Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Det hørtes da veldig alvorlig ut, tatt i betraktning at det er påske og alt som hører med i det eventyret der? :klo:

Jeg håper virkelig ikke at slutten er nært forestående, med mindre du da mener at "enden er nær"

(det er den jo stort sett alltid) og at du har tenkt deg å sitte på den for å ta deg en velfortjent pause?

*trekkepustennoesåsalig*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som om en møbel/blomsterbutikk har kastet opp i stua mi. Fytti rakkern så mye som må til for å style et hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha du er så god du

Ikke så god som du!

Hvilken fan fiction kan du skrive om en middelaldrende interiørfrikete desperat gammel dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så god som du!

Hvilken fan fiction kan du skrive om en middelaldrende interiørfrikete desperat gammel dame?

Jeg vet ikke, men jeg fikk stortsett 5 og 6 på norsk tentamen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*bryter sammen og tilstår*

Jeg har vasket vinduer. På 2. påskedag. Jeg ber om unnskyldning til Gud, Jesus og evt. andre som måtte ta anstøt av en slik uhellig handling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

*snike seg usett med på visning, forkledd som gammel dame i full anonym-skrud* :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe, du kan snike deg rundt og kommentere alle de fine tingene i huset og bagatellisere alt som ikke er så fint. :jupp: Visning til uka, men tror du ikke megler har lovet folk at de kan få privatvisning i morgen? Som innebærer at alt det rotet vi har skapt etter at kjellerboden ble forsøkt ryddet må ryddes bort i dag. I dag. Det er fredag, jo, ikke ryddedag... Åh, så deilig det skal bli når alt er ferdig. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dere skal vel gjennom den samme mølla snart dere også, skal dere ikke? Har dere bestemt dere, FruN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppvaskmaskin var akkurat ferdig. Liker å la tallerkener bli kalde først. Hadde noe som ikke går i maskin å vaske opp og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal vel gjennom den samme mølla snart dere også, skal dere ikke? Har dere bestemt dere, FruN?

Vi har nesten bestemt oss. Så det blir sannsynlig at vi skal gjennom det, ha :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...