Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebord i år?


belle_

Anbefalte innlegg

:hoho::hoho::hoho:

---

Hadde tenkt en sort kjole med åpen rygg fra Acne, men tror ikke jeg "tør" likevel.. Kollegene mine er noen riktig partyløver (alle fordommer dere måtte ha mot bygdefester blir vel bekreftet denne kvelden), så tror jeg skal finne noe annet. Tenker det blir en sort, enkel kjole (har en del av de) med pumps og noe tilbehør med litt farge.

Har du link til kjolen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke bilde, men en sånn paljettkjole i hvit med korte ermer. Håper jeg ikke lager et paljettspor etter meg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne på julebordet, tenker jeg. Elsker den. Har brukt den tidligere, men ikke for denne anledningen - ikke det at det betyr så mye; så lenge jeg liker den og føler meg vel i den, så bruker jeg den gjerne flere ganger med de samme folkene til stede.

Men sko? Uff, aner ikke. Orker ikke høye hæler... :sjenert:$_57.JPG

Den var nydelig! hvor er den fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha denne kjolen :-) Falt litt pladask for den. Litt usikker på tilbehør, men tenker bare noen sorte enkle pumps og en enkel clutch.

post-86753-0-54295100-1417103379_thumb.j

Endret av smygende_lodde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på julebord med russiskgruppen min. Ingen av dem har sett meg i noen av penkjolene mine, så jeg slipper heldigvis å kjøpe noe nytt. Samtidig har jeg jo lyst på en ny kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på julebord sist lørdag. Hadde denne kjolen, men i sort! Finner jo ikke bilde av den..

71f6446ae81221f1d701d762daab0cbe.jpg

Ble ca sånn som dette, da, men kjolen er sort, altså.

Julebord.png

Hvor er kjolen fra? Kjempefin

Anonymous poster hash: 75431...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rasket med meg denne på vei hjem fra jobb idag:

inas-dress.jpg

..skal på julemiddag med seksjonen i morgen og er litt usikker på om den er pyntet nok? 3 retters middag på restaurant, der hvertfall mennene stiller opp i dress.

Tenkte kombinere med gullsmykker av noe slag og sorte pumps. Jeg har en annen uten ermer fra Tiger som er mer pyntet, men den må jeg spare til julebordet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rasket med meg denne på vei hjem fra jobb idag:

inas-dress.jpg

..skal på julemiddag med seksjonen i morgen og er litt usikker på om den er pyntet nok? 3 retters middag på restaurant, der hvertfall mennene stiller opp i dress.

Tenkte kombinere med gullsmykker av noe slag og sorte pumps. Jeg har en annen uten ermer fra Tiger som er mer pyntet, men den må jeg spare til julebordet..

Jeg synes den er pyntet nok! :jepp:

Anonymous poster hash: 9e0ac...eb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rasket med meg denne på vei hjem fra jobb idag:

inas-dress.jpg

..skal på julemiddag med seksjonen i morgen og er litt usikker på om den er pyntet nok? 3 retters middag på restaurant, der hvertfall mennene stiller opp i dress.

Tenkte kombinere med gullsmykker av noe slag og sorte pumps. Jeg har en annen uten ermer fra Tiger som er mer pyntet, men den må jeg spare til julebordet..

Den var nydelig! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rasket med meg denne på vei hjem fra jobb idag:

inas-dress.jpg

..skal på julemiddag med seksjonen i morgen og er litt usikker på om den er pyntet nok? 3 retters middag på restaurant, der hvertfall mennene stiller opp i dress.

Tenkte kombinere med gullsmykker av noe slag og sorte pumps. Jeg har en annen uten ermer fra Tiger som er mer pyntet, men den må jeg spare til julebordet..

Fin! Hvor er den fra?

Usikker på om jeg kunne hatt en sånn kjole julebord da. Har flate før middagen, så når julemiddagen er fortært ser jeg gravid ut :sjokkert:

Anonymous poster hash: b3d87...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin! Hvor er den fra?

Usikker på om jeg kunne hatt en sånn kjole julebord da. Har flate før middagen, så når julemiddagen er fortært ser jeg gravid ut :sjokkert:

Anonymous poster hash: b3d87...e69

Samme problem her. Magen eeeeser ut etter mat. Får satse på å ikke spise så mye.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er pyntet nok! :jepp:

Anonymous poster hash: 9e0ac...eb7

Den var nydelig! :gullengel:

Takktakk=)!

Fin! Hvor er den fra?

Usikker på om jeg kunne hatt en sånn kjole julebord da. Har flate før middagen, så når julemiddagen er fortært ser jeg gravid ut :sjokkert:

Anonymous poster hash: b3d87...e69

Den er fra Tiger of Sweden:) Tror både Zalando, Miinto og Nelly fører merket:)

Hehe, jeg får kjøre på med en særdeles stram strømpebukse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...