Gå til innhold

Ting dere misliker at verten gjør når dere er på besøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo være greit med en liten mot-tråd kanskje?

Anonymous poster hash: b97d9...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stresser med rot/søl/noe kan knuses og blir sur hvis det skjer. Hvis du tror jeg kommer til å søle/knuse noe så kan du banne på at det er akkurat det som skjer! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresser med at alt skal være "perfekt".

Flyr fram og tilbake og overalt og skal bare "fikse".

Anonymous poster hash: 799a4...526

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om verten skal ha det stivt og formelt. Man skal sitte der oent og pyntelig og det fineste serviset hentes fram og så spør de om du vil ha kagfe. Du sier neitakk på en høflig måte og blir sett på som om du er gal eller spedalsk. Skal du ikke ha kaffe????!!!!

Typisk besøk hos gamle tanter

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Stresser med at alt skal være "perfekt".

Flyr fram og tilbake og overalt og skal bare "fikse".

Anonymous poster hash: 799a4...526

 

Enig. Og ikke engang sitter ned ved bordet og spiser sammen med oss andre. Da blir jeg stressa. Også liker jeg ikke hvis folk nøder meg til å spise mer når jeg er mett, og de blir fornærmet hvis man ikke forsyner seg flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og ikke engang sitter ned ved bordet og spiser sammen med oss andre. Da blir jeg stressa. Også liker jeg ikke hvis folk nøder meg til å spise mer når jeg er mett, og de blir fornærmet hvis man ikke forsyner seg flere ganger.

Åh jaa. Helt enig. Spesielt dersom verten selv ikke spiser så mye. Er ikke godt å bli så mett at man har vondt i magen hele resten av kvelden. Og da er det kult dersom verten ikke liker at man gjør nr 2 på deres toalett...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-De som sliter med "Flink pike" syndromet, alt skal være perfekt og de stresser så jævlig at hele besøket er forferdelig.

-De som ikke har klart å få kontroll på OCD'en sin og mener det er bedre for meg å "danse tisse dansen" hjem med en sprengt blære enn å gå på deres do.

-De som sier "føl deg som hjemme" men egentlig mener

-jeg eier dette territoriumet, jeg har pisset på hvert et møbel og du må bare ikke tro at du er noe annet enn et fremmedlegeme på besøk her som får lov av meg å inhalere luft i min bolig, og du må for all del ikke finne på å gjøre noe du føler er komfortabelt her (Ja satt litt på spissen men har lest den andre tråden og der følte jeg det var litt av denne tankegangen).

-De som deler ut *lånesokker* (et begrep jeg aldri hadde hørt om en gang før kg.)

-De som har det iskaldt/alt for varmt.

Kommer garantert på mer etterhvert her.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Åh jaa. Helt enig. Spesielt dersom verten selv ikke spiser så mye. Er ikke godt å bli så mett at man har vondt i magen hele resten av kvelden. Og da er det kult dersom verten ikke liker at man gjør nr 2 på deres toalett...

 

 

:ler:

Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frisk

Verter som ikke tar nei for et nei når det kommer til kaker og desserter. Ofte eldre mennesker. Jeg er ikke syk, jeg bare vil ikke spise den sukkerbomben.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er overhyggelig, sånn virkelig perfekt vert og smørblide med lys pipestemme.
Kan vi ikke bare ha en avslappet tone og ikke spille så mye?



Anonymous poster hash: 9d594...32c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verter som inviterer hele familien (og som selv har barn som er litt eldre) og som glemmer at små barn ikke kan vente til 20-20:30 før de får middag uten å bli sutrete og umulige å ha med å gjøre.

(Har nå lært at hvis vi skal på middag til disse må barna få mat før vi drar)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når verten lufter konstant og lar gjestene fryse.

Når verten regner med at begge vinflaskene var til han og jeg blir sittende uten noe å drikke.

Når det er for lite mat.

Anonymous poster hash: 732f2...ef0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer opptatt av mobil og ipad enn av gjestene sine.



Anonymous poster hash: 213bd...199
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Jeg misliker det..

Når verten står ti cm unna deg når du skal ta på skoene dine..

Når verten blir sur fordi du ikke kan spise noe som inneholder noe du er allergisk mot

Når verten ønsker å sette igang en debatt og "løse verdensproblemer" der og da.. Ender aldri bra

Når verten hele tiden er i tlf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker at verten

- Sitter med nesa i mobilen

- Ser på TV

- Absolutt SKAL presse på meg noe å drikke, uten å servere te. Jeg drikker ikke kaffe. "Men jeg har brus? Du kan få brus! Vil du ikke ha? Du må jo drikke noe!" Så ender det opp med at jeg tar et glass vann bare for å få vedkommende til å roe ned. Men jeg har ikke behov for å sitte å drikke på noe hele tiden...

- Stresser med at alt ikke er perfekt. "Uff, jeg rakk nå ikke å støvsuge/rydde, beklager støvet/rotet" som blir gjentatt om og om igjen. Ro ned, jeg er her for å være sosial med deg, ikke for å rulle rundt på gulvet ditt!

- Bruker en evighet på å rydde på kjøkkenet etter middagen, så vi andre blitt sittende lenge og glo, samtidig som vedkommende ikke vil ha hjelp. Oppvasken går ingen vei. Spesielt når det er fest syns jeg det er en festbrems når verten plutselig ikke er å se på 3 kvarter fordi vedkommende skal få hele kjøkkenet strøkent. Da føler jeg meg ikke velkommen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...