Gå til innhold

ble fridd til med ring til 140kr.....


kokkeliko

Anbefalte innlegg

alstå den er vel lett fordi den er helt hul, ikke massiv liksom. den ser bare veldig billig ut, som noe man kjøper på en turistsjappe på gran canaria.

og nei, vi har helt ok økonomi

uff, vil jo ikke gi intrykk av at jeg er skuffet heller... men har drømt om å bli fridd til og være forlovet og å gå og glede meg til bryllup og det føles skuffende at han tydligvis ikke syns det er så big deal overhode

Vel, men bridezilla er en kvinneting, det vet du da fra før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vevila

Jeg skjønner deg godt TS. Det er vel ikke hovedaklig prisen, men det at en friering bør være litt gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fridd til med en død kaktus. Noen bedre?..

Anonymous poster hash: 08181...2d5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen han finner ut av dette, da sitter han heldigvis igjen med et tap på kun kr 140.

Ditt fjols!

Anonymous poster hash: 930b6...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen han finner ut av dette, da sitter han heldigvis igjen med et tap på kun kr 140.

Ditt fjols!

Anonymous poster hash: 930b6...35f

Håper!

Anonymous poster hash: 930b6...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fridd til med en død kaktus. Noen bedre?..

Anonymous poster hash: 08181...2d5

Jeg lo høyt her, fikk et visuelt bilde i hodet av dette frieriet :)

Er dere stadig gift? Eller sa du nei?

Anonymous poster hash: 92216...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ringen var fin. Gratulerer med forlovelsen og en flott mann.

Jeg hadde brydd meg fint lite om ringen, og hadde i motsetning til deg satt pris på at han ikke brukte tusenvis av kroner på en ring. Det betyr ingen ting.

Den ringen hadde jeg båret med stolthet. Og det er godt mulig han synes nettopp den ringen var veldig fin, for det gjorde jeg.



Anonymous poster hash: 82106...966
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg hadde valgt ringen på bildet, men smaken er heldigvis forskjellig. Samtidig liker jeg tanken på ting litt utenom det vanlige. Gjerne ringer i annet enn gull og sølv. I tillegg vil en stålring være mindre utsatt for riper enn en sølv-/gullring. Eller enda bedre, en ring i tungsten/wolfram...

Men jeg er sær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mindre sympatisk å google for å finne prisen på forlovelsesringen, enn det er å kjøpe en enkel ring.



Anonymous poster hash: a9c16...f42
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det viktigste at han faktisk fridde da?? Ring er vanskelig det, særlig hvis en ikke er vant til å handle sånt. Så kan en heller ta en felleshandling i etterkant og finne noe sammen.

Endret av Bruker?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn han er og tanken var god. Sa ja og er fortsatt gift åtte år senere ;-)

Flott, han høres festlig ut :).

Anonymous poster hash: 92216...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo høyt her, fikk et visuelt bilde i hodet av dette frieriet :)

Er dere stadig gift? Eller sa du nei?

Anonymous poster hash: 92216...288

Jeg sa ja, og vi er fortsatt gift mange år senere.

Anonymous poster hash: 08181...2d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du faktisk ikke liker ringen så synes jeg du kan snakke med han om det. Dere kan jo evt gå og kjøpe ringer til begge som fortsatt er rimelige? Si den ikke er helt din stil, og at du gjerne vil at dere skal ha like ringer :)

Jeg skjønner forøvrig godt at ringen ikke falt i smak, jeg hadde aldri gått med en sånn ring selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte om det her til samboeren min, han tok helt klart ditt parti og skjønte godt at det var kjipt at han ikke hadde gjort noen innsats!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ringen var så ille. Og uansett, det er jo bare forlovelsesringen - men jeg kan forstå at du ble litt skuffet.

De fleste kvinner drømmer vel om en ekstravagant ring på over 1 karats diamant. Selv fikk jeg en ring til 5000,- (kjøpt fra utlandet, så ringen er på 0.40 karat) som jeg skal gå med sammen med gifteringen selvsagt, og som i mine øyne ikke kunne vært finere, men så fant vi den sammen og dette var ikke noe han gjorde på egenhånd. Min forlovede fortalte meg nylig at han ikke visste det var vanlig å fri med ring før kameraten hans gjorde det. Jeg tror ikke jeg ville sagt noe, kanskje sagt at det ikke helt er min stil, noe jeg har sagt til min samboer om gaver før, som han har tatt helt greit. Han har en tendens til å ville "tenke litt utenfor boksen" og gi meg merkunderlige gaver til bursdag og jul.

Det er lov å si at det ikke helt var din smak, men det er IKKE okei å klage, si den er stygg, eller si at du ble skuffet over prisen. Prisen skal vel ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min forlovede fortalte meg nylig at han ikke visste det var vanlig å fri med ring før kameraten hans gjorde det.

Har han aldri sett en Hollywood-film? :fnise:

Anonymous poster hash: 54d4c...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare en ring, vær glad for at han har tatt seg bryet med å fri til deg! Noen mennesker er utrolig overfladiske!

Er det utseende på ringen du ikke liker, så forstår jeg vel det siden det er du som skal gå med en, men det høres ut som om prisen er et problem for deg. Hvem bryr seg??

Endret av Cashbah
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han aldri sett en Hollywood-film? :fnise:

Anonymous poster hash: 54d4c...ab3

Han er en veldig.. Hva skal jeg si.. treg person? Haha. Dessuten har jo ikke dette med fancy frierringer vært det store i Norge så veldig lenge. Jeg prøvde å ymte frempå at vi kanskje skulle gått for matchende glatte ringer i hvitt gull, men det var ikke aktuelt da han "haaater å gå med ringer". Vel. Vi skal jo giftes til neste år, og da får han værsågod ta på seg ringen sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg kan se denne fra begge sider. Viktigste og største er kjærligheten, men det

er noe med symbolikken ved ringen også. Hva den står for, at den kler deg personlig

og at DU er komfortabel med å ha den på. Personlig synes jeg ikke man er nødt å

ha en forloverring, men at man plukker ut en giftering man er fornøyd med. Min kostet

litt under 4000,- og jeg kunne sikkert betalt litt mer for den, men jeg var storfornøyd

med min. Viktigste er at den jeg kjøpte ikke var for dyr, så slår vi oss løs når det kommer

til mat og kaker

Skulle ha med det her også:

Kan være typen din så på det som et artig påfunn, men du kjenner han aller best.

Er ikke sikkert han mente at det måtte være gifteringen din, men at han fant denne

midlertidig. Skjønner det på en måte om du ønsker å bytte til en du liker.

Endret av Misophonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...