Gå til innhold

ble fridd til med ring til 140kr.....


kokkeliko

Anbefalte innlegg

vel, den nettsida er det første forslaget på google om du søker på "billig folovelsesring"...... så jo, jeg tror det er akkurat det han har gjort

Finner ikke noe som likner beskrivelsen, jeg. Kan jeg få se bilde?

Anonymous poster hash: 45eb9...766

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn meg som måtte google "Billig forlovelsesring" nå?

Første siden som kom opp hos meg var en side med diamantringer, så jeg fant nok feil side.

Synd du ikke likte ringen. Kan du snakke med han om det? Si at ringen ikke "er deg" og spørre om dere ikke kan kjøpe ringer sammen?



Anonymous poster hash: c9d5a...a0d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som måtte google "Billig forlovelsesring" nå?

Første siden som kom opp hos meg var en side med diamantringer, så jeg fant nok feil side.

Synd du ikke likte ringen. Kan du snakke med han om det? Si at ringen ikke "er deg" og spørre om dere ikke kan kjøpe ringer sammen?

Anonymous poster hash: c9d5a...a0d

Var ikke bare deg, men jeg fant ikke ringen :ler:

Forøvrig skjønner jeg at du er skuffet, det er litt "gjerrig" hvis han ikke har spesielt dårlig råd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at ringen er det viktigste med et frieri for å si det sånn. Jeg kunne godt gått med en plastikkring fra lekebutikken hadde min kjære fridd :fnise:

Samme her! Jeg ble fridd til med en "leke-ring" der det var en stor plastdings med et hjerte inni. Kostet sikkert langt under 140 kroner.

Og nå har vi vært gift i 15 år :hjerte:

Anonymous poster hash: 275a7...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som måtte google "Billig forlovelsesring" nå?

Første siden som kom opp hos meg var en side med diamantringer, så jeg fant nok feil side.

Synd du ikke likte ringen. Kan du snakke med han om det? Si at ringen ikke "er deg" og spørre om dere ikke kan kjøpe ringer sammen?

Anonymous poster hash: c9d5a...a0d

ja!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg ble fridd til med en "leke-ring" der det var en stor plastdings med et hjerte inni. Kostet sikkert langt under 140 kroner.

Og nå har vi vært gift i 15 år :hjerte:

Anonymous poster hash: 275a7...cc8

Men det var vel i så fall bare humor?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg ble fridd til med en "leke-ring" der det var en stor plastdings med et hjerte inni. Kostet sikkert langt under 140 kroner.

Og nå har vi vært gift i 15 år :hjerte:

Anonymous poster hash: 275a7...cc8

gikk du med den på hånda daglig frem til dere ble gift så?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den ser mest ut som en giftering til en mann....

tja jeg er egentlig enig med deg. men sikkert mange kvinner som hadde likt den, men den var ikke min stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, den nettsida er det første forslaget på google om du søker på "billig folovelsesring"...... så jo, jeg tror det er akkurat det han har gjort

Ikke hos meg. Der er dette den øverste siden når jeg søker "billig forlovelsesring": http://www.chanti.no/Billig+forlovelsesring+#P-Gifteringer_Forlovelsesringer-|-Materialer:Staal og der ligger stålringene på 2-5000,-.

Uansett, om karen ellers er raus og snill og du ønsker å dele livet med han syns jeg forslaget om å ta styringa når ringen skal byttes ut i giftering var god jeg :)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk du med den på hånda daglig frem til dere ble gift så?

Nei.

Men det er da ingen lov som sier at man skal gjøre det? Eller?

Jeg er nok eldre enn deg, og har lært meg mange viktige ting i livet: En av dem er å lage dine egne regler for hva som passer for deg og dine. Og gi f... i de "tradisjonene" og forventningene som man liksom bør/skal følge.

Anonymous poster hash: 275a7...cc8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hos meg. Der er dette den øverste siden når jeg søker "billig forlovelsesring": http://www.chanti.no/Billig+forlovelsesring+#P-Gifteringer_Forlovelsesringer-|-Materialer:Staal og der ligger stålringene på 2-5000,-.

Uansett, om karen ellers er raus og snill og du ønsker å dele livet med han syns jeg forslaget om å ta styringa når ringen skal byttes ut i giftering var god jeg :)

der er linken.

Anonymous poster hash: ab44f...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, TS. Kunne aldri blitt sammen med en mann som hadde kjøpt en stygg forlovelsesring til 140 kr. Man får bable så mye man vil om at det er tanken som teller og blablabla, men jeg mener det har mye å si. Er man fattige som kirkerotter er det kanskje noe man kan ta seg til takke med, men det gjelder jo de ytterst færreste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Kanskje 140kr er litt i det minste laget, men burde man egentlig bruke så jævlig mye på en fuckings ring? En bekjent brukte flere titalls tusen på en ring og det ble veldig godt motatt av hun han fridde til. Svært viktig med dyr ring tydeligvis.
Hva er vitsen med dyr forlovelsesring? Hva skjedde med tanken som teller? Pengene kan heller gå til en bryllupsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei.

Men det er da ingen lov som sier at man skal gjøre det? Eller?

Jeg er nok eldre enn deg, og har lært meg mange viktige ting i livet: En av dem er å lage dine egne regler for hva som passer for deg og dine. Og gi f... i de "tradisjonene" og forventningene som man liksom bør/skal følge.

Anonymous poster hash: 275a7...cc8

joda, men jeg har også gitt uttrykk for at frieri er noe jeg har gledet meg til og det er da noe eget med følelsen av å ha fått en folovelsesring og kunne si til venner/ familie at man er forlovet etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er linken.

Skjønner. Hm, ikke helt innertier til meg heller.. ;) Tenk på den som midlertidig du - om karen ellers er bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok uansett minimum 4 år til vi faktisk skal gifte oss pga våre skema etc, så jeg skal da gå rundt med den minst så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet ringen da siden det er en herrering i herrestørrelse?

Men bortsett fra det, menn kan være ubetenksomme, og er ikke alltid like romantisk anlagt som kvinner. (Det er ikke engang sikker at han har sett for seg at du skal bruke denne ringen for evig og alltid.) Ikke noe galt i det og når du nå har sett hvilket nivå av romantikk denne mannen legger seg på, så må du kommunisere til ham hva dine ønsker er i slike anliggender. Da slipper du å bli lei deg hvis du får en brødrister i julegave til neste år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...