Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tina? Hmm.. Husker henne knapt. Eneste jeg fikk med meg var at hun er fra Geithus og ville delta i Gatebil. Tidenes kjedeligste deltaker

Anonymous poster hash: c37ab...132

Haha ja! Men hun er den eneste jeg kan se for meg som er lav av de som har gått ut.. Og JA, hun var en sinnsykt kjedelig person å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mads er bevise på at man ikke skal ammes til 20åra! den gutten har tydelig ikke klipt navelsnora! først var det Emilie og nå Martine, å han har vært der inne i 3uker :S



Anonymous poster hash: e15da...78f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på samme alder som deltakerne, noen er 1-3 år yngre.

Men nå vet jeg jo ikke hvordan CF er, men utsendemessing så liker jeg han.

Skulle også legge til: Syntes den samtalen mellom han og Elin, hvor hun kalte han tykk var så utrolig søtt!

Er iskald på fingrene, vanskelig å skrive :fnise:

Hadde ikke vært så søtt om en av gutta hadde kalt en av jentene for tykk.

Anonymous poster hash: 8b31f...1d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så søtt om en av gutta hadde kalt en av jentene for tykk.

Anonymous poster hash: 8b31f...1d0

Så jo bare ansiktet på Isabel når Audun sa hun kun var "bootycall.." Epic!

Hovmod står for fall, lille paradise-jenta! Er ikke så forbanna lekker som hu tror selv i allefall.. Søt, ja, men personligheten gir henne en solid knekk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så bra at det ikke er helt katastrofe hvis folk er taktiske og vil spille spillet :) Eneste som er på badeferie er jo Mathias. Husker jo i sesong 1 da Nanna spurte alle som sjekket inn om "er du er her for opplevelsen eller for å spille?" SaDa sku de spill, så kunne de bare pelle seg hjem igjen! Da var det ikke lov til å spille.



Anonymous poster hash: b354e...6ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett torsdagens episode og go Mathias!!! :danse:

Mads og Isabel irriterer meg grenseløst! Hvem er han til å si at Mathias ikke har baller? Han er jo den mest balleløse på hele hotellet. Idiotisk at de tror Elin har påvirket han til å velge Martine. Det var et valg han tok på egen hånd! "nå blir det hevn og de må passe seg" Ooooh så skummelt. Jeg er så lei de sure oppgulpa til Isabel. Når hun mener ting går hennes vei er hun jo så cocky og når det ikke går hennes vei, sutrer hun verre enn verst og himler med øynene. Håper Mads ryker neste uke. Makan til sutreunge! Jeg skjønner jo han ble skuffe da Martine røyk, men synes han var alt for sur på Mathias. Det er et spill. Han krevde ikke 1 minutts stillhet i alle fall noe Kristin ville ha da Dennis røyk ut i sesong 4. Skulle tro noen hadde dødd!

Men jeg er 90% sikker på at Martine kommer tilbake. Ville være rart hvis hun ikke gjorde det. Hun lagde drama, men egentlig kan hun holde seg borte :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie er dessverre dum nok til å ta Mats tilbake som partner tror jeg. Håper han er en neste som ryker. Martine kommer garantert tilbake. Alle de som blir sendt hjem uten å få en sjanse til å spille seg inn igjen kommer tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie er dessverre dum nok til å ta Mats tilbake som partner tror jeg. Håper han er en neste som ryker. Martine kommer garantert tilbake. Alle de som blir sendt hjem uten å få en sjanse til å spille seg inn igjen kommer tilbake.

Jeg vet. Mads sa jo at han ikke en gang savnet henne! Hvis Mads vil ha henne tilbake neste uke, så tror jeg hun kan ta han tilbake selv om han har behandlet henne som dritt. Håper ikke det da. Tror han kommer til å smiske seg inn hos henne. Å Emilie er jo alltid så usikker.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva disse grinerne gjør i en begravelse? Ligger på gulvet og hylgråter og sparker med bena? At noen du har kjent i 10 dager ryker ut av en konkurranse er liksom så patetisk lite å grine, furte og/eller lage runkeklut for, MADS



Anonymous poster hash: ee2f8...833
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Mads sa jo at han ikke en gang savnet henne! Hvis Mads vil ha henne tilbake neste uke, så tror jeg hun kan ta han tilbake selv om han har behandlet henne som dritt. Håper ikke det da. Tror han kommer til å smiske seg inn hos henne. Å Emilie er jo alltid så usikker.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

https://m.youtube.com/watch?v=u9zZI0cgCQk Tviler på at hun gjør det, siden hun sier i videobloggen her at hun aldri kunne gjort det

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Mathias er smart, men det smarte hadde vel vært å argumentert på samme måte som han gjorde foran kamera for alle?

Anonymous poster hash: 01d9c...394

Det kan det jo hende at han gjorde, og sannsynligvis gjorde han nettopp det.

Anonymous poster hash: 5d534...254

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud SLUTT å prat om Auduns høyde! Dere (Braah) gjentar bare samtalen fra noen sider tilbake, og det er totalt uinteressant! Lag en egen Audun/høyde-tråd om det er så spennende.

Litt rar tvist men synes Mathias hadde et godt ressonement. Han burde jo sagt det til alle kanskje, men han vil vel fortsette å være litt hemmelighetsfull med hva han tenker. Tror ikke han er så smart som han sier, men han er nok ikke fullt så fjern som han virker heller :) Det er jo ikke så vanskelig å holde på en hemmelighet, de måtte jo ikke gjøre noe, skjønner ikke helt hvorfor Elin var så imponert og de andre trodde at bare Mats og Sara kunne klare å holde på en hemmelighet.. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømte at Emilie holdt på å bli spist opp av hai i natt, snakk om å være engasjert i et program

Endret av carolinesh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk fått litt sansen for Isabel denne uken, men det forandret seg igjen etter parseremonien.

"Han tar et dritdårlig valg og jeg skjønner ikke hva han tenker med" Hvem skulle han ha valgt da Isabel? Han forklarte jo i snakkeboksen hvorfor han valgte Martine og det hørtes logisk ut.

Lurer på hvem Piere kaller for bitch neste uke?

Audun har faktisk mange gode kommentarer.

"Det var bare en botycall" Ansiktsutrykket til Isabel :fnise:

Da han sjekket inn. "Jeg er glad det ikke er noen jenter fra Kodal med playboy tatovering her"

"Det må være Mads og Sara som har hemmelighet. Resten er bare brødhuer"

Endret av Savannah87
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om paradise skal ha påskeferie? Krysser fingrene for at de ikke skal ha det!!



Anonymous poster hash: ac20b...e90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/det-var-veldig-overraskende-78393

Gjør ikke at jeg liker henne noe bedre, men det er nå i det minste bra å lese at hun skjems over å se seg selv på tv, for det har hun god grunn til å gjøre..

Jeg syns det er bra at Martine er ærlig, å sier at hun var frekk og at hun angrer. Men at Isabell går ut og sier at det er klipt feil og at ting ikke er som det er, syns jeg bare blir for dumt! jeg får mere respekt for Martine, en for Isabell

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra at Martine er ærlig, å sier at hun var frekk og at hun angrer. Men at Isabell går ut og sier at det er klipt feil og at ting ikke er som det er, syns jeg bare blir for dumt! jeg får mere respekt for Martine, en for Isabell

Enig. Jeg synes Isabel skylder litt for mye på produksjonen og at de redigerer så mye osv. De redigerer ikke oppførselen til folk og hva som blir sagt. Ærlig talt! Veldig standard unnskyldning fra de som ikke har oppført seg så bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om paradise skal ha påskeferie? Krysser fingrene for at de ikke skal ha det!!

Anonymous poster hash: ac20b...e90

Det håper jeg for guds skyld ikke! Men de hadde vel det i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...