Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, la meg si det på denne måten: hvis du noen gang skulle ønske deg en Zyzz-wannabe, bli med meg ut på byen. Jeg fungerer av uviss grunn som en magnet på akkurat den typen menn/gutter.

Det kan være fordi jeg er ganske liten, så de slipper å tilte hodet altfor langt bakover for å kunne se ned på meg med arrogant blikk. :P

:fnise:

Anonymous poster hash: 6dc17...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker kroppen til mannen min. Høyere enn meg, hverken over- eller undervektig, liker å holde kroppen i form, men er ingen treningsfanatiker.

Og sier det samme som åffårno, om tredagersskjegg teller så er det et gigapluss. Skjegg er (nesten) alltid bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforsto jeg, og er hundre prosent enig med deg. Jeg vet godt hvor ekstremt mye arbeid kjæresten min gjør for å bygge og opprettholde kroppen min, og det er ikke slik de vanlige mosjonistene på treningssenteret holder på nei, til og med disse guttene som prøver å bygge seg store og sterke på et normalt nivå vil mest sannsynlig aldri komme dit. Jeg har kjempestor respekt for kjæresten min og det han gjør. Man drar ikke bare på trening 3-4 ganger i uken liksom, og det er det.

Å være tynn med six pack er forøvrig ikke det samme som å være trent med six pack (og lav fettprosent da så klart)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

Du trenger ikke belære meg om Fitness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å hisse seg opp. Jeg liker det jeg liker, men det er ikke dermed sagt at jeg forventer noe av noen, noengang. Ikke vær så hårsår.

Btw, tok jeg bilde av Marky Mark for å illustere armene.

Liker fortsatt ikke six-pack. :danse:

Koz og klemz TS.

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

Har du i heletatt vært med en mann før? Å påstå at daniel Craig ikke har six pack der er temmelig blåst. Han flexer ikke, og da må de aller fleste være under 8-7 prosent for at rutene skal synes, noe som er ekstremt lavt. Selv da må du flexe for at de skale være markerte og synlige. Få deg en type før du uttaler deg om mannskroppen. Det blir som å idealisere Therese Johaug å begrunne det med at du "ikke liker former", selv om hun har mer bedre former enn den småslappe gjennomsnittsjenta som bare er småfeit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i heletatt vært med en mann før? Å påstå at daniel Craig ikke har six pack der er temmelig blåst. Han flexer ikke, og da må de aller fleste være under 8-7 prosent for at rutene skal synes, noe som er ekstremt lavt. Selv da må du flexe for at de skale være markerte og synlige. Få deg en type før du uttaler deg om mannskroppen. Det blir som å idealisere Therese Johaug å begrunne det med at du "ikke liker former", selv om hun har mer bedre former enn den småslappe gjennomsnittsjenta som bare er småfeit.

U mad brah?

tumblr_n2mzdeQyqp1rzfa3ao1_500.gif

Love you (men slutt å ødelegg tråden)

- TS

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg har ikke kropp på gutter så mye å si egentlig, har vært sammen med lubne, tynne og muskuløse. Når det er sagt, så har jeg selvfølgelig visse ting jeg foretrekker, fks at han er høy (gjerne 1.80), skikkelig mannehender (har en greie med hender tror jeg..) og gjerne en fin og bred overkropp og muskler er aldri feil så lenge det ikke blir for mye!

Han jeg er sammen med nå er vel kanskje den første ordentlig muskuløse kjæresten jeg har hatt, så tror det hadde vært rart å gå fra han til en flis.. Blitt liksom vandt til en sterk og muskuløs mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke belære meg om Fitness.

Herregud da, snakk om å være hårsår... Var for det første ment mer indirekte til den personen som mente at muskler dukket opp på en, to, tre. Og for det andre var det ment slik at du skjønte at jeg ikke trodde at de dukket opp på en, to, tre.

Noen skal alltid ta alt i verste mening.

Anonymous poster hash: d4693...a0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Kjæresten min er et godt eksempel på hva jeg liker. Han er blitt ganske tynn i det siste, men sett bort i fra det. Her er beskrivelsen av han:

Han er 1.75 m tror jeg, og det er perfekt for meg siden jeg ikke er så høy.

Han er ikke så bred over skuldrene.

Han har six pack.

Han har ikke store muskler.

Han har fine, maskuline hender.

Hm... Ja. :) Det liker jeg. Og bortsett fra kroppen så har han utrolig fine, blå øyne og mørkt hår. Ser litt utenlansk ut faktisk. Utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

Jeg ville nok foretrukket mellom 183 og 193, om jeg skal være pinlig nøyaktig ;) og jeg er knappe 160, alle jeg har vært sammen med er nermere 190, gjør ingenting at det ser rart ut, elsker høye menn :)

Anonymous poster hash: c09ad...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff!

Hva? Jeg syntes sånne menn er kjempeflotte, liker muskler som ikke er for definerte, altså ikke lav fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, han hadde ikke fått slippe inn døren til foreldrene mine i hvert fall....

Anonymous poster hash: c09ad...d0a

Stakkars deg, må være kjipt å ha vokst opp med så fordumsfulle foreldre. Håper du har kommet deg videre i livet. :hug:

Anonymous poster hash: fe3bf...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg liker mannekropper. Normalt sunne og velfungerende mannekropper. Jeg er ikke så kresen på mine gamle dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm og slank. Har aldri vært spesielt opptatt av høyde, bare han er høyere enn meg. To av eksene mine var like høye som meg ca, han ene 172 og han andre 174. Av guttene jeg har datet i det siste har faktisk 2 av 3 vært under 180 cm. Helt tilfeldig. Møtte alle gjennom nettet og jeg pleier ikke spørre på forhånd hvor høye de er. Det eneste jeg syns er dumt er dersom de er veldig opphengt i høyden sin selv og det skinner gjennom at de har komplekser for den. Det er turn off.

Kroppsmessig er jeg glad i trente kropper, men trenger ikke være deffet. Trener mye styrke selv og har bra med muskler på kroppen til å være jente. Vil ikke ha en som konkurrerer i kroppsbygging, det blir too much og slitsomt mtp diett, men en som trener regelmessig og riktig styrketrening er bra. Liker ikke så godt løpegutter, styrke er tingen for meg.



Anonymous poster hash: 05a2a...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville nok foretrukket mellom 183 og 193, om jeg skal være pinlig nøyaktig ;) og jeg er knappe 160, alle jeg har vært sammen med er nermere 190, gjør ingenting at det ser rart ut, elsker høye menn :)Anonymous poster hash: c09ad...d0a

Hvorfor må de være så høye??

Anonymous poster hash: 6dc17...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...jeg er ikke sååå fiksert på kropp, egentlig.

Jeg har vært sammen alt fra lubbne til tynne menn, for meg er det viktig at vi har en god samtale, har det gøy sammen, mener samme ting osv.

Det eneste jeg ikke er så glad i er veldig trente kropper, folk syntes nok at jeg er rar, men da tar jeg heller en lubben kropp, liker det bedre ;)

Det er synd at det er så mye kroppsfiksering som det er nå for tiden, man kan velge bort veldig flotte mennesker ved kun å se på kroppen til folk :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Elsker samboeren sin kropp! Dog er vi ca på samme høyde. Han er godt trent, markerte muskler, en j*vlig fin sprettrumpe og brede skuldre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175, spinkel og slank (21.5 i BMI), totalt hårløs på brystet, lyslugget og har null sjans til å bygge muskler. Armene er som fyrstikker.

Har ikke mye sjans på kjæreste om jenters preferanser på KG er representative for befolkningen ellers.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...