Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebord i år?


belle_

Anbefalte innlegg

Åh, hundetann! Me like!

Det som er dumt med den er at beltet popper av noen ganger når jeg sitter og at den ikke har fôr slik at den sklir opp. Tenker å droppe beltet og se om jeg finner et underskjørt til. Så jeg må si at den var litt overpriset ift dette. Kostet 750 på Zalando, men jeg brukte rabbattkode og fikk 10% avslag.

Endret av KG dama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

Kjøpte meg en blondekjole på hm, så skal ha den ene dagen. Blir vel med en blazer til, men litt usikker på tilbehøret.

Jeg er ikke glad i hæler. Ikke vant til å gå med det. Sist jeg brukte det, så holdt jeg på å gå på trynet.

Lurer på om jeg ha noen ankelstøvletter kanskje, om jeg finner noen til en grei pris.

Må finne et antrekk til, men får saumfare klesskapet og se om jeg finner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8830472519710_Night_xdress_w42_p149_e14_Tenker å gå for denne med rød lepper, og noen pumps :)

Ååå herregud! Akkurat en slik kjole jeg har sett etter! Hvor er den fra? :kyss2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Du, den kjolen var skikkelig, skikkelig søt! Nesten så jeg må kjøpe og ha i skapet. Ikke at jeg er gravid eller har planer om å bli gravid i nærmeste fremtid, men jeg håper jo at en dag... :fnise:

Og nå finnes det jo så mange joggesko som ikke ser ut som klumpete alien-sko! Jeg tror du blir fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart kjole, strømper med baksøm og pumps. Ganske kjedelig, men jeg skal prøve å friske det opp med røde lepper, freshe negler og pynt i håret. Jeg legger egentlig ikke så mye prestisje i antrekket på jobbjulebordet, det viktigste er at det er tekkelig og at jeg ser velstelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Nå blir det ikke julebod på meg i år, men hvis jeg skulle gått så hadde det blitt denne kjolen. Min absolutte favoritt i skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått denne i posten. Den ble veldig fin da jeg dro den ned over skuldrene og hadde stroppeløs bh til, litt kort men pytt. Svære bling øredobber, sorte pumps og oppsatte krøller.

http://www.bubbleroom.no/nn/kl%C3%A6r/dame/make-way/minikjoler/georgia-swing-dress-black-1

Øredobber.

http://www.bubbleroom.no/nn/accessoirer/dame/make-way/smykker-klokker/yoara-earrings-s%C3%B8lv

Endret av KG dama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, den kjolen var skikkelig, skikkelig søt! Nesten så jeg må kjøpe og ha i skapet. Ikke at jeg er gravid eller har planer om å bli gravid i nærmeste fremtid, men jeg håper jo at en dag... :fnise:

Og nå finnes det jo så mange joggesko som ikke ser ut som klumpete alien-sko! Jeg tror du blir fin.

Tusen takk, så hyggelig sagt :)

Det var flere på lager, så det er bare å slå seg løs ;) Kjekt å ha vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har akkurat kjøpt meg denne så for en gangs skyld er julebordkjolen klar i god tid

http://www.boozt.com/no/no/day/night-praise_9275398/9275407?navId=4307&group=listingeg

...så får jeg heller bruke tiden på å finne riktig tilbehør...

Synes den var altfor overpriset mtp. hvordan den ser ut...

Anonymous poster hash: 75107...6b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg denne så for en gangs skyld er julebordkjolen klar i god tid

http://www.boozt.com/no/no/day/night-praise_9275398/9275407?navId=4307&group=listingeg

...så får jeg heller bruke tiden på å finne riktig tilbehør...

Synes den var altfor overpriset mtp. hvordan den ser ut...

Anonymous poster hash: 75107...6b4

Synes den var kjempefin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...