Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 175, spinkel og slank (21.5 i BMI), totalt hårløs på brystet, lyslugget og har null sjans til å bygge muskler. Armene er som fyrstikker.

Har ikke mye sjans på kjæreste om jenters preferanser på KG er representative for befolkningen ellers.. :(

Dette er ingen krav, eller preferanser! Dette er bare eksempler på kropper som vi finner estetisk vakre/flottte/whatevs, ikke nøvendigvis krav på kjæreste eller ONS.

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 175, spinkel og slank (21.5 i BMI), totalt hårløs på brystet, lyslugget og har null sjans til å bygge muskler. Armene er som fyrstikker.

Har ikke mye sjans på kjæreste om jenters preferanser på KG er representative for befolkningen ellers.. :(

Hvorfor har du null sjans til å bygge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff..tattoveringer er så syykt harry

Anonymous poster hash: f8029...283

Ja, herregud azz! Syyykt grelt lizzm

Anonymous poster hash: 98691...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du null sjans til å bygge?

Sikkert av samme grunn som typen min. Krever så sykt mye mat at det blir praktisk umulig (og økonomisk umulig for studenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være 1.90 eller over, ikke hårtap, og fine tenner! Ellers fine klær og brunt eller mørkebrunt hår. Liker best grønne øyne. IKKE tattoo! Kunne heller aldri vært sammen med noen som har "rare" trekk. :)



Anonymous poster hash: ee2ec...86a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Sikkert av samme grunn som typen min. Krever så sykt mye mat at det blir praktisk umulig (og økonomisk umulig for studenter)

Latterlig påstand å komme med. Han klarer bare ikke spise riktig. Tunfisk koster deg 7kr boksen. Ris er grisebillig, kylling koster rundt 80kr for 2kg, egg er billig, for ikke å snakke om mandler. Ikke noe problem å få i seg over 3000kcal om dagen med riktige macroer på under 2000kr i mnd.

Endret av multibox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlig påstand å komme med. Han klarer bare ikke spise riktig. Tunfisk koster deg 7kr boksen. Ris er grisebillig, kylling koster rundt 80kr for 2kg, egg er billig, for ikke å snakke om mandler. Ikke noe problem å få i seg over 3000kcal om dagen med riktige macroer på under 2000kr i mnd.

Kjæresten min spiser nærmere 5000 kalorier hver dag, og han legger ikke på seg et gram. 194 høy og 64 kg. Ikke en latterlig påstand, bare fakta om at ikke alle mennesker er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt det er store forskjeller mellom enkeltindivider av samme kjønn når det kommer til muligheten for å øke muskelmassen, men at man ikke "orker" å spise nok er ikke en god grunn for at man har "null sjans".

Endret av Eriks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Kjæresten min spiser nærmere 5000 kalorier hver dag, og han legger ikke på seg et gram. 194 høy og 64 kg. Ikke en latterlig påstand, bare fakta om at ikke alle mennesker er like.

Har dere faktisk telt opp 5000kcal? Eller har han en sykdom? En gjennomsnittlig mann, med et normalt aktivitetsnivå med den kroppskomposisjonen (veldig undervektig) vil trenge rundt 2300kcal om dagen for å holde kroppsvekten sin. Hadde han spist 5000kcal HVER dag skal jeg love deg at han hadde veid vesentlig mer enn 64KG. Anbefaler han å ta en tur til legen dersom dette er fakta

Det er veldig mange som tror de spiser mye bare fordi de tar seg en burger fra maccarn et par ganger i uka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

null sjans til å bygge muskler

Tull! Hadde jeg kjent deg, kunne jeg ha hjulpet deg på gymmet.

Apropos "jentene" her inne – evt. the whales her inne – trenger du ikke å bry deg filla om hva disse mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Tull! Hadde jeg kjent deg, kunne jeg ha hjulpet deg på gymmet.

Apropos "jentene" her inne – evt. the whales her inne – trenger du ikke å bry deg filla om hva disse mener.

Miscer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene og litt brede skuldre er noe jeg virkelig liker på menn. Jeg er ikke noe særlig fan av store muskler, men jeg liker at de er litt trent. Høyde er egentlig det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere faktisk telt opp 5000kcal? Eller har han en sykdom? En gjennomsnittlig mann, med et normalt aktivitetsnivå med den kroppskomposisjonen (veldig undervektig) vil trenge rundt 2300kcal om dagen for å holde kroppsvekten sin. Hadde han spist 5000kcal HVER dag skal jeg love deg at han hadde veid vesentlig mer enn 64KG. Anbefaler han å ta en tur til legen dersom dette er fakta

Det er veldig mange som tror de spiser mye bare fordi de tar seg en burger fra maccarn et par ganger i uka.

Hele familien hans er like tynn som han. De sliter hele gjengen med det. Vi har telt ja, jeg lager maten fra bunnen av og har koll på alle kalorier. Du må nok bare godta at folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig påstand å komme med. Han klarer bare ikke spise riktig. Tunfisk koster deg 7kr boksen. Ris er grisebillig, kylling koster rundt 80kr for 2kg, egg er billig, for ikke å snakke om mandler. Ikke noe problem å få i seg over 3000kcal om dagen med riktige macroer på under 2000kr i mnd.

Og har ingen planer om å ta livet av typen min. Nøtteallergi. Spiser han nøtter dør han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Hele familien hans er like tynn som han. De sliter hele gjengen med det. Vi har telt ja, jeg lager maten fra bunnen av og har koll på alle kalorier. Du må nok bare godta at folk er forskjellige.

Selvfølgelig både skjønner jeg og godtar at folk er forskjellige. Men all vitenskap tilsier at han umulig kan spise 5000kcal HVER DAG og fortsatt veie 64kg på den høyden uten å gå opp i vekt. Med andre ord så må jo all næringen renne rett gjennom kroppen hans...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig både skjønner jeg og godtar at folk er forskjellige. Men all vitenskap tilsier at han umulig kan spise 5000kcal HVER DAG og fortsatt veie 64kg på den høyden uten å gå opp i vekt. Med andre ord så må jo all næringen renne rett gjennom kroppen hans...

Jeg kjenner flere høye som har det sånn. En kompis av meg går på en diett fra lege på 5000 kcal. Og han har ikke lagt på seg noe selv om han har gått på den i snart ett år. Kroppen tar vel ikke opp næring på samme måte som andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Jeg kjenner flere høye som har det sånn. En kompis av meg går på en diett fra lege på 5000 kcal. Og han har ikke lagt på seg noe selv om han har gått på den i snart ett år. Kroppen tar vel ikke opp næring på samme måte som andre.

Rart.. Må være utrolig kjipt da hvertfall :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart.. Må være utrolig kjipt da hvertfall :/

Mm. Spesielt når han får så sykt mye kommentarer for at han er tynn, og at det ikke er pent med tynne gutter, og at det er stygt å se bein osv osv. Men er lettere for han nå som voksen enn det var som ungdom. Og han vet også at jeg liker kroppen hans akkurat som den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...