Gå til innhold

Han har ligget med en stygg jente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var snakk om et ons da, trodde ikke så veldig mange andre faktorer enn utseende spilte inn. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Var snakk om et ons da, trodde ikke så veldig mange andre faktorer enn utseende spilte inn. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Det er jo ikke bare utseendet som avgjør om man er attraktiv! Jeg har møtt masse billedskjønne mennesker som har utstråling på linje med en amøbe og da hjelper det lite å være pen i fjeset. Jeg har også møtt mennesker som jeg i utgangspunktet oppfatter ikke som pene, men de har herlig personlighet som gjør at jeg synes de blir veldig attraktive. De fleste har heldigvis en brukbar blanding av disse faktorene.

Anonymous poster hash: 92c20...c74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier nok at du er like stygg bak ryggen din.

Anonymous poster hash: 3fd30...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, OK... ser det er mange som blåser seg opp her.For det første ville jeg aldri sagt noe til henne om hva jeg synes om utseendet hennes. Dette er jo et forum, jeg lufter tankene mine. Dette er ting jeg tenker og føler på, jeg tror de fleste ikke har helt rene tanker til enhver tid. Jeg mener at det ikke gjør meg til et dårlig menneske, men dere får mene det motsatte om dere insisterer.Skjønner også at jeg henger meg opp i noe uviktig utifra de mer nøytrale svarene her inne. Det trenger ikke å si noe om hvem han er i dag. Bare liker ikke tanken på tilfeldig sex, og i hvert fall ikke at han da fremstår som så lite selektiv. Men han har jo blitt eldre, og vet at han ikke har holdt på sånn på flere år. Så får heller fokusere på hvem han er nå...Og til de som følte seg truffet. Jeg mener ikke at man er stygg fordi man er feit. Man kan være pen likevel, men det er ikke poenget. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Jeg forstår så utrolig godt hva du mener ts.

Jeg har hatt mange ONS som jeg ikke er stolt av, og som jeg hvertfall ikke vil at en ny partner skal vite om!

Det er mulig de hadde en nydelig personlighet. Men det vet jeg ikke. Jeg vet knapt hva de heter til fornavn enkelte av de.

Anonymous poster hash: 3c843...577

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at din verdi synker fordi han hadde sex med en "stygg" jente?



Anonymous poster hash: 68b3b...bd0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er det att hun er "stygg" som plager deg. Du er nok usikker på deg selv og bruker bare det att hun var stygg som en unnskyldning til å bitche til han om det uten att det blir så åpenlyst for han att det kun er usikkerhet. Hadde hun vært pen hadde det nok stukket like mye men du hadde ikke hatt noen grunn til å nevne det. Hadde det sånn med min første kjæreste og måtte jobbe mye med min egen selvtillitt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være noen av de han tidligere har ligget med, ikke synes du er så særlig pen heller? Du høres innbilsk ut.

Voks opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er det att hun er "stygg" som plager deg. Du er nok usikker på deg selv og bruker bare det att hun var stygg som en unnskyldning til å bitche til han om det uten att det blir så åpenlyst for han att det kun er usikkerhet. Hadde hun vært pen hadde det nok stukket like mye men du hadde ikke hatt noen grunn til å nevne det. Hadde det sånn med min første kjæreste og måtte jobbe mye med min egen selvtillitt

Vet også hvem eksen hans gjennom mange år er. Hun er helt normalt pen, og uansett så plager det meg ikke i det hele tatt - fordi de var i et forhold, og han var glad i henne.

Vet ikke hvorfor det med hun stygge jenten plager meg sånn. Hadde på en måte forstått det mer om det var en pen jente, for da er det ikke sånn at han lå med hvem som helst. Men jeg vet ærlig talt ikke.

Og jeg bitcher ikke til han, det er vel derfor jeg heller skriver det her.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg vil ha han, så kommer han jo ikke til å ligge med noen andre etterpå.

Og han vil nok ikke mene at han "puler seg nedover" på alle andre måter heller, i så fall hadde han ikke villet være kjæresten min. Denne andre jenten ville han jo på ingen måte ha noen "romantisk relasjon" med etterpå - så synes egentlig den kommentaren din faller litt gjennom.

Og du vet jo ingenting om denne andre jentens personlighet i forhold til min. Og det eneste du vet om meg, er at jeg synes det er ekkelt at han har ligget med en objektivt stygg jente før meg. Vil ikke si at det definerer meg som person akkurat.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Unnskyld, men hvordan faen kan du vite det? Mennesker forandrer seg, kjærlighet tar slutt, og en dag innser nok typen din, at han var drita, under forholdet deres også. (I likhet med at han var full da han lå med den "feite, stygge jenta"

For du virker GRUSOM ut. :Nikke:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hva definerer du som stygg? HVORDAN var denne jenta stygg? Prøv å beskriv utseende hennes.



Anonymous poster hash: 9617c...830
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hvordan faen kan du vite det? Mennesker forandrer seg, kjærlighet tar slutt, og en dag innser nok typen din, at han var drita, under forholdet deres også. (I likhet med at han var full da han lå med den "feite, stygge jenta"

For du virker GRUSOM ut. :Nikke:

Synd du har det inntrykket da.

Fordi han har sagt at han aldri vil gjøre det slutt med meg. Jeg er nok ikke helt sånn som du og en del andre har inntrykk av, i guess......

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres ut som et luksusproblem. Er da bare greit at du slipper å være usikker/sjalu på tidligere damer han har hatt sex med, vel?

Jeg er i motsatt situasjon, og synes det er litt vanskelig. Kjæresten min har nemlig hatt sex med en av de peneste jentene jeg noensinne har sett, skikkelig sånn wow-pen. Perfekt figur, perfekt ansikt, perfekt hår.. Skikkelig "drømmedame". Ikke lett å leve med når man vet at man selv ikke kommer i nærheten utseendemessig. :/

Vi har truffet på henne et par ganger rundt omkring i byen, og det er ikke så innmari hyggelig å se at kjæresten min blir rød i kinnene og er tydelig tiltrukket av henne fremdeles..



Anonymous poster hash: 44c9f...8ad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hvordan faen kan du vite det? Mennesker forandrer seg, kjærlighet tar slutt, og en dag innser nok typen din, at han var drita, under forholdet deres også. (I likhet med at han var full da han lå med den "feite, stygge jenta"

For du virker GRUSOM ut. :Nikke:

Ja, hun har nok mye å lære av deg, om hvordan man oppfører seg mot andre mennesker :)

Anonymous poster hash: 3c843...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skygger glatt banen for menn som har hatt sex med åpenbart stygge mennesker (uansett hvordan personlighet denne mindre pene har) av den enkle grunn for at jeg ikke er interessert i at menn ligger seg så mye "oppover" når jeg har sex med de. Jeg forholder meg kun til menn som har ekser rundt utseendemessig der jeg selv ligger. Anonymous poster hash: 529d9...d27

Vet jeg er "out of his league" utseendemessig, selv om han er over hun jenten han lå med på skalaen. Flere som har kommentert det, uansett hvor frekt det egentlig er. Men jeg er jo forelsket i fyren - hadde ikke ligget med han sånn tilfeldig liksom. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Hvis jeg vil ha han, så kommer han jo ikke til å ligge med noen andre etterpå.Og han vil nok ikke mene at han "puler seg nedover" på alle andre måter heller, i så fall hadde han ikke villet være kjæresten min. Denne andre jenten ville han jo på ingen måte ha noen "romantisk relasjon" med etterpå - så synes egentlig den kommentaren din faller litt gjennom.Og du vet jo ingenting om denne andre jentens personlighet i forhold til min. Og det eneste du vet om meg, er at jeg synes det er ekkelt at han har ligget med en objektivt stygg jente før meg. Vil ikke si at det definerer meg som person akkurat. Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Gud hjelpe meg vel, her er det mange som har høyr tanker om seg selv. Får bare håpe dere ikke slår dere for hardt når dere en gang ramler ned. For det kommer dere til å gjøre.

Anonymous poster hash: 60c1a...d6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre detaljer om hvordan denne "stygge" jenta ser ut! Kan du, TS, vennligst si noe om hvordan hun ser ut :)

Kort hår, langt hår, feit, tynn, skjeiv nese, bulende øyne, små øyne, stor rumpe, liten rumpe, skjeive øyne, skjeiv munn, liten munn? Ja, her er det mange adjektiver man kan ta i bruk.

Er forresten ganske flau over deg, TS. Jenter er de verste menneskene til å dømme andre, og bare fordi DU syns hun er stygg, så betyr ikke det at alle andre syns det. Jeez, her er det faktisk snakk om hva enkeltindividet foretrekker. For alt jeg vet, kan det hende denne jenta du refererer til, er dritpen!



Anonymous poster hash: 9617c...830
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har nok mye å lære av deg, om hvordan man oppfører seg mot andre mennesker :)

Anonymous poster hash: 3c843...577

Nå må du nok forklare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg får det ikke ut av hodet! Vet at det er skikkelig teit, men skjønner ikke at han kan være i stand til å ha hatt sex med hun damen. Hun er feit, og har absolutt ikke et pent ansikt... bare fatter det ikke!

Nesten så jeg tenker at han er ekkel bare fordi han har ligget med hun...

Jeg spurte såklart, og han sa det var årevis siden, at han var full, angret, ikke er stolt av det, og skulle hatt det ugjort. Men at det skjedde...

Jeg vet jeg burde legge det bak meg, særlig når han har klart det selv. Men bare får bilder oppi hodet hele tiden.

Tenker jo sånn at han har vært i stand til å ha seg med hva som helst. Og bare synes det er ekkelt. Æsj. Tenker helt annereldes om han nå, og det er ikke bra merker jeg. Håper ikke det ødelegger alt sammen, for er jo egentlig forelsket i fyren.

Bare skjønner ikke. Kan man virkelig være så full at man ligger med noen man egentlig ikke synes er fin? Virker så rart. Og jeg synes hun er stygg... og det er ikke ofte jeg tenker det om folk. Tenkte det før jeg visste at de hadde ligget sammen også.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

for meg er det motsatt, jo fullere jeg blir, desto mindre har jeg lyst på damer (for ikke å nevne stygge damer)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vet jeg er "out of his league" utseendemessig, selv om han er over hun jenten han lå med på skalaen. Flere som har kommentert det, uansett hvor frekt det egentlig er. Men jeg er jo forelsket i fyren - hadde ikke ligget med han sånn tilfeldig liksom.



Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Vet også hvem eksen hans gjennom mange år er. Hun er helt normalt pen, og uansett så plager det meg ikke i det hele tatt - fordi de var i et forhold, og han var glad i henne.

Vet ikke hvorfor det med hun stygge jenten plager meg sånn. Hadde på en måte forstått det mer om det var en pen jente, for da er det ikke sånn at han lå med hvem som helst. Men jeg vet ærlig talt ikke.


Og jeg bitcher ikke til han, det er vel derfor jeg heller skriver det her.



Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Synd du har det inntrykket da.

Fordi han har sagt at han aldri vil gjøre det slutt med meg. Jeg er nok ikke helt sånn som du og en del andre har inntrykk av, i guess......



Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Fremtiden blir desverre ikke alltid slik det kan se ut som fra det stedet du står akkurat nå.

Ting og mennesker endrer seg underveis.

Jeg får en liten følelse av at det er dømmekraften hans du nå ser på som 'mindreverdig' siden han hadde en affære med en jente du definerer på den måten du gjør.

En gang i fremtiden kan det komme til å være slik at en av dere aktivt søker ut av forholdet med den andre, - fordi dere ikke lenger kjenner dere hjemme i den andre.

Fysisk skjønnhet trenger ikke være en evigvarende konstant i livet. Sykdom og bekymringer kan endre på det.

Jeg tror dere ikke er så veldig gamle, og at livet fremdeles har både gleder og sorger dere ennå ikke har opplevd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du redd hun var bedre, deiligere enn deg? Hun skilte seg nok ut, og huskes. Du er vel heller mer ordinær og kjedelig?

Anonymous poster hash: 6cf34...1cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du nok forklare deg.

Er muligens enkelte som reagerer på måten du snakker til andre på også. En ting er å reagere på trådstarters innlegg, noe annet er å legge seg på samme nivå selv. Om mulig, enda lavere.

Synes hele tråden er litt merkelig. Greit - enig i det er unødvendig å henge seg for mye opp i en persons fortid. Men helt ærlig, jeg har (surprise,surprise?) i løpet av livet mitt observert personer som jeg har konkludert med at er stygge - da utelukkende basert på ytre trekk.

Sånn er det med den saken. Det har vel med symetri å gjøre. Samt samfunnskapte idealer om hvordan et "pent" menneske skal se ut. Hat meg, den som vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...