Gå til innhold

Han har ligget med en stygg jente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok fordi når du ser hvor lavt han sikter så er nok du i samme gruppe, altså du er nok stygg selv...

Anonymous poster hash: cd231...56b

Vet jeg er "out of his league" utseendemessig, selv om han er over hun jenten han lå med på skalaen. Flere som har kommentert det, uansett hvor frekt det egentlig er. Men jeg er jo forelsket i fyren - hadde ikke ligget med han sånn tilfeldig liksom.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Skulle ønske jeg hadde samme innstilling. Hvordan klarer du å bare gi faen? Må bare få hele greien ut av hodet.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

jeg klarer å gi faen til dels fordi jeg ikke er naiv eller lever i en illusjon om at mennesker aldri gjør feil eller aldri går i baret. og til dels fordi jeg er født sånn.

faktisk hadde jeg det litt moro på hans bekostning ang hu jenta der. var mer morsomt for min del at han hadde fubba noe så fælt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Det er nok fordi når du ser hvor lavt han sikter så er nok du i samme gruppe, altså du er nok stygg selv...

Anonymous poster hash: cd231...56b

dummeste jeg har hørt.

har og hatt sex med en relativt lite pen gutt i tidlig 20 årene. exen min derimot var langt ifra stygg.

du vet det er mulig å gjøre feil uten å gjøre samme feilen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer å gi faen til dels fordi jeg ikke er naiv eller lever i en illusjon om at mennesker aldri gjør feil eller aldri går i baret. og til dels fordi jeg er født sånn.

faktisk hadde jeg det litt moro på hans bekostning ang hu jenta der. var mer morsomt for min del at han hadde fubba noe så fælt

Jeg vet jo at folk gjør ting de angrer på. Bra du klarer å ta det så fint, får prøve å vinkle det litt over på den måten du tenker.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg vet jo at folk gjør ting de angrer på. Bra du klarer å ta det så fint, får prøve å vinkle det litt over på den måten du tenker.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

det er ikek verdens undergang at han har ligget med en stygg jente. jeg tror de fleste som har hatt sine ONS har våkna opp å tenkt "WTF". det er en bagatell, og jeg kaster ikke bort livet mitt på slike bagateller lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har pult seg oppover utseendemessig, men nedover på alle andre måter.

Stakkars neste dame han dater som må forholde seg til at han har pult deg...

Anonymous poster hash: d205b...d3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har pult seg oppover utseendemessig, men nedover på alle andre måter.

Stakkars neste dame han dater som må forholde seg til at han har pult deg...

Anonymous poster hash: d205b...d3e

Hvis jeg vil ha han, så kommer han jo ikke til å ligge med noen andre etterpå.

Og han vil nok ikke mene at han "puler seg nedover" på alle andre måter heller, i så fall hadde han ikke villet være kjæresten min. Denne andre jenten ville han jo på ingen måte ha noen "romantisk relasjon" med etterpå - så synes egentlig den kommentaren din faller litt gjennom.

Og du vet jo ingenting om denne andre jentens personlighet i forhold til min. Og det eneste du vet om meg, er at jeg synes det er ekkelt at han har ligget med en objektivt stygg jente før meg. Vil ikke si at det definerer meg som person akkurat.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Kanskje han likte personligheten hennes eller kanskje han syntes synd på henne eller kanskje han var så drita full at han ikke så annet enn rosa elefanter.

Skjønner ikke hvorfor du skal reagere så voldsomt på at hun var stygg. Det kan være mange grunner for at han gjorde det han gjorde og det gagner ingen at du driver og spekulerer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg i hjel av den tråden her! Er det mulig :fnise:



Anonymous poster hash: 958ff...2fd
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være sinnsykt usikker TS, som bryr deg om noe slikt!

Eller muligens veldig ung og umoden, som har ikke ennå skjønt at utseenende er ikke det eneste som spiller rolle i denne verdenen..

Anonymous poster hash: 92c20...c74

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser en del innlegg her inne så skjønner jeg veldig godt hvorfor mange av dere er single....

"Har menn følelser"?

"Er jeg stygg når han har hatt sex med en stygg dame? Da er jeg ikke så forelsket likevel".

"Blir jeg brukt for sex?".



Anonymous poster hash: 9a568...594
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være sinnsykt usikker TS, som bryr deg om noe slikt!

Eller muligens veldig ung og umoden, som har ikke ennå skjønt at utseenende er ikke det eneste som spiller rolle i denne verdenen..

Anonymous poster hash: 92c20...c74

Var snakk om et ons da, trodde ikke så veldig mange andre faktorer enn utseende spilte inn.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hvis jeg vil ha han, så kommer han jo ikke til å ligge med noen andre etterpå.

Og han vil nok ikke mene at han "puler seg nedover" på alle andre måter heller, i så fall hadde han ikke villet være kjæresten min. Denne andre jenten ville han jo på ingen måte ha noen "romantisk relasjon" med etterpå - så synes egentlig den kommentaren din faller litt gjennom.

Og du vet jo ingenting om denne andre jentens personlighet i forhold til min. Og det eneste du vet om meg, er at jeg synes det er ekkelt at han har ligget med en objektivt stygg jente før meg. Vil ikke si at det definerer meg som person akkurat.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

Det er farlig å tro man er så pen at man aldri trenger å gjøre en innsats i et forhold.

Det er noe som heter at "Hovmot står for fall".

dersom du synes han har sunket så veldig i attraktivtet pga denne andre jenta, så må du jo vurdere om du klarer å være i et forhold med en gutt som er så lite attraktiv, og om du klan klare å se at mennesker gjør dumme ting.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var snakk om et ons da, trodde ikke så veldig mange andre faktorer enn utseende spilte inn.

Anonymous poster hash: 3cb46...58a

På et ONS så er stort sett den eneste faktoren som spiller inn om jenta har fitte.

Det er grunnen til at det heter One Night Stand.

Anonymous poster hash: c16de...79f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg er virkelig sjokkert over oppførselen til enkelte brukere her inne. Tenk å være denne jenta hvor andre folk sier at æsj har du ligget med hun, også skal det være en skam? Fy søren så slemme folk kan være.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg ganske truffet. Jeg har strekkmerker og flere fettceller enn jeg burde, ting rister og gynger når jeg rører på meg.. Men er jeg mindre verdt for det? Måten noen av dere, faktisk de fleste, snakker om overvektige i denne tråden, er helt forkastelig!

Dersom en jeg har ligget med, om det var ONS eller ikke spiller ingen rolle, hadde snakket om meg slik... Jeg hadde blitt knust. Det å bli snakket dritt om er en ting, men når problemet er sex. Fy flate da hadde jeg ikke bare blitt knust, men sint også. Det å ha sex er kanskje lett for de som er pen og tynn. Men for noen som har ekstra fettceller og strekkmerker, så er det ikke alltid så enkelt. Det krever veldig mye å hoppe i seng med noen, det å blottlegge seg på den måten...

blir kvalm av å lese denne tråden. Makan til frekkhet skal man lete lenge etter!
Skjenner jeg blir forbannet.

Ville likt å sett hvordan du hadde klart deg i verden, med noen kilo ekstra og et tryne som har hatt en runde eller to i miksmasteren.

Han har hatt sex med andre, so fucking what. Samme hvordan hun så ut, voks opp for svarte.



Anonymous poster hash: c2ea9...fe9
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du syns hun er lite pen er en ting, men å legge det ut på den måten og ikke "la henne være "er utrolig simpelt. Ingen velger vel hvordan de skal se ut og det siste et menneske trenger er vel å høre hvor stygge de er. Du vet ikke hva hun har gått igjennom heller. Vil vel heller si at de som kritiserer henne er enda verre!

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, OK... ser det er mange som blåser seg opp her.

For det første ville jeg aldri sagt noe til henne om hva jeg synes om utseendet hennes. Dette er jo et forum, jeg lufter tankene mine. Dette er ting jeg tenker og føler på, jeg tror de fleste ikke har helt rene tanker til enhver tid. Jeg mener at det ikke gjør meg til et dårlig menneske, men dere får mene det motsatte om dere insisterer.

Skjønner også at jeg henger meg opp i noe uviktig utifra de mer nøytrale svarene her inne. Det trenger ikke å si noe om hvem han er i dag. Bare liker ikke tanken på tilfeldig sex, og i hvert fall ikke at han da fremstår som så lite selektiv. Men han har jo blitt eldre, og vet at han ikke har holdt på sånn på flere år. Så får heller fokusere på hvem han er nå...

Og til de som følte seg truffet. Jeg mener ikke at man er stygg fordi man er feit. Man kan være pen likevel, men det er ikke poenget.



Anonymous poster hash: 3cb46...58a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...