Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dude91

veldig høy, da har du lettere for å se muskuløs ut.

Tror heller det er motsatt. Da er det et større areal som muskelmassen og annet mykt vev skal fordeles på. De fleste veldig høye personene jeg kjenner til er spinkle.

Endret av Dude91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror heller det er motsatt. Da er det et større areal som muskelmassen og annet mykt vev skal fordeles på. De fleste veldig høye personene jeg kjenner til er spinkle.

Det er jo akkurat det han skriver? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Det er jo akkurat det han skriver? :klo:

Det var vel det eksakt motsatte han sa? Det er mulig at den dårlige grammatikken gjorde at jeg misforsto hva han mente. "Wahlberg er uansett ikke veldig høy, da har du lettere for å se muskuløs ut." Dette kan egentlig bety begge delene (gitt at setningen i det hele tatt gir mening). Gitt at din tolkning er riktig blir riktig formulering: 'Wahlberg er uansett ikke veldig høy, som gjør at du har lettere for å se muskuløs ut.'

Endret av Dude91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det eksakt motsatte han sa? Det er mulig at den dårlige grammatikken gjorde at jeg misforsto hva han mente. "Wahlberg er uansett ikke veldig høy, da har du lettere for å se muskuløs ut." Dette kan egentlig bety begge delene (gitt at setningen i det hele tatt gir mening). Gitt at din tolkning er riktig blir riktig formulering: 'Wahlberg er uansett ikke veldig høy, som gjør at du har lettere for å se muskuløs ut.'

Idoliserer Zyzz og kritiserer dårlig grammatikk? Spenstig. :ler2:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Idoliserer Zyzz og kritiserer dårlig grammatikk? Spenstig. :ler2:

Han var smart. Han gikk ut av vgs med 86% i snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var smart. Han gikk ut av vgs med 86% i snitt.

Jeg vet ikke noe om intelligensen hans. Det var en spøk, med tanke på "U mad, brah?" og de andre setningene du er så begeistret for.

Jeg dømmer heller ikke intelligensen til folk ut ifra hvor grammatisk korrekt de skriver. Da ville jeg i så fall være nødt til å se på meg selv som dum, og det ville jo være litt kjedelig. Det får heller andre gjøre. :ler2:

For en avsporing!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Liker best høye menn. Brede skuldre. Ikke for tynne (da er det bedre med litt for mye). Gjerne mye kroppshår.

Er ikke så fryktelig kresen i grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy, bredskuldret, smal midje og smale hofter, ikke for tynn/tykk, muskuløs.



Anonymous poster hash: 36fb4...752
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy, bredskuldret, smal midje og smale hofter, ikke for tynn/tykk, muskuløs.

Anonymous poster hash: 36fb4...752

Jeg er som det :-) , men føler ikke preferansene til Norske jenter ligger der i det hele tatt...heller har jeg aldri fått et kompliment i den retningen, kanskje fordi det ikke betyr noe som helst om man er sånn eller sånn.

Fra mitt ståsted ser jeg det som en positiv trend at fokuset flyttes fra høyde\vekt og fassong generelt... men klart det er jo lov å foretrekke noe fremfor annet.

Anonymous poster hash: bc567...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idoliserer Zyzz og kritiserer dårlig grammatikk? Spenstig. :ler2:

Hvordan vet du hvem han Zyzz er? Jeg har aldri hørt om han før :sjenert:

Anonymous poster hash: 6dc17...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvem han Zyzz er? Jeg har aldri hørt om han før :sjenert:

Anonymous poster hash: 6dc17...1dc

Tja, la meg si det på denne måten: hvis du noen gang skulle ønske deg en Zyzz-wannabe, bli med meg ut på byen. Jeg fungerer av uviss grunn som en magnet på akkurat den typen menn/gutter.

Det kan være fordi jeg er ganske liten, så de slipper å tilte hodet altfor langt bakover for å kunne se ned på meg med arrogant blikk. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Ikke overvektig(type veldig), ikke type usunt tynn, ikke overdrevent eller superujevnt trent(type slank fyr trener ekstremt mye overkropp og ser ut som han skal knekke i to hvert øyeblikk), ikke sixpack.

Utover det må han bare se ut som en mann.

Telles tredagersskjegg som kropp forresten? Ekstremt stort ja til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drøye 170 høy og liker mennene litt høyere enn meg selv. Fra ca 180 er supert. Elsker hår på bryst og mage. Kan fort kose han ihjel da!!

Han trenger ikke være muskuløs, men heller ikke pondus. Styggpen er også å foretrekke. Type Michael Nyquist. Snadder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at noen av dem hadde vunnet Olympia, men jeg syns det er ganske sykt at du "ikke tenner på six pack" og viser frem to steroidkropper der absene ikke er så veldig synlige. De har fortsatt kropper som de fleste menn ikke vil få noen gang, og som de fleste bruker snarveier til å få. Nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg driver med fitness selv, men det provoserer meg hvilket snevert, overfladisk og gorenklet syn kvinner har på mannskroppen. "ikke six pack my ass. Mannen er nesten i 50-årene, og tok steroider for å bygge kroppen sine. Hva er det du forventer egentlig.

Snakk om å hisse seg opp. Jeg liker det jeg liker, men det er ikke dermed sagt at jeg forventer noe av noen, noengang. Ikke vær så hårsår.

Btw, tok jeg bilde av Marky Mark for å illustere armene.

Liker fortsatt ikke six-pack. :danse:

Koz og klemz TS.

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg driter i hva jenta liker. Det er holdninger som provoserer meg. "liker ikke six pack." Jeg varierer alt i fra 8 til 17 prosent kroppsfett året gjennom, og når jeg er rundt 10 (slik som daniel Craig er der) regner jeg meg at jeg har sixpack, selv om jeg må flexe og stå under god belysning for at de skal synes. Det tar meg to måneder med streng diett og god trening for å komme ned til de 2 (fra 10 til 8 prosent) prosentene der sixpacken er fullt synlig og det provoserer meg at jente får det til å høres ut som om han er en av de vanlige mosjonistene på studio når han er i den formen der.

Da misforsto jeg, og er hundre prosent enig med deg. Jeg vet godt hvor ekstremt mye arbeid kjæresten min gjør for å bygge og opprettholde kroppen min, og det er ikke slik de vanlige mosjonistene på treningssenteret holder på nei, til og med disse guttene som prøver å bygge seg store og sterke på et normalt nivå vil mest sannsynlig aldri komme dit. Jeg har kjempestor respekt for kjæresten min og det han gjør. Man drar ikke bare på trening 3-4 ganger i uken liksom, og det er det.

Å være tynn med six pack er forøvrig ikke det samme som å være trent med six pack (og lav fettprosent da så klart)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops.. Kroppen SIN, ikke kroppen min, den klarer jeg heldigvis å ta vare på selv..:fnise:



Anonymous poster hash: d4693...a0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...