Gå til innhold

Sånn skal purken tas!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malanthor

Hva mener du med dette?

Hvem skadet de? Hvem tok skade av det de holdt på med der?

Eneste idiotene på det klippet der er politimennene...

Utifra det jeg kan se, er det en helt rett strekke som de kjører nedover. De ser ut til å ha veistrekningen sperret av, og de hadde sikkert sluppet fram om det kom noen andre bilister.

Dette er i samme gate som når bilister samler seg på en stor øde plass med snø på for å ha det litt morsomt.. Hvem f*** skader det?

Det finnes ikke engang en LOV mot det, politiet må ta ibruk §3.. (Som egentlig bare betyr "Vi har ikke noe annet å ta dere på...")

Hørt om fartsgrenser eller?

Man har heller ikke lov til å sperre av offentlig vei.

Så jo det finnes plenty av lover mot dette.

Synes selv disse folkene virker som noen KNØLHUER. Og jeg er ikke anonym heller. :fnise:

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke vis meg hvor jeg har skrevet noe.. vis meg hvor jeg FAKTISK har brutt reglene!

Man skulle tro at en person på 28 år evner å forstå at man på debattforum forholder seg til det som skrives. Min første kommentar til deg var følgende: AndreasBR, du burde virkelig ikke ha sertifikatet basert på måten du uttaler deg i flere av trådene her.

I og med at jeg aldri har sett deg kjøre (etter det jeg vet) må jeg basere mine antagelser på det du skriver på KG. Og jeg mener at måten du uttaler deg på her på forumet vitner om at du ikke burde hatt sertifikatet.

Endret av Berentsens
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk mener det du har skrevet, må du slutte å bortforklare det, og stå for dine trafikkfarlige holdninger. Da kan du ikke si at vi misforstår deg, for du insisterer på du formulerer deg slik at budskapet kommer tydelig frem.

Altså: Du fremstiller deg selv som en trafikkfarlig tulling med holdninger som ikke er forenlige med å ha sertifikat. Det er ikke noen misforståelse eller overdrivelse. Det bekreftet du nettopp.

Anonymous poster hash: e35e5...45f

:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om fartsgrenser eller?

Man har heller ikke lov til å sperre av offentlig vei.

Så jo det finnes plenty av lover mot dette.

Synes selv disse folkene virker som noen KNØLHUER. Og jeg er ikke anonym heller. :fnise:

Har hørt om det ja.. Har du? Ikke kast stein glasshus, du vet like godt som meg at du ofte ligger over fartsgrensen... Slik som 95% av bilistene i Norge.

Det er helt greit å ha det morsomt på en avsideliggenes offentlig vei så lenge man tar forholdsregler..

Og liker du ikke det, så fremstår du bare som en gretten gammal gubbe som skal passe på at ingen har det moro!

DU hadde vel ringten purken du, om du hadde sett noen ungdommer som hadde det morsomt på en parkeringsplass?

Du får ikke lov å ha det moro, så da skal ingen andre ha det moro!

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro at en person på 28 år evner å forstå at man på debattforum forholder seg til det som skrives. Min første kommentar til deg var følgende: AndreasBR, du burde virkelig ikke ha sertifikatet basert på måten du uttaler deg i flere av trådene her.

I og med at jeg aldri har sett deg kjøre (etter det jeg vet) må jeg basere mine antagelser på det du skriver på KG. Og jeg mener at måten du uttaler deg på her på forumet vitner om at du ikke burde hatt sertifikatet.

Mja.. Du tør jo ikke skrive alderen din engang, så jeg gjetter gretten gammal kjerring eller sur gubbe..

Pisspreik, jeg kjører bedre enn mange andre der ute, og det er mye pga holdninger.

Jeg bruker blinklys, jeg holder avstand, jeg kjører etter forhold...

Helt til jeg finner en stor åpen parkeringsplass uten en sjel i sikte.. Da skal jeg love deg at jeg har det morsomt.. ;) Hvorfor?

1) Det er gøy!

2) Det er liten/ingen sjanse for at noen blir skadet

3) Nevnte jeg at det var gøy?

Deretter når jeg drar derfra, bruker jeg blinklys, holder avstand, og kjører etter forholdene.

Og det ekke en JÆVLA DRITT du kan gjøre med det :* <3

BOMBE at dette var en audi? Nei.....

http://www.tv2.no/v/859515/

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om det ja.. Har du? Ikke kast stein glasshus, du vet like godt som meg at du ofte ligger over fartsgrensen... Slik som 95% av bilistene i Norge.

Det er helt greit å ha det morsomt på en avsideliggenes offentlig vei så lenge man tar forholdsregler..

Og liker du ikke det, så fremstår du bare som en gretten gammal gubbe som skal passe på at ingen har det moro!

DU hadde vel ringten purken du, om du hadde sett noen ungdommer som hadde det morsomt på en parkeringsplass?

Du får ikke lov å ha det moro, så da skal ingen andre ha det moro!

Det er ikke helt greit, ettersom det er ulovlig. Det virker som om du har litt tungt for å forstå at det finnes lover som regulerer adferd i trafikken, menndet gjør det altså, og hekt uavhengig av om du forstår begrunnelsen for dem eller ikke. Du må regne med at politiet gjør jobben sin, og det skal de ha respekt for.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malanthor

Har hørt om det ja.. Har du? Ikke kast stein glasshus, du vet like godt som meg at du ofte ligger over fartsgrensen... Slik som 95% av bilistene i Norge.

Det er helt greit å ha det morsomt på en avsideliggenes offentlig vei så lenge man tar forholdsregler..

Og liker du ikke det, så fremstår du bare som en gretten gammal gubbe som skal passe på at ingen har det moro!

DU hadde vel ringten purken du, om du hadde sett noen ungdommer som hadde det morsomt på en parkeringsplass?

Du får ikke lov å ha det moro, så da skal ingen andre ha det moro!

Det er forskjell på drag racing og gjennomsnittlig fartsovertredelse.

Du kan godt synes jeg er en gretten gammel gubbe, selv synes jeg du virker som en tullete råner som har snust inn litt for mye eksos. :fnise:

Javisst hadde jeg ringt politiet! Med glede faktisk!

Har masse moro jeg, men i motsetning til visse andre trenger jeg ikke å bedrive uvettig kjøring for å få det til. Du kunne trenge og utvide horisonten din en smule unge mann. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt greit, ettersom det er ulovlig. Det virker som om du har litt tungt for å forstå at det finnes lover som regulerer adferd i trafikken, menndet gjør det altså, og hekt uavhengig av om du forstår begrunnelsen for dem eller ikke. Du må regne med at politiet gjør jobben sin, og det skal de ha respekt for.

Jo, det er akkurat like greit om å ligge 5 over fartsgrensen, noe DU og mange andre gjør.

Det er ingen forskjell på det.

"i trafikken" skriver du... Måten du skriver innebærer altså at det ER trafikk på stedet vi tenker på.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja.. Du tør jo ikke skrive alderen din engang, så jeg gjetter gretten gammal kjerring eller sur gubbe..

Pisspreik, jeg kjører bedre enn mange andre der ute, og det er mye pga holdninger.

Jeg bruker blinklys, jeg holder avstand, jeg kjører etter forhold...

Helt til jeg finner en stor åpen parkeringsplass uten en sjel i sikte.. Da skal jeg love deg at jeg har det morsomt.. ;) Hvorfor?

1) Det er gøy!

2) Det er liten/ingen sjanse for at noen blir skadet

3) Nevnte jeg at det var gøy?

Deretter når jeg drar derfra, bruker jeg blinklys, holder avstand, og kjører etter forholdene.

Og det ekke en JÆVLA DRITT du kan gjøre med det :* <3

BOMBE at dette var en audi? Nei.....

http://www.tv2.no/v/859515/

Det er ingen som har spurt meg om alderen min.

Som sagt, jeg baserer mine antagelser på det du skriver her på forumet. Og jeg står ved det jeg har skrevet, at ut fra dine ytringer burde du ikke hatt sertifikatet. Du skriver på en måte som vitner om lite respekt for trafikkreglene, trafikksikkerhet og ikke minst politiet.

Endret av Berentsens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet må følge lover og retningslinjer akkurat som alle andre yrker.

Om du står i kassa i en butikk kan du ikke bare gi utvalgte folk gratis varer på egen hånd, og politiet kan ikke gi utvalgte folk lov til å race på offentlig vei på egen hånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Man skulle tro at en person på 28 år evner å forstå at man på debattforum forholder seg til det som skrives. Min første kommentar til deg var følgende: AndreasBR, du burde virkelig ikke ha sertifikatet basert på måten du uttaler deg i flere av trådene her.

I og med at jeg aldri har sett deg kjøre (etter det jeg vet) må jeg basere mine antagelser på det du skriver på KG. Og jeg mener at måten du uttaler deg på her på forumet vitner om at du ikke burde hatt sertifikatet.

:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om det ja.. Har du? Ikke kast stein glasshus, du vet like godt som meg at du ofte ligger over fartsgrensen... Slik som 95% av bilistene i Norge.

Det er en viss forskjell å å ligge litt over fartsgrensen, og å kjøre som noen svin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en viss forskjell å å ligge litt over fartsgrensen, og å kjøre som noen svin.

Det er sant. Litt over fartsgrensen = 15-30 km avhengig av fartsgrense og føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt rettferdighet. Godt å se at snuten får litt svi også.



Anonymous poster hash: 3e846...159
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell å å ligge litt over fartsgrensen, og å kjøre som noen svin.

Det er sant. Litt over fartsgrensen = 15-30 km avhengig av fartsgrense og føre.

Man kan kjøre som et svin og skape store ulykker selv om man ligger under fartsgrensen.

Anonymous poster hash: e35e5...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Det er sant. Litt over fartsgrensen = 15-30 km avhengig av fartsgrense og føre.

30km over fartsgrensen er aldri "litt". De setter faktisk ikke fartsgrensen bare for moro skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han her Andreas? Ut i fra bildet så vil jeg tippe 18-19, så regner med at slike "tøffinger" også vokser opp en dag de også og utvikler intelligensen sin litt, er vel en av de "FUCK THE POLICE!" som ikke helt klarer å forstå at de gjør en god jobb, det er bare in å ha den meningen. For det er jo politiet som ødelegger moroa til ungdommer som risikerer livet til andre. Dette er ikke tøft, det er bare en gjeng usikre ungdommer som skal tøffe seg litt, det er en grunn for at litt eldre ikke holder på slik, men heller tester seg ut på bane og andre arenaer der de ikke risikerer livet til andre. Å hindre politiet fra å gjøre jobben sin (om det så er der eller andre steder der det kanskje er avhengig av liv) er forkastelig.



Anonymous poster hash: 41b3e...fe1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge "litt" over fartsgrensen =15-30km/t er det samme som å be om å få forelegg/bot :laugh::laugh::laugh::laugh:

Denne stakkaren har ikke skjønt enda at fartsgrenser er satt for å overholdes, og jo lavere fartsgrensen er, jo værre er det faktisk å kjøre borti 30km/t over!!! I en 40 sone blir det faktisk 70km/t ved å ligge 30 over....Men da er vel lappen blitt "borte" også :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kult å se ungdommer stå sammen mot purken når purken bare er ute etter å ødelegge for folk som har litt ufarlig moro.

Anonymous poster hash: 23af9...11b

Drittunger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...