Gå til innhold

Han har ligget med en stygg jente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir rent sliten av alle super-diplomatiske og korrekte svar her inne fra moralens voktere. "Vi er alle fantastiske og pene mennesker på hver vår måte..." blabla.. Spar meg, Alle har sin smak, men noen er rett og slett penere/styggere enn andre. Det er den harde realiteten.

Forstår godt hva du mener TS, men syns du skal drite litt i det. Jeg har selv et par tilfeller i grisefylla der nøden har vært på størrelsen med ølbrillene og de utroligste ting har virket som en god idè på tidspunktet.

Det betyr ikke at jeg generelt ikke har hatt noen grenser eller standarder for hvem jeg hopper til køys med.

Når det kommer til seriøse forhold er standarden skyhøy, for elskerinner er den ganske høy, for ONS er den middels høy, og noen få ganger får man rett og slett en hjerneblødning som går mot alle standarder man ellers har. Som med alt annet i livet kan man av og til gå på en skikkelig smell.

Syns ett eneste tilfelle er litt tynt grunnlag å forandre syn om hele fyren på. La tvilen komme til gode og for begges del slutt å grav i fortiden hvis du takler såpass dårlig det som kan komme frem.



Anonymous poster hash: db493...10a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt poeng, men kanskje den her damen som TS mener er stygg hadde andre kvaliteter som drog den her fyren inn?

Det var det som var poenget mitt ja. Selv om hun kanskje hadde verdens beste personlghet så var hun utseendemessig så stygg at hun ikke burde hatt lov til å vise seg i lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg synes det er ekkelt å tenke på at han har ligget med en stygg jente før meg, så har jeg et stygt indre? Tror du hadde følt det samme om typen din viste seg å ha ligget med en ekkel jente.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Enkelt og greit JA! Måten du skriver dette innlegget ditt på, beviser akkurat det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde opplevd det samme som TS så er det godt mulig jeg hadde kjent på noen av de samme følelsene som hun gjør. Men å skrive det på et forum ville jeg aldri gjort. For jeg ville skammet meg over å sette meg selv såpass mye høyere enn en annen utseendemessig, skammet meg over å snakke så nedsettende om en annens utseende, insinuere at vedkommende ikke er verdig å ha sex med en gjennomsnittlig fyr. Selv om ikke den aktuelle jenta vet at det er henne som er omtalt, så er det mange lesere på dette forumet som vil kunne føle seg truffet, at det kunne ha vært dem. Og det er så klart sårende for disse. Det er jo en jente som har laget et innlegg i tråden om at hun føler seg truffet.

Så jeg ville helt klart holdt det for meg selv, evt. snakket med en god venninne om det.



Anonymous poster hash: 37156...a1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det som var poenget mitt ja. Selv om hun kanskje hadde verdens beste personlghet så var hun utseendemessig så stygg at hun ikke burde hatt lov til å vise seg i lyset.

Vel, vel, den her fyren som TS klaget på, han ikke bare såg på henne, han tok på henne også, + at han stakk kuken sin inn i henne. Jeg regner med han nøt hvert sekund av seansen. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest hele tråden

TS, det der vokser du av deg. Det skjer oss alle at vi ligger med såkalt stygge mennesker og man kan ta seg i å lure på i hva i all verden tenkte han på?! Men sånt skjer, ikke tenk så mye på det.

Eksen min lå med ei som regelrett så ut som ei hjemmelaga fiskekake i ansiktet (hoven, flekkete og knudrete), og han viste meg bilde av ho. Skjønner du sa han, har du sett noe så fælt, å henne lå jeg med!!?? Ikke var hun trivelig heller. Jeg lo meg omtrent halvt ihjel av han. Han var drita og desperat da han dro henne med hjem. Skit skjer.



Anonymous poster hash: b703d...fa3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel, den her fyren som TS klaget på, han ikke bare såg på henne, han tok på henne også, + at han stakk kuken sin inn i henne. Jeg regner med han nøt hvert sekund av seansen. :fnise:

Han beskrev det som en klein fylleseanse som neppe hun andre nøt heller.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beskrev det som en klein fylleseanse som neppe hun andre nøt heller.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Vel, det er jo verst for dem da. DEt gjør jo intet for oss andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han beskrev det som en klein fylleseanse som neppe hun andre nøt heller.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Hva slags dott er det som beskriver tidligere seksuelle erfaringer og ONS med kjæresten uansett? Veldig respektløst over partneren. Og en ser hvordan det ender med bare av å lese tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juggler

Hva slags dott er det som beskriver tidligere seksuelle erfaringer og ONS med kjæresten uansett? Veldig respektløst over partneren. Og en ser hvordan det ender med bare av å lese tråden.

Enig. Ingenting godt kommer av å snakke om tidligere intime forhold.

Når det kommer til tema.. Hvor mange kvinner, finner en mann med en attraktiv partner mer attraktiv enn en mann med en mindre attraktiv partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til hets TS skulle få her da! Litt av en skinnhellig gjeng her på kåge, som aldri synes at noen er stygg eller sagt på en finere måte, mindre pen.

Vet av mange stygge mennesker jeg, ser et og annet eksemplaret nesten daglig.

Og før dere skinnhellige får hjertestans, så kan man faktisk være stygg selv om man er tynn også. jeg mener ikke at det er bare feite mennesker som ser dårlig ut.



Anonymous poster hash: 899a5...5c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til hets TS skulle få her da! Litt av en skinnhellig gjeng her på kåge, som aldri synes at noen er stygg eller sagt på en finere måte, mindre pen.

Vet av mange stygge mennesker jeg, ser et og annet eksemplaret nesten daglig.

Og før dere skinnhellige får hjertestans, så kan man faktisk være stygg selv om man er tynn også. jeg mener ikke at det er bare feite mennesker som ser dårlig ut.

Anonymous poster hash: 899a5...5c8

Sånn er det her på kg, hvis man stiller et spørsmål så skal det hetses mest mulig. I stedet for å bare pelle seg ut av tråden og finne på noe annet. Er så mange ondskapsfulle drittsekker på dette forumet.

Er ikke vits å opprette noen tråder her folkens, for man blir bare mobbet!

Anonymous poster hash: de6df...689

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juggler

Sånn er det her på kg, hvis man stiller et spørsmål så skal det hetses mest mulig. I stedet for å bare pelle seg ut av tråden og finne på noe annet. Er så mange ondskapsfulle drittsekker på dette forumet.

Er ikke vits å opprette noen tråder her folkens, for man blir bare mobbet!

Anonymous poster hash: de6df...689

Mye handler om hvordan man velger å se ting. Man kan velge å anta at den som svarer har en dårlig dag. Eller man kan tro det verste om folk.

Man tolker ofte folk ut fra egen forståelse. Og ofte er den egentlig ikke god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jo det kan hun.

Tankegangen er noe i retning av at om hennes mann hadde vært attraktiv, så hadde han bare trengt å holde seg til de vakreste damene og dermed ikke hatt tid til "den stygge".

Så attraktiviteten til en mann bestemmes altså ut ifra utseendet på de han har hatt sex med. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juggler

Så attraktiviteten til en mann bestemmes altså ut ifra utseendet på de han har hatt sex med. :klo:

Er selvfølgelig ikke draug, men er en singel mann mer attraktiv enn en som ikke er singel? Rent tiltrekkningsmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så attraktiviteten til en mann bestemmes altså ut ifra utseendet på de han har hatt sex med. :klo:

Ja, jeg tror det?

Det er vel noe med at det er greit å knulle nedover, men ikke for langt ned.

Jeg har mange ONS jeg håper min neste kjæreste aldri får vite om.

Anonymous poster hash: 3c843...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Er selvfølgelig ikke draug, men er en singel mann mer attraktiv enn en som ikke er singel? Rent tiltrekkningsmessig?

I mine øyne, ja. Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får det ikke ut av hodet! Vet at det er skikkelig teit, men skjønner ikke at han kan være i stand til å ha hatt sex med hun damen. Hun er feit, og har absolutt ikke et pent ansikt... bare fatter det ikke!Nesten så jeg tenker at han er ekkel bare fordi han har ligget med hun...Jeg spurte såklart, og han sa det var årevis siden, at han var full, angret, ikke er stolt av det, og skulle hatt det ugjort. Men at det skjedde... Jeg vet jeg burde legge det bak meg, særlig når han har klart det selv. Men bare får bilder oppi hodet hele tiden.Tenker jo sånn at han har vært i stand til å ha seg med hva som helst. Og bare synes det er ekkelt. Æsj. Tenker helt annereldes om han nå, og det er ikke bra merker jeg. Håper ikke det ødelegger alt sammen, for er jo egentlig forelsket i fyren.Bare skjønner ikke. Kan man virkelig være så full at man ligger med noen man egentlig ikke synes er fin? Virker så rart. Og jeg synes hun er stygg... og det er ikke ofte jeg tenker det om folk. Tenkte det før jeg visste at de hadde ligget sammen også. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Min eneste kommentar i denne tråden, og nei, jeg har ikke lest noe annet du har skrevet utover i denne tråden. Så om du allerede har fulgt rådet jeg kommer med under her, så bra for deg og alle andre:

VOKS OPP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...