Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mm. Spesielt når han får så sykt mye kommentarer for at han er tynn, og at det ikke er pent med tynne gutter, og at det er stygt å se bein osv osv. Men er lettere for han nå som voksen enn det var som ungdom. Og han vet også at jeg liker kroppen hans akkurat som den er :)

Høres ut som sykdom

Anonymous poster hash: e463c...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner flere høye som har det sånn. En kompis av meg går på en diett fra lege på 5000 kcal. Og han har ikke lagt på seg noe selv om han har gått på den i snart ett år. Kroppen tar vel ikke opp næring på samme måte som andre.

Men da har han jo en eller annen form for tarmsjukdom. Det at han ikke klarer å ta til seg næring vil jo være alvorlig, og noe han burde sjekkes for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har han jo en eller annen form for tarmsjukdom. Det at han ikke klarer å ta til seg næring vil jo være alvorlig, og noe han burde sjekkes for.

Kalles cøliaki ...da må han gå på en glutenfri diett, da normaliseres det etter ca 6mnder.

Anonymous poster hash: bc567...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalles cøliaki ...da må han gå på en glutenfri diett, da normaliseres det etter ca 6mnder.

Anonymous poster hash: bc567...97f

Neppe. Da hadde vel legen funnet det ut.

Edit: men dette blir fryktelig OT i forhold til spørsmålet her. Så tenker vi legger diskusjonen om hva han feiler død jeg altså.

Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke skulle legge på seg av 5000 kalorier daglig klarer jeg ikke se skal være mulig? Jeg mener, selv om kroppen ikke skulle ta til seg næringen og ikke ha noe å bygge muskler, beintetthet osv så kan vel ikke kroppen bare la vær å ta opp kaloriene? De må jo gå til noe uansett, så typen din burde jo legge på seg mage om ikke annet. Her tror jeg du teller kaloriene helt feil pompom, eller så må han ha et seriøst stoffskifteproblem eller noe annet som stjeler næring og energi fra kroppen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Da hadde vel legen funnet det ut.

Edit: men dette blir fryktelig OT i forhold til spørsmålet her. Så tenker vi legger diskusjonen om hva han feiler død jeg altså.

Må også legge til det at hvis han kun åt 5000 kalorier 2 uker for eksempel, mens han i tillegg trente vekter, så er det jo ikke rart at han med ellers høy forbrenning og "rusten" løfteform, ikke gjorde annet enn å brenne av de ekstra kaloriene, samt at man ikke akkurat klarer å legge på seg merkbar vekt på så kort tid. Hadde han spist 5000 kalorier daglig over tid så vil det skje noe med vekta hans før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må også legge til det at hvis han kun åt 5000 kalorier 2 uker for eksempel, mens han i tillegg trente vekter, så er det jo ikke rart at han med ellers høy forbrenning og "rusten" løfteform, ikke gjorde annet enn å brenne av de ekstra kaloriene, samt at man ikke akkurat klarer å legge på seg merkbar vekt på så kort tid. Hadde han spist 5000 kalorier daglig over tid så vil det skje noe med vekta hans før eller siden.

Han trener ingenting. Går nesten ikke heller. Så det er ingen grunn til at han skal ha så høy forbrenning. Og er ingenting galt med kaloriregningen min. Jeg måler opp alt.

Men seriøst. Er dette så spennende å finne ut av kan vel dere opprette en egen tråd om det. Får dårlig samvittighet av å kuppe tråden.

Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv som litt kroppsfokusert når det kommer til menn, ene og alene fordi under- eller overvekt ikke tenner meg overhodet.

Han må se om som en mann - brede skuldre, litt muskler (men langt i fra for mye), høy.



Anonymous poster hash: 186a0...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Ikke helt sikker på hva tynnfet betyr.

En tynnfet person vil ofte legge på seg abnormalt mye fett i de indre organene istedenfor som fettlag i huden. Sirkulasjonssystemet er ofte veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tynnfet person vil ofte legge på seg abnormalt mye fett i de indre organene istedenfor som fettlag i huden. Sirkulasjonssystemet er ofte veldig dårlig.

Vel det vet jeg jo ikke da. Kan ikke se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det på PM heller, herregud.



Anonymous poster hash: 45ae2...58d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dude91

Vel det vet jeg jo ikke da. Kan ikke se det.

Det er definitivt noe som bør sjekkes ut. Med mindre han er ekstremt aktiv høres hele greia veldig merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker normale menn jeg:) Altså ikke for tynne, og ikke for tjukke. Når det er sagt så har jeg vært sammen med en kjempe tynn, så det er ikke dealbreak, kroppen spiller nokså liten rolle:)

Men ideelt sett så er han litt bred, gjerne litt muskler, men jeg liker ikke nr det blir for mye. Synes det er skikkelig turn off med menn som ser ut som de kun er på treningssenter og løfter vekter. hater kraftig nakke, altså nakker skal synes, oksenakke er ikke sexy. Bortsett fra det kan de være alt fra lite trent til veldig trent, men ikke slik;

http://musclesworship.tumblr.com/post/83569924395



Anonymous poster hash: 75097...c86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Da hadde vel legen funnet det ut.

Edit: men dette blir fryktelig OT i forhold til spørsmålet her. Så tenker vi legger diskusjonen om hva han feiler død jeg altså.

Nei det er ikke vanlig å ta cølliaki test, cøliaki har også flere stadier hvor biospi av tolv og tynntarmen er eneste sikre måten å påvise samt utløse støtte fra NAV også.

Er først for de som er diabetiker type1 at det blir rutiner på å sjekke om du har antistoffer mot gluten proteinene i kosten din eller ikke.

Et annet problem er at NAV ikke gir deg støtte før du har nåd stadium 2 av cøliaki. Noe som betyr at du må vente til store deler av tarmen din er ødelagt, innen da lider du av mineral mangel som følge av dårlig opptaksevne fra tarmen grunnet forsvunne tarmtotter. Samt lav energinivå som mange ganger forveksles med ME før Cøliaki merkelig nok blir mistenkt.

Anonymous poster hash: bc567...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg er 175, spinkel og slank (21.5 i BMI), totalt hårløs på brystet, lyslugget og har null sjans til å bygge muskler. Armene er som fyrstikker.

Har ikke mye sjans på kjæreste om jenters preferanser på KG er representative for befolkningen ellers.. :(

Trenden blant mine venninner er å like spinkle tynne gutter, og vi er alle over tyve. Så skal vi si ut i fra ti stykker så er jeg den eneste som liker veldig muskuløse gutter i min vennegjeng, pluss bestevenninnen min, men 2 av 2 av kjærestene hennes har vært veldig tynne, han siste enda tynnere enn ha. Første.

Det her hørtes plutselig ut som et slemt innlegg, det var ikke meningen :P prøvde bare å få frem at du klarer deg nok helt fint slik du er ^^

Anonymous poster hash: d4693...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn, ikke tydlige muskler

Trenger ikke være høy, bare høyere enn meg

Gjerne tatoveringer, ikke et must

Litt skjegg/ubarbert. Noe hår i fjeset er best, ikke glattbarbert!

Hår er ikke så nøye, men ekstremt få kler langt

Anonymous poster hash: 23883...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...