Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt hekta på Tokyo Ghoul? :fnise: Synd de sensurer så mye i serien i forhold til mangaen. :(

Har ikke lest mangaen, mrn har fulgt med på animeen, men har ikke sett de to siste episodene enda. Så kan ikke si jeg er helt hekta :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har blitt hekta på Tokyo Ghoul? :fnise: Synd de sensurer så mye i serien i forhold til mangaen. :(

Droppet den etter første episode, ikke helt i min gate kjente jeg samt at jeg har hatt rikelig å se på denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest mangaen, mrn har fulgt med på animeen, men har ikke sett de to siste episodene enda. Så kan ikke si jeg er helt hekta :)

Begynner å bli spennende nå! :laugh: Litt sær anime, men var bare et eller annet som fanget min oppmerksomhet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet den etter første episode, ikke helt i min gate kjente jeg samt at jeg har hatt rikelig å se på denne sesongen.

Hoho, er litt sær anime. Er vel ikke så mange som følger med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Another? kjedelig? Husker ikke helt begynnelsen (bare hun som faller og deler av den), men alt i alt er det super verdt det å se!

Da får jeg gi den en sjanse :D

Er det forresten noen som har sett Darker Than Black...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest en del av mangaen (Toyko Ghoul), men det var ikke helt i min gate heller.

Hvis dere vil ha en klassisk grøsser-manga anbefaler jeg Junji Ito sine bøker. ^^ Han som har skrevet Uzumaki som noen nevnte her for leenge siden, men mange andre novellesamlinger av små grøssere også.

Her er en kjent short-story av ham, klikk for å bla. ;) (leses fra høyre mot venstre)

http://openawesome.com/junji-ito-horror-manga/enigmaofamigarafault.html

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg gi den en sjanse :D

Er det forresten noen som har sett Darker Than Black...?

Darker than black er awesome, tvers gjennom. Andre sesongen er grei, men ikke på nivå med første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå ser jeg Code Geass på nytt :) er over to år siden jeg så den sist, men husker at jeg likte den godt. Liker den enda bedre denne gangen for jeg får med meg mer detaljer nå.

Anbefales for de som ikke har sett den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå driver jeg og poster alene her igjen, men...

Ville bare si at de to første episodene av Ronja røverdatter ligger ute med subs nå :) Den heter Sanzoku no musume Ronja på japansk. Har ikke sett de selv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det minte meg på at Naruto mangaen slutter om noen få uker... Tenker at jeg skal ta igjen litt Naruto snart da. Har ikke sett/lest Naruto på veeeeeeeldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minte meg på at Naruto mangaen slutter om noen få uker... Tenker at jeg skal ta igjen litt Naruto snart da. Har ikke sett/lest Naruto på veeeeeeeldig lenge.

Slutter? For alltid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Slik jeg har skjønt det så er det slutten på Naruto mangaen ja :( den skal slutte på nøyaktig 700 kapitler og kapittel 696 kom ut idag så jeg.

Animéen fortsetter nok en stund til. Vet ikke hvor langt bak den er i forhold til mangaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Slik jeg har skjønt det så er det slutten på Naruto mangaen ja :( den skal slutte på nøyaktig 700 kapitler og kapittel 696 kom ut idag så jeg.

Animéen fortsetter nok en stund til. Vet ikke hvor langt bak den er i forhold til mangaen..

Den er ganske langt bak. Jeg sniker alltid litt i mangaen. Tenkte å begynne, men har liksom aldri hatt tid pågrunn av skole, og så klarer jeg ikke å holde meg unna anime seriene :P

Skal se dagens episode nå snart, men det er visst kapittel 645 i manga. Vi fikk nettopp høre om

Kaguya, så jeg forventer jo at en hel del der skjer. Gleder meg til å se mer av Naruto og Sasuke slåss sammen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Kapittel 645? Det er jo ikke sååå langt bak.

Lurer sånn på hva som blir den neste store shonen manga/animeén etter at Naruto er ferdig. Og da tenker jeg ikke på sånt som One Piece som allerede har eksistert kjempelenge og er ca like stort som Naruto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Kapittel 645? Det er jo ikke sååå langt bak.

Lurer sånn på hva som blir den neste store shonen manga/animeén etter at Naruto er ferdig. Og da tenker jeg ikke på sånt som One Piece som allerede har eksistert kjempelenge og er ca like stort som Naruto.

Ikke si det engang! Jeg klarer ikke å se for meg Naruto over. Neste år er det 10 års jubileum.

Heldigvis kommer ikke One Piece til å ende på ååårrreevis. Det er jeg sikker på!

Naruto, Toriko, Bleach, Dragon Ball Z, One Piece, Samurai Champloo er jo rimelig store utenfor Japan, så tror egentlig ingen vil matche deres suksess noensinne. I hvert fall ikke Dragon Ball, Naruto og One Piece.

Jeg var i Japan i juni og har vel inntrykk av at japanerne er mer opptatt av andre mangaer og animer enn oss. De har jo mer å velge i siden de faktisk kan japansk :P og har direkte tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I japan er det sikkert også mye vanligere at "alle" leser mangai forhold til i vesten, så da blir jo flere sjangere mer utbredt.

Gleder meg til å dra til Japan og oppleve alt selv en dag :) Skulle gjerne dratt dit akkurat nå om jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...