poster hash: 6f903...e0c

Hvorfor velger du sånne kvinner da? Har du tenkt over at du kanskje bør gå etter annerledes kvinner? Mener du virkelig at et forhold er bytte mellom sex og beskyttelse/ressurser? Hvorfor det?finnes det virkelig kvinner i 2015 som trenger en manns ressurser? Jeg kunne forstått eksempelet om du snakket om kvinner i fattige land som "trenger ressurser"men ikke i Norge der de fleste kvinner har jobb. Du mener kanskje golddigger? Hvorfor går du etter golddiggers?

Det finnes tusenvis av kvinner som ikke er "sånn"ok, det er bare det at du ignorerer vel dem du i din lille mgtow verden, du ser det du vil se gjør du ikke?

Det finnes nok kvinner som er lei av å måtte mase på mannen fordi han aldri gjør noe, det finnes kvinner som tilslutt ser seg nødt til å ta skilsmisse fordi de lever i et uverdig forhold. Det finnes kvinner som blir banket opp og må leve under trusler hver dag. Det finnes kvinner som er lei av menn ser på dem som et puleobjekt og som later som om de bryr seg om dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger du sånne kvinner da? Har du tenkt over at du kanskje bør gå etter annerledes kvinner? Mener du virkelig at et forhold er bytte mellom sex og beskyttelse/ressurser? Hvorfor det?finnes det virkelig kvinner i 2015 som trenger en manns ressurser? Jeg kunne forstått eksempelet om du snakket om kvinner i fattige land som "trenger ressurser"men ikke i Norge der de fleste kvinner har jobb. Du mener kanskje golddigger? Hvorfor går du etter golddiggers?

Det finnes tusenvis av kvinner som ikke er "sånn"ok, det er bare det at du ignorerer vel dem du i din lille mgtow verden, du ser det du vil se gjør du ikke?

Det finnes nok kvinner som er lei av å måtte mase på mannen fordi han aldri gjør noe, det finnes kvinner som tilslutt ser seg nødt til å ta skilsmisse fordi de lever i et uverdig forhold. Det finnes kvinner som blir banket opp og må leve under trusler hver dag. Det finnes kvinner som er lei av menn ser på dem som et puleobjekt og som later som om de bryr seg om dem.

 

Nei, det finnes ikke tusenvis av kvinner som ikke er sånn. Det finnes knapt noen. Selv om verden er forandret så er det ikke sånn at kvinners instinkter har forandret seg. De tiltrekkes menn som har en viss adferd, som er destruktivt for mennene selv.Menn som har egenskaper som passer kvinners agenda, enten disse kvinnene ønsker å stifte familie eller vil ha en beskytter når de er på byen. Det kommer aldri til å eksistere menn som kan leve livet og ha det fint uten og samtidig være uinteressant for kvinner.Man må alltids investere i kvinner for at kvinner skal gidde, og det er det ingen grunn til. Kvinner flest sympatiserer også i mye høyere grad med seg selv, og støtter ofte opp om at det er diskriminerende mot kvinner at de ikke er mer representert blant toppledere, mens de skylder på guttene selv for å gjøre det dårlig på skolen. Voksne kvinner skal få mer tilrrettelegging og hjelp enn guttebarn med andre ord. Sånn gidder rett og slett ikke en stor andel menn lenger. Problemene med kvinner er større enn at vi ikke blir enige om hva et godt forhold er. De er så store at vi må tilpasse oss dem på andre arenaer også, der kvinner fortsetter å se på oss som noe som skal imøtekomme deres behov og øsnker på bekostning av våre egne. Det er en grunn til at kvinner føler seg berettiget til å trakassere og intervjue menn på bussen om hvor bred beinstilling de sitter med, samtidig  som de hyler om seksuel trakassering så fort en kollega har feil toneleie når han hilser på henne. bare gi faen i bortforklaringer, i er så fettlei av dere.

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finnes ikke tusenvis av kvinner som ikke er sånn. Det finnes knapt noen. Selv om verden er forandret så er det ikke sånn at kvinners instinkter har forandret seg. De tiltrekkes menn som har en viss adferd, som er destruktivt for mennene selv.Menn som har egenskaper som passer kvinners agenda, enten disse kvinnene ønsker å stifte familie eller vil ha en beskytter når de er på byen. Det kommer aldri til å eksistere menn som kan leve livet og ha det fint uten og samtidig være uinteressant for kvinner.Man må alltids investere i kvinner for at kvinner skal gidde, og det er det ingen grunn til. Kvinner flest sympatiserer også i mye høyere grad med seg selv, og støtter ofte opp om at det er diskriminerende mot kvinner at de ikke er mer representert blant toppledere, mens de skylder på guttene selv for å gjøre det dårlig på skolen. Voksne kvinner skal få mer tilrrettelegging og hjelp enn guttebarn med andre ord. Sånn gidder rett og slett ikke en stor andel menn lenger. Problemene med kvinner er større enn at vi ikke blir enige om hva et godt forhold er. De er så store at vi må tilpasse oss dem på andre arenaer også, der kvinner fortsetter å se på oss som noe som skal imøtekomme deres behov og øsnker på bekostning av våre egne. Det er en grunn til at kvinner føler seg berettiget til å trakassere og intervjue menn på bussen om hvor bred beinstilling de sitter med, samtidig  som de hyler om seksuel trakassering så fort en kollega har feil toneleie når han hilser på henne. bare gi faen i bortforklaringer, i er så fettlei av dere. Anonymous poster hash: 6f903...e0c

Ja,kvinner er kvinner verst er det ikke hva det kalles? Jeg tror fortsatt at du velger feil kvinner og du har et dårlig syn på kvinner generelt når du hevder at det finnes kun et fåtall kvinner som er "gode",for dette er meget meget feil.

Jeg også er drittlei kvinner som krever ditt og datt av partner uten å kunne tilby halvparten av det samme selv,det kalles hyklere og/eller golddiggere, men tro meg når jeg sier at kvinner ikke er en gruppe som er helt like. Det blir som å si at alle kvinner elsker å se reality og shoppe sko når man vet at det er mange som hater det samme.

Såklart bør man investere i et forhold,men du velger selv hvor mye og hvem du investerer i. Hvorfor bli sammen med noen som krever masse gaver og skit? Hvorfor ikke finne kvinner som kan betale for seg selv?mange kvinner er ekstreme på det der og stalker kjæresten. Skal ha laaaange samtaler på tlf og klikker i vinkel bare en dame går forbi dem, men hvorfor støtter dere opp om den holdningen da?hvorfor ikke sette ned foten for kjerringa og si at nå oppfører du deg urimelig? Er det lettere å ta halen mellom beina og innvendig sutre deg ihjel for at du lar henne oppføre seg slik?

Man skaper på en måte sin egen virkelighet vet du, da eksen min var utro så droppa jeg han på dagen, ergo så skapte jeg et bedre liv for meg selv. Hva om jeg hadde blitt og han var utro igjen?jo da kan jeg vel takke meg selv,fordi jeg valgte å bli hos en som er utro,jeg skapte meg den virkeligheten.

Jeg tror at enten så får du være MGTOW eller så får du søke etter kvinner som ikke oppfører seg som dramakjerringer med enormt bekreftelsesbehov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer jeg litt på hva menn egentlig vil med kvinner.en der kan pule på i ny og ne men gjd forby,ikke stift familie?en som kan varte deg opp mens du ligger der på sofaen?

Jeg har levd i sølibat nå en god stund,dater ingen heller og fyker ikke på ONS.først var det pga 2 utroskap og hovedsakelig psykisk vold,men så ble det nare sånn at jeg fortsatte å være singel. Jeg tok noen runder med meg selv slik dy også har gjort og tenkte "hva om jeg opplever drit enda en gang?hva om neste mann også er utro?"så jegkonklyderte med at det er greit å holde seg for seg selv. Allikavel så går jeg ikke rundt og mener at alle menn er utro drittsekker som driver psykisk trakassering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,kvinner er kvinner verst er det ikke hva det kalles? Jeg tror fortsatt at du velger feil kvinner og du har et dårlig syn på kvinner generelt når du hevder at det finnes kun et fåtall kvinner som er "gode",for dette er meget meget feil.

Jeg også er drittlei kvinner som krever ditt og datt av partner uten å kunne tilby halvparten av det samme selv,det kalles hyklere og/eller golddiggere, men tro meg når jeg sier at kvinner ikke er en gruppe som er helt like. Det blir som å si at alle kvinner elsker å se reality og shoppe sko når man vet at det er mange som hater det samme.

Såklart bør man investere i et forhold,men du velger selv hvor mye og hvem du investerer i. Hvorfor bli sammen med noen som krever masse gaver og skit? Hvorfor ikke finne kvinner som kan betale for seg selv?mange kvinner er ekstreme på det der og stalker kjæresten. Skal ha laaaange samtaler på tlf og klikker i vinkel bare en dame går forbi dem, men hvorfor støtter dere opp om den holdningen da?hvorfor ikke sette ned foten for kjerringa og si at nå oppfører du deg urimelig? Er det lettere å ta halen mellom beina og innvendig sutre deg ihjel for at du lar henne oppføre seg slik?

Man skaper på en måte sin egen virkelighet vet du, da eksen min var utro så droppa jeg han på dagen, ergo så skapte jeg et bedre liv for meg selv. Hva om jeg hadde blitt og han var utro igjen?jo da kan jeg vel takke meg selv,fordi jeg valgte å bli hos en som er utro,jeg skapte meg den virkeligheten.

Jeg tror at enten så får du være MGTOW eller så får du søke etter kvinner som ikke oppfører seg som dramakjerringer med enormt bekreftelsesbehov:)

 

Du klarer ikke engang å skjønne hva jeg snakker om, for problemene er større enn urimelige og kravstore kvinnfolk på sjekkearenaene. Problemene er kvinner og den mye samfunnsinnflytelsen de har, og hvordan de stadig prøver å vri seg unna hvor skadelige de oppfører seg ved å skylde på oss. "hvorfor gidder dere da, hvorfor aksepterer dere det da"? Det er da vel nettopp det vi ikke gjør din smartass, det er derfor vi går mgtow. Og selv når vi gjør det så forfølger problemene oss. På treningsstudio er det etterhvert blitt umulig å kunne gjøre enkelte øvelser eller ha en viss type stimulerende atmosfære fordi kvinner ikke er komfortabel med bråk, svette og støy. Skoler tilpasser seg kvinnelig behov med åpne landskap og gruppearbeid. Alle fellesarener mellom menn og kvinner sørger for å tilpasses seg kvinner først og fremst, så må menn bare finne seg i det. Menn har heller ikke lov til å lage sine egne arenaer før noen skriker om gutteklubb og diskriminering, samtidig som om kvinner stadig former sine egne arenaer, får sine egne arenaer (dette forumet for eks) eller gjør fellesarenaer fullstendig kvinnedominerte. Selv mra domineres jo av kvinner. lol. Og mgtow er motvekten til dette. Mgtow vil bare vekk fra dere, få leve i fred å få være menn uten innflytelse fra dere. vi vil ikke ha noe med dere å gjøre enkelt og greit

 

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer jeg litt på hva menn egentlig vil med kvinner.en der kan pule på i ny og ne men gjd forby,ikke stift familie?en som kan varte deg opp mens du ligger der på sofaen?

 

 

NEI VI VIL IKKE HA NOE MED DERE Å GJØRE OVERHODE. ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ? VI VIL BARE VÆRE MENN, VÆRE I FRED Å SLIPPE DERE. SÅ KAN DET VÆRE AT VI I BLANT VIL HA OSS ET ONS MEN ALDRI NOE MER.

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI VI VIL IKKE HA NOE MED DERE Å GJØRE OVERHODE. ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ? VI VIL BARE VÆRE MENN, VÆRE I FRED Å SLIPPE DERE. SÅ KAN DET VÆRE AT VI I BLANT VIL HA OSS ET ONS MEN ALDRI NOE MER. Anonymous poster hash: 6f903...e0c

Ja jøss. Man logic 1 on 1.

Vi vil ikke ha noe med dere å gjøre men kan gjerne pule dere i ny og ne for det er det eneste dere er godt for imens vi menn er jo rene helligdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss. Man logic 1 on 1.

Vi vil ikke ha noe med dere å gjøre men kan gjerne pule dere i ny og ne for det er det eneste dere er godt for imens vi menn er jo rene helligdommen.

 

Jeg sa at ja, vi vil ikke ha noe med dere å gjøre med unntak av ons dere selv eventuelt vil være med på. Det er helt logisk. At du har problemer med det viser jo bare problematikken med dere. At dere krever og forventer at vi skal legge livene våre opp etter deres egne forpliktelsesønsker, når vi faktisk ikke vil det. Vi vil ikke ha kvinner i livene våre, er det så vanskelig å forstå? vi vil ikke forholde oss til mensenuker, snakke om følelser, pleie forhold, krangle om unger osv. vi vil bare eksistere å leve livene våre uforpliktet, uten kvinnelig innflytelse. om det betyr sølibat resten av livet er det også greit, men noen av oss sier ikke nei takk til et ons om det blir mulig. det er det eneste mgtow er.

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at ja, vi vil ikke ha noe med dere å gjøre med unntak av ons dere selv eventuelt vil være med på. Det er helt logisk. At du har problemer med det viser jo bare problematikken med dere. At dere krever og forventer at vi skal legge livene våre opp etter deres egne forpliktelsesønsker, når vi faktisk ikke vil det. Vi vil ikke ha kvinner i livene våre, er det så vanskelig å forstå? vi vil ikke forholde oss til mensenuker, snakke om følelser, pleie forhold, krangle om unger osv. vi vil bare eksistere å leve livene våre uforpliktet, uten kvinnelig innflytelse. om det betyr sølibat resten av livet er det også greit, men noen av oss sier ikke nei takk til et ons om det blir mulig. det er det eneste mgtow er. Anonymous poster hash: 6f903...e0c

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

NEI VI VIL IKKE HA NOE MED DERE Å GJØRE OVERHODE. ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ? VI VIL BARE VÆRE MENN, VÆRE I FRED Å SLIPPE DERE. SÅ KAN DET VÆRE AT VI I BLANT VIL HA OSS ET ONS MEN ALDRI NOE MER.

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

 

 

Å. Herre. Gud.

Les innlegget ditt en gang til, og se om du klarer å finne verdens største selvmotsigelse :klaske:

Anonymous poster hash: 60581...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du klarer ikke engang å skjønne hva jeg snakker om, for problemene er større enn urimelige og kravstore kvinnfolk på sjekkearenaene. Problemene er kvinner og den mye samfunnsinnflytelsen de har, og hvordan de stadig prøver å vri seg unna hvor skadelige de oppfører seg ved å skylde på oss. "hvorfor gidder dere da, hvorfor aksepterer dere det da"? Det er da vel nettopp det vi ikke gjør din smartass, det er derfor vi går mgtow. Og selv når vi gjør det så forfølger problemene oss. På treningsstudio er det etterhvert blitt umulig å kunne gjøre enkelte øvelser eller ha en viss type stimulerende atmosfære fordi kvinner ikke er komfortabel med bråk, svette og støy. Skoler tilpasser seg kvinnelig behov med åpne landskap og gruppearbeid. Alle fellesarener mellom menn og kvinner sørger for å tilpasses seg kvinner først og fremst, så må menn bare finne seg i det. Menn har heller ikke lov til å lage sine egne arenaer før noen skriker om gutteklubb og diskriminering, samtidig som om kvinner stadig former sine egne arenaer, får sine egne arenaer (dette forumet for eks) eller gjør fellesarenaer fullstendig kvinnedominerte. Selv mra domineres jo av kvinner. lol. Og mgtow er motvekten til dette. Mgtow vil bare vekk fra dere, få leve i fred å få være menn uten innflytelse fra dere. vi vil ikke ha noe med dere å gjøre enkelt og greit

 

Anonymous poster hash: 6f903...e0c

 

 

Menn står fritt til å gjøre det samme. Men de er som regel ikke interesserte. Sannsynligvis kommer kvinnearenaer til å fases ut dess mindre jenter og kvinne som oppplever å bli behandlet annerledes. Eneste er at det er vanskelig å legge ned, for eks, et forum som dette da aktiviteten er høy. Noe som er grunnen til at jeg er her, ikke fordi det er et kvinneforum. Prøvde diskusjon en stund, men det var mer rotete og mindre aktivitet.

 

Der er for øvrig klubber i Norge der det bare er menn tillatt. Der er religiøse grupper for eks. Det er ikke i mange andre tilfeller menn føler for å skape grupper.

 

Det du skriver her høres ut som en oppramsing av noe du har hørt fra andre, tbh. Det høres ut som setningene som går på repeat hver gang du åpner en youtubevideo.

 

For eks På treningsstudio er det etterhvert blitt umulig å kunne gjøre enkelte øvelser eller ha en viss type stimulerende atmosfære fordi kvinner ikke er komfortabel med bråk, svette og støy.

 

Har du virkelig opplevd dette? Hva baserer du dette utsagnet på?

 

Alle fellesarener mellom menn og kvinner sørger for å tilpasses seg kvinner først og fremst, så må menn bare finne seg i det.

 

På hvilken måte?

 

Problemene er kvinner og den mye samfunnsinnflytelsen de har, og

 

Hvilken samfunnsinnflytelse? Mener du at den er sterkere enn mannens?

 

hvordan de stadig prøver å vri seg unna hvor skadelige de oppfører seg ved å skylde på oss.

 

Eksempel?

 

Menn har heller ikke lov til å lage sine egne arenaer før noen skriker om gutteklubb og diskriminering

 

Eksempel?

 

----------

 

Man må også skille mellom at der fins både kvinner og menn med personlighetsforstyrrelser, mental retardasjon, psykiske problemer osv som skriker høyest. Om en dame med disse typer problem går ut i media og klager over noe hinsides, så representerer ikke det kvinner som gruppe. Akkurat slik Breivik ikke representerer menn flest.

Anonymous poster hash: 60b5d...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at idiotene samler seg i en forening. Håper de har kjøpt t-skjorta og bærer den flittig.



Anonymous poster hash: a5edc...c2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...